מנות חורפיות חמות מצטרפות לארוחות הבוקר ב"בית וקיט", קיבוץ לוחמי הגיטאות

על גבי שולחן עמוס מוגשות בבית וקיט בקיבוץ לוחמי הגיטאות שפע מנות המבוססות על מוצרי העונה. עם בוא החורף מצטרפות לתפריט ארוחת הבוקר (ללא תשלום נוסף) מנות חמות: פנקייקס במבחר טעמים ורטבים, מחבתיות, סחלב חם ומתוק ועוד

על גבי שולחן עמוס מוגשות בבית וקיט בקיבוץ לוחמי הגיטאות שפע מנות המבוססות על מוצרי העונה. עם בוא החורף מצטרפות לתפריט ארוחת הבוקר (ללא תשלום נוסף) מנות חמות: פנקייקס במבחר טעמים ורטבים, מחבתיות, סחלב חם ומתוק ועוד.
המצטרפים לארוחת הבוקר החל מהשעה 11:00 יהנו ממרק עשיר ומחמם ומאפה אישי הנאפה במקום.

במסעדת האתר "בית וקיט" – מבנה מעוצב, נעים ואינטימי, עם מוסיקה חרישית ברקע, מוגשות ארוחות הבוקר הנפלאות המבוססות על תפריט קבוע ואליהם מצטרפות מדי יום מנות מקוריות
שמרכיביהן משתנים לפי עונות השנה.

בין המנות בתפריט
גלילות בטטה וגלילות חצילים ממולאים בפלפלים קלויים וגבינה, קרפציו ירקות: סלק, קולורבי ועוד, סלט תרד עם אפרסקים, סלט חיטה, סלט חיטה עם משמשים מיובשים ונענע, סלט לפת עם שומר, אנטיפסטי, רבעי בצל בגרגרי חרדל, פלחי בטטה ברוזמרין, קישואים בגבינה, חצילים בריבה וסויה ועוד.

מדי יום ישנם לחמים טריים הנעשים במקום בעבודת יד, גבינות שונות, דגים מלוחים, ביצים, ושני סוגים של עוגות שונות: עוגת גזר, עוגת תפוחים, עוגת טחינה, עוגת קינמון ושמנת ועוד.

ארוחות הבוקר מיועדות לאורחי האתר ולאורחים מבחוץ בהזמנה מראש בלבד.

מחיר ארוחת בוקר –60 שקל (לאורחים המגיעים לארוחת בוקר בלבד)
בימים ב'-ו' (בהזמנה מראש בלבד)

התוספות החורפיות מוגשות בימים ב'-ה' בלבד

בית וקיט, נופש כפרי בקיבוץ לוחמי הגיטאות
טלפון – 04-9933271

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר