מסיבת "לוי קה טונג": חוגגים את חג המשאלות בבית תאילנדי

ב- 16/11, ביום רביעי, תאילנד (ויחד איתה גם מסעדת "בית תאילנדי") יחגגו את "לוי קה טונג"- חג המשאלות התאי, שהוא ללא ספק אחד החגים היפים ביותר בממלכת סיאם הקסומה

ב- 16/11, ביום רביעי, תאילנד (ויחד איתה גם מסעדת "בית תאילנדי") יחגגו את "לוי קה טונג"- חג המשאלות התאי, שהוא ללא ספק אחד החגים היפים ביותר בממלכת סיאם הקסומה.

במהלך יום "לוי קה טונג" מכינים התאיים זרי ענק המורכבים מפרחים, נרות וזיקוקים. הכנת זרי המשאלות הענקיים מתחילה מוקדם בבוקר, עם שחר, ומסתיימת רק בשקיעה.

ואחרי השקיעה, כרוח בני תאילנד, מתחילה הסעודה, שאמורה על פי המסורת להימשך שעות ארוכות, בנחת, עם הרבה מנות, אלכוהול וכמובן, גם חברים ומשפחה.

לכבוד "לוי קה טוי", גם המסעדה התאית האותנטית, "בית תאילנדי" תתכסה כולה בפרחים ונרות, וברוח מסורת החג תגשים משאלות לסועדים בצורת הפתעות קולינאריות מתוך התפריט.
ברוח החג, תעניק המסעדה על חשבונה בהפתעה מנה אחת מהתפריט במתנה לכל שולחן על חשבון הבית, החל משייק הפירות הטרופי, דרך מנות ראשונות, עיקריות בסגנון האיים וקינוחי הבית האותנטיים.

"בית תאילנדי" מתפארת במטבח תאיי אותנטי עם מנות קלאסיות מאזורים שונים במדינה: החל מפתאי, דרך תבשילים עם חלב קוקוס וקארי, ועד קינוחים על בסיס חלב קוקוס ופירות טרופיים. הריחות, הטעמים, הנועם של השירות והעיצוב במקום ייקחו מיד את ותיקי המזרח למחוזות הזיכרון המתוקים מחופשות החוף בתאילנד הקסומה… והכול ללא התפשרות על איכות המזון והטריות האופפת את המטבח התאי, שהוא ללא ספק מהמפוארים באסיה הקסומה.

בית תאילנדי
תל אביב, בוגרשוב 8.
טלפון: 03-5178568.
א – ש 12:00 – 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר