מנות ספיישל חדשות בלבנטיני

מסעדת לבנטיני החדשה ברחוב הארבעה מציעה יותר אופציות, יותר איכות ויותר אוכל ים-תיכוני עם השפעות ספרדיות ואיטלקיות. הסניף החדש והמושקע של לבנטיני מציע אוכל עם נשמה- שהכי כיף לאכול, ביום ובלילה, לצד אלכוהול משובח במחירים סבירים ובאיכות בלתי מתפשרת

מסעדת לבנטיני החדשה ברחוב הארבעה מציעה יותר אופציות, יותר איכות ויותר אוכל ים-תיכוני עם השפעות ספרדיות ואיטלקיות. הסניף החדש והמושקע של לבנטיני מציע אוכל עם נשמה- שהכי כיף לאכול, ביום ובלילה, לצד אלכוהול משובח במחירים סבירים ובאיכות בלתי מתפשרת.

לבנטיני הראשונה בנווה צדק עשתה מהפכה בעולם המסעדנות והלילה בתל אביב, וזאת לאחר שהציעה תפריט אלכוהול מגוון ומשובח במחירים חסרי תקדים, שלא נראו כמותם בעיר קודם לכן. כעת עם פתיחת לבנטיני נוספת ברחוב הארבעה, תוכלו להתענג, לצד האלכוהול האיכותי והזול, מתפריט מפנק, שבנתה השפית הצעירה והמבטיחה, אמילי גולדברג, המציע מנות חדשות ממיטב חומרי הגלם האזוריים, ובזול.

דוגמא למנות הספיישל החדשות: דג מרוקאי ברוטב עגבניות, כוסברה ופלפל אדום (47 שקל), מנה ראשונה של שרימפס מוקפץ בחמאה, לימון, שום וארטישוק ירושלמי (34 שקל), קלמארי חריימה (29 שקל), מולים במחאה, שום, צ'ילי, עגבניות, פסטיס ואורגנו (64 שקל).

את האוכל רצוי ללוות באלכוהול משובח מתוך התפריט העשיר והזול: פינלנדיה ורד בול (24 שקל), שוט של פינלנדיה או אבסולוט (14 שקל), אוזו/ סמבוקה/פסטיס (14 שקל), ג'וני ווקר בלאק לייבל או ג'ין בין ריזרב 15 (36 שקל).


וגם עסקית חדשה:
לבנטיני תגיש לכל משרדי הסביבה, אבל לא רק, תפריט עסקי חדש מבחינת המנות והן מבחינת המחיר (24-53 שקל) שיוגש בין השעות 12:00-18:00.

פרנצ'יסקו, הבעלים, מביא ללבנטיני החדש את המזג הים תיכוני, את האהבה הגדולה לאוכל, לאלכוהול ולחיבור המנצח בין השניים. המוטו של פרנצ'יסקו – איכות גבוהה ביותר, בילוי ותמורה של מאה ועשרה אחוזים לעלות.

לבנטיני
הארבעה 18 תל אביב 03-5612657
שעות פתיחה: כל יום מ-12:00 עד אחרון הלקוחות
עסקית: ראשון-חמישי 12:00-18:00


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר