מסעדה חדשה כשרה לשף אבי ביטון (אדורה): מרקדו

דורון נחמן והשף אבי ביטון שותפים ועובדים יחדיו מזה שש שנים, ואחראים להצלחות של מסעדת "אדורה", הבר "צינה", "קייטרינג אדורה", כמו גם פרויקטים קולינריים אחרים שעשו יחדיו, ועכשיו מסעדת "מרקדו" החדשה

השף הצעיר אבי ביטון פתח בימים אלה יחד עם שותפו, דורון נחמן, את מסעדת "מרקדו" הכשרה בקומת הגג של קניון עזריאלי.שף אבי ביטון
נחמן והשף אבי ביטון שותפים ועובדים יחדיו מזה שש שנים, ואחראים להצלחות של מסעדת "אדורה", הבר "צינה", "קייטרינג אדורה", כמו גם פרויקטים קולינריים אחרים שעשו יחדיו, ועכשיו מסעדת "מרקדו" החדשה.

הקונספט של "מרקדו" (שוק בספרדית) הוא זה של מסעדה שמחה, עשויה במקצוענות, אשר רוצה לספק חוויה לא מחייבת וצעירה לאלו שרוצים לבלות ולאכול טוב שלא רק באירועים מיוחדים.

במרכז המסעדה מותקנת מעשנת בשרים גדולה הפונה אל הסועדים, וכן טאבון פתוח. תפריט המסעדה אשר הורכב על ידי השף אבי ביטון משלב את מיטב חומרי הגלם לתפריט צעיר וצבעוני המציע מנות קלילות של בשרים, דגים וירקות, לצד מנות קלאסיות וכבדות יותר המשתלבות זו לצד זו לתפריט עדכני ומגוון.

מנות לדוגמא מהתפריט:
מנת המעדנים של מרקדו – פרוסות דקות של אנטריקוט מעושן בבית, סינטה כבושה בתבלינים מרוקאיים, קורנביף בחרדל ודבש, "רייט" של ברווז, פרוסות בשר כבושות בעשבי תיבול. מוגש עם מלפפונים כבושים, בצל מהגריל וחרדל דיז'ון. 64 ₪
מנת סלמון אטלנטי בעישון קליל – סלמון אטלנטי פרוס דק דק, בעישון קליל. מוגש בליווי פרוסות דקות של לחם קלוי, איולי שום ותבלינים. 48 ₪ .
פסטייה של ראגו פטריות וחלמון רך – עלה בריק ממולא בתבשיל פטריות, בצלים לבנים ושמן זית עשוי בטאבון, מוגש עם חלמון רך וסלט שוק קטן. 45 ₪.
מנה עיקרית של קונפי שוק אווז במרמלדה של בצלים ירוקים – שוק אווז בבישול איטי בשומן אווז מוגש עם תבשיל כרוב גרמני, מרמלדת בצלים מתוקים ותפוחי אדמה מהרוטיסרי. 86 ₪ .
חצי תרנגולת צלויה ברוסיטרי – חצי תרנגולת צלויה עם תערובת תבלינים ים תיכונית. 82 ₪
פילה דג בקרמל שום והדרים – פילה דג (בהתאם להיצע השוק) מזוגג ברוטב מתקתק של הדרים, שום ועשבי תיבול. מוגש על ירקות צרובים מהבאסטה. 82 ₪.
כאמור, המסעדה כשרה.

מסעדת מרקדו
קומת הגג של מרכז עזריאלי
דרך מנחם בגין 132, תל אביב
טל. 6093030

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר