מי יכין את ההמבורגר המנצח של ירושלים?

תחרות מתכוני ההמבורגרים של Black Bar 'n' Burger יוצאת לדרך. צחי בוקששתר, השף ושותף ברשת Black Bar 'n' Burger, מזמין את תושבי ירושלים והסביבה לחשוף את המתכון המקורי ביותר שלהם להמבורגר ולזכות בארוחה במתנה

צחי בוקששתר, השף ושותף ברשת Black Bar 'n' Burger, מזמין את תושבי ירושלים והסביבה לחשוף את המתכון המקורי ביותר שלהם להמבורגר ולזכות בארוחה במתנה.

החל מיום שני 1 בספטמבר, אתם מוזמנים לשלוח את מתכון ההמבורגר האישי והמיוחד שלכם לשף צחי בוקששתר. צחי וצוות המטבח של Black Bar 'n' Burger ירושלים יעברו ויבדקו את המתכונים בקפידה, ויבחרו את ההמבורגר הזוכה.

הקריטריונים שיעמדו בפני צוות השופטים הם מקוריות, שימוש בחומרי גלם מעניינים, קלות הכנה, נוחות האכילה, עסיסיות וכדומה. הזוכה ובני משפחתו או חבריו ייהנו מארוחה כיד המלך בסניף הירושלמי על חשבון הבית.

המעוניינים להשתתף בתחרות מתבקשים לשלוח את מתכון ההמבורגר שלהם בצירוף הפרטים הבאים: שם מלא, גיל, כתובת, טלפון, תוך ציון "ההמבורגר המנצח של ירושלים" לכתובת: [email protected]
המתכונים יתקבלו עד 30.9.08. הארוחה מיועדת עד ל- 4 אנשים.

רשת Black Bar 'n' Burger הוקמה בשנת 2004 על ידי איציק אדרי והשף צחי בוקששתר. כיום מונה הרשת 9 סניפים, ובקרוב ייפתחו סניפים של הרשת במודיעין ובכפר סבא.
סניף ירושלים אשר נפתח ביולי השנה, מציע שילוב של בשר ואלכוהול. 12 סוגי המבורגר, ביניהם המבורגר צמחוני ופישבורגר, ועוד.


Black Bar 'n' Burger ירושלים
רח'שלומציון המלכה 18, ירושלים
טל. 02-6246767

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר