מיקה מאשדוד מזכירה שהיא פועלת גם בימים אלה

למנות המושקעות והקלילות אחראי השף מיכה בן שבת, שממזג בין סגנונות עם נגיעות משלל מטבחים בעולם. את החוויה מעצים בר האלכוהול המגוון של "מיקה"

"מיקה" מאשדוד מזכירה לנו כי גם בימים אלה המקום פועל – בערב בר-מסעדה עם תפריט מגוון ומטבח עשיר. בחצות התאורה הופכת לעמומה והמוסיקה למקפיצה ועכשווית בשילוב ליינים (כולל ליין החברים של אורי קריספין). 

למנות המושקעות והקלילות אחראי השף מיכה בן שבת, שממזג בין סגנונות עם נגיעות משלל מטבחים בעולם. את החוויה מעצים בר האלכוהול המגוון של "מיקה".

בתפריט החלבי: ברוסקטה עגבניות טריות עם שום, בזיליקום וגבינת פטה, פיצה מקסיקנית עם רוטב מרגריטה מוצרלה ובזיל, רביוליני וסלט נשנושי גבינה.

בתפריט הבשרי: כנפיים לוהטות בציפוי פנקו מוקפצות בצ'ילי מתוק, שניצלונים פריכים, פיצה בקר (בשר עגל טחון על רוטב פיצה מזרחי), טורטיה סינית מלאה בפרגית מוקפצת עם ירקות בציפוי טמפורה פנקו, פטה כבד עוף המוגש עם ריבת תאנים וטוסטונים פריכים, המבורגר מיקה-100% בשר עגל, טורטיה אנטריקוט ודואט יקיטורי.

כמו כן מוצעים ב"מיקה" נשנושים קלים היכולים לשמש גם כמנות הפתיחה: הום פרייז, סירות תפוחי אדמה, צ'יפס המתובל בפפריקה, פלטת טוגנים, אדממה (פולי סויה), כרובית מצופה בפירורי לחם המוגשת לצד רוטב שום-יין או צ'ילי מתוק, פלטת ירקות, לחם וחמוצי הבית.

בקומה הראשונה של "מיקה" בר ל- 20 יושבים – עם שפע משקאות אלכוהול, לצד רחבת ריקודים גדולה אליה יכולים להיכנס 120 בליינים.
הקומה השנייה, קומת ה-VIP מיועדת לחוגגי מסיבות: ימי הולדת, מסיבות רווקים וערבי גיבוש ל-15 ו-25 איש.

מיקה בר
רח' הבונים 10, א.ת. אשדוד
טל. 050-2766466 (שי)
ימים א'-ה' בין השעות 19:00 עד אחרון הלקוחות. 
שישי ומוצ"ש מ-21:00 עד אחרון הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר