מסעדה כשרה חדשה בירושלים: SCALA

התפריט כולל מגוון מנות בגודל בינוני, המתאימות לאכילה משותפת, ללא מחויבות לכללים נוקשים של סעודה. את החוויה של SCALA משלים שירות מקצועי ואישי.

SCALA – מסעדה כשרה חדשה נפתחה בלב ירושלים, עם דגש על מפגש קולינרי בין חומרי גלם מקומיים טריים, לטכניקות בישול בינלאומיות, היוצר מטבח ים תיכוני מקורי.

התפריט כולל מגוון מנות בגודל בינוני, המתאימות לאכילה משותפת, ללא מחויבות לכללים נוקשים של סעודה. את החוויה של SCALA משלים שירות מקצועי ואישי.

SCALA היא מסעדה כשרה המיועדת למגוון קהלים: תיירים, דיפלומטים, אנשי עסקים, תושבי ירושלים, וחובבי בילוי טוב מרחבי הארץ.
המסעדה-בר תציע ללקוחותיה מגוון אפשרויות, החל ממשקה בלבד, דרך מנה וכוס ויסקי, וכלה בארוחת ערב מלאה.

את המטבח מוביל השף אורן ירושלמי (לשעבר מסעדת "כתית"), שהרכיב את התפריט יחד עם שף מאיר אדוני מ"כתית". בסיס המטבח ים תיכוני, ושיטות הבישול צרפתיות. 

הצצה לתפריט: גלדי בצל במילוי בשר טלה על מצע עדשים שחורים וירקות שורש בטחינה גולמית ודבש תמרים (48 ₪); שקדי עגל עם פלפל שושקה, גרגרי חומוס ספרדי, עריסת פלפלים מעושנים, קרם חצילים שרופים וכוסברה (68 ₪); רביולי זנב שור עם פטריות "פורציני", קרם שעועית לבנה, כמהין, ציר עגל וסלק עלים (78 ₪); דניס צרוב במחבת עם קונפי עגבניות, פלפלים קלויים, חצילים, שאלוט, צ'ילי וזיתים ירוקים (95 ₪).

לקינוח: קומבינציית שוקולד – ביסקוויט נוגט פריך, מרקיז שוקולד והדרים, טוויל פולי קקאו מקרון שוקולד וסורבה שוקולד (38 ₪); רביולי תמרים לחים עם אגוזי פקאן, מרק ערמונים וניל, קציפת הל וטימין (38 ₪), ברולה שוקולד בקליפת ביצה, בראוניס שוקולד, בננות בקרמל ו"שוט" פופקורן (38 ₪)

תפריט היינות של SCALA מצדיע למגוון היינות הישראלים המעולים, ולצדו מותגי אלכוהול איכותיים ומובחרים, והוא משלים את חוויית הבילוי.

SCALA
Chef's Kitchen & Bar
מלון מצודת דוד, רח' המלך דוד 7, ירושלים
טל. 02-6212030
ראשון- חמישי, 19:00-23:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר