מיט בר – עושים טוב

לאחרונה הוחלף שף המסעדה, וגם האג'נדה של הגשת בשרים בלבד, ולכן הוכנסו שלל מטעמים ומנות ראשונות לתפריט, לטובת אלו שמחפשים את אלה, בנוסף למומחיות בכל הקשור לבשר

מסעדת "מיט בר" בהרצליה פיתוח, אחותה של מיט בר התל אביבית הוותיקה ממנה, מצליחה מזה יותר משלוש שנים וחצי, לשמור על ייחוד, מבחר מטעמים ומומחיות בכל הקשור לבשר. לאחרונה הוחלף שף המסעדה, וגם האג'נדה של הגשת בשרים בלבד, ולכן הוכנסו שלל מטעמים ומנות ראשונות לתפריט, לטובת אלו שמחפשים את אלה.
עם המלצה מכל מי שמכיר והיה במיט בר, הגענו למקום. התוצאה עשתה לנו ממש  טוב.

אין כמו יין איכותי כדי לרומם כל מנה ולהדגיש את טעמיה. את זה בדיוק הבינו יובל ושי, מבעלי מסעדת המיט בר בהרצליה ות"א, אשר יחד עם השף טל הולדר (מסעדת "מסה" לשעבר), פתחו את השנה בתפריט עמוס אפשרויות, מטעמים ומבחר יינות ואלכוהול.
הוסיפו לאלה את העובדה שהפרטנר שלי חובב ומבין ביין, ואת הרצון שלי להתפנק לרגל השנה החדשה בארוחת בשרים שווה, וקיבלתם מקום מושלם עם אווירה של חו"ל, ובונוס חובה לכל אישה: חנייה קרובה.

את הארוחה פתחנו עם מנות ראשונות בהמלצת הבעלים. התחלנו עם מנת קרפצ'יו פילה בקר עשוי במידה וחתוך דק בתיבול שמן זית ובלסמי. חווייה לחך, במיוחד עם טוסטים פריכים המוגשים בצד (בקשה שלנו, הוסיפו עוד שניים שלושה לכמות).
המשכנו למנה בטעם אישי, ספיישל המקום: סלט המיטבר המפורסם, המורכב מסלט עשיר, חתיכות גבינה כחולה על מצע סלק חמצמץ, עלי בייבי ושומר. מנה אנינה וייחודית, שמצליחה להוציא קריאות וואו מהסועדים.
הפעם ויתרנו על שיפודי הסינטה והבייקון שאנו אוהבים, מאחר שלא רצינו להתחיל את הארוחה בבשר.

המשכנו עם המנות העיקריות – הבשרים אשר לפי מומחים ומביני עניין בתחום, נחשבים מהטובים ביותר בשוק.
קשה היה לבחור בין נתחי הפילה, המבורגרים או הסינטה, ולכן הוחלט על שתי מנות שונות. סטייק סינטה עסיסי ועבה במיוחד שהגיע כמו דוגמן לשולחן, עסיסי ורך, אך עם זאת עשוי כמו שצריך, כשלצידו תוספת כרובית מטוגנת, עליה ויתרנו מאחר והסטייק מגיע גדול ומשביע.

לבסוף כמובן הגענו לבחירה שלי, הסיבה בשלה אני הגעתי שוב למסעדת מיט בר: סטייק אנטריקוט עליו עבדו במרץ במטבח הפתוח לעיני הקהל. הסטייק, לבקשתי הגיע בצורת נתח בשר גדול ולא עבה, עשוי כמו שביקשתי על הגריל בתוספת ביצה בצד, עליה ויתרתי בשל הטעם העשיר של הסטייק, שהפתיע ברכותו והוכיח לי שממש כמו שהובטח לי, הבשר במקום טרי ומטופל באופן פרטני. אני ממשיכה להלל את הסטייק הזה אצל החברים וכל מי שמוכן לשמוע כמה טעים היה לי.

לסיכום – וואו. נכון, אני אישית משוחדת. ביקרתי במיט בר לא פעם, ותמיד התפעלתי. לא רק בגלל המיקום בלב אזור התעשייה בהרצליה פיתוח, וגם לא בשל כך שכאישה המדדה על עקבי סיכה חשוב לי שהחנייה למסעדה תהיה קרובה, רצוי ממש קרובה.הסיבה לביקורים התכופים: אהבתי לבשר, רצוי איכותי.

חובה לציין – המיט בר בהרצליה מחולקת לשלושה מתחמים, אחד חיצוני ושניים פנימיים – כולל בר גדול וברמן חתיך שמבין על מה הוא מדבר. חלון המטבח פתוח למבטי האורחים. לנו זה גרם להעיף מבט בוחן על השף ומעשיו במטבח. העיצוב של המסעדה ניו יורקי ומשלב עץ, ברזל ומנורות ייחודיות למקום. יש כאן קהל מגוון ותפריט מדליק.
משהו לעקם את האף בגללו: השירותים (חשובים לא פחות מהמסעדה עצמה), אכן נקי ומסודר כאן, אבל מישהו שכח לבדוק אם יש נייר. 

בימים אלו ולרגל השנה החדשה, יוצאת מיט בר במבצע ייחודי: מארז מהודר של קברנה סוביניון ומרלו מבית היוצר של 'יקב שפיה'  – יקב המעסיק בני נוער הלומדים במסגרת כפר הנוער מאיר שפיה. עושים טוב, כבר אמרנו?


מיט בר הרצליה הרצליה פיתוח, הסדנאות 4, טלפון: 09-9568844
מיט בר תל אביב, טלפון: 03-6956276
א – ש 12:00 – 24:00 ו/או עד הסועד האחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר