מסעדות בטו באב – אהבה קולינרית

יום האהבה מצוין במסעדות עם קוקטיילים מיוחדים, ארוחות זוגיות, מסז'ים משותפים ומנות עם מוטיבים של אהבה. הרשימה המלאה של אפשרויות הבילוי בטו באב

ערב רומנטי עם "ג'ון ויוקו"
לרגל חג האהבה – ט"ו באב, תקיים מסעדת יוקו אונו, היפנית הכשרה במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, ערב רומנטי וחגיגי, בתאריך 9.8.06, שיכלול פינוקים מיוחדים ושי לבבי לכל סועד.
סושי בצורת לבבות יוגש במסגרת המנה המיוחדת "ג'ון ויוקו" ובהזמנת ארוחה זוגית מלאה יקבל כל זוג מגש פינוקים יפני מעוטר בעלי ורדים אדומים.
המסעדה תואר באור נרות וברקע תתנגן מוזיקה רומנטית. לחוגגים באינטימיות הביתית מציעה יוקו אונו ארוחה עד הבית המגיעה עם שי יפני מקורי.
רצוי להזמין מקומות מראש.
יוקו אונו – ז'בוטינסקי 1, מתחם בורסת היהלומים, רמת גן טל: 7524666-03



אהבה ימית
פירות-ים ידועים כחושניים ורומנטיים ולכן אין מתאים מהם ללוות ארוחה בחג האהבה. מסעדת Ocean (אושן) בר פירות ים האיכותית מהרצליה- פיתוח תערוך בט"ו באב ארוחת אהבה זוגית ורומנטית לאור נרות. הארוחה כוללת 4 מנות ושמפניה.
לפתיחה יוגשו 2 כוסות שמפניה, ובהמשך.
לראשונות, בחירה חופשית מתוך התפריט. לדוגמא מרק סרטנים כחולים, פטה כבדים בתאנים ויין אדום, סלט ירוק וירקות שורש עם אגוזי קשיו, ועוד
מנת ביניים: סורבה לימונים ונענע
לעיקרית תוגש פלטה זוגית עשירה ומפנקת של מבחר פירות-ים הכוללת: שרימפס, קלמרי, סרטנים, מולים שחורים, ומולים ניו-זילנדים
ניתן גם לבחור שתי מנות עיקריות אחרות מהתפריט
וכמובן קינוח זוגי. נא להזמין מקום מראש
המחיר 299 ש"ח לזוג
Ocean(אושן)-בר פירות ים, משכית 30 הרצליה פיתוח,
WWW.REST.CO.IL/OCEAN 9511219- 09


אהבה ים-יבשה
שף טל הרשקוביץ, מהרסטו-בר סבסטיאן בהרצלייה פיתוח, הרכיב תפריט ים – יבשה זוגי. המנות המיוחדות יוגשו בערב יום האהבה, יום רביעי, ה- 9 באוגוסט . ראשונות של בשר ופרות ים: קרפאצ'ו סינטה בקר עם פרמזן ורוקט (38 שקל) או סלט קינואה עם שרימפס וקלאמרי (34 שקל); עיקריות של בשר ופרות ים: סטייק אנטריקוט עם מח עצם ברוטב ציר בקר ופורט (98 שקל) או קסולט פירות ים עם פולנטה גבינת רוקפור (92 שקל); קינוח של שוקולד לבן ושוקולד: קרם ברולה חלבה עם רוטב שוקולד לבן וטוויל שוקולד (34 שקל) או פס שוקולד עם טרפל שוקולד לבן ורוטב שוקולד חם (33 שקל).
סבסטיאן, משכית 33, הרצלייה, 9513939-09



זוגיות מרוקנית בתפריט ט"ו באב
בערב ט"ו באב יגיש הבעלים והשף אילן סיבוני תפריט טעימות זוגי הכולל קוקטייל קיר רויאל, פתיח של צמדי סרדינים ממולאים, מנות ראשונות- זוג פסטייה פסייה ומגוון סלטים מעודנים, עיקרית לבחירה: כתף טלה זהוב עם שקדים ותפוחי אדמה מלווה בקוסקוס מלכותי עם מבחר ירקות, שזיפים ושקדים או צלע עגל עם גרגרי חומוס מלווה ב"שערייה מדפונה"- אטריות מאודות, נתחי פרגיות, קינמון וסוכר ולקינוח: מבחר המתוקים של דארנא ותה ירוק עם נענע. (390 ₪ לתפריט זוגי).
להשלמת החוויה, מומלץ ללוות את הארוחה ביין איכותי ממרתף יינות הבוטיק של דארנא או יין מסדרת "סיבוני סלקשין"-הלייבל הפרטי של דארנא.
דארנא, יוחנן הורקנוס 3 ירושלים 6245406- 02


צמד קוקטלים לאישה ולגבר ב-Black
לאישה – קוקטיל "תפוז אפרסק – על בסיס סמירנוף תפוז ומיץ תפוזים
אופן ההכנה: מנה וחצי סמירנוף תפוז, 1/2 מנה מונין אפרסק, 1/2 מנה סוואר
סוגרים עם מיץ תפוזים.
למזמינים את צמד הקוקטלים הנ"ל – מחיר מיוחד של 60 שקל
מחיר רגיל 39 שקל כל אחד.
BLACK סינמה סיטי – מתחם סינמה סיטי, גלילות, טלפון: 03-6991100
BLACK רחובות – קריית המדע, רחוב המדע 6, טלפון:
08-9361230


אוהבים באילת (1)
חובבי ושוחרי מטבח עילי, יוכלו להתפנק בחג האוהבים בתפריט האלטה-קוזינה (מטבח עילי) של השף רונן דברת בלוך.
השף רונן דברת בלוך יציע מנות כמו:
רביולי שרימפס ובריט סרטנים כחולים עם פונדו כרישה – 56 שקל
כבד אווז חם על לחם תבלינים ומוס כבד אווז עם וניל – 60 שקל
סלט קלמרי קר במעטפת איולי עם קוויאר שחור – 45 שקל
טרטלט עגבניות חצילים שרופים שום ושן זית – 45 שקל
פילה עגל עם דוקסל פיטריות ברוטב פורציני – 135 שקל
ועוד מנות נוספות.
ותפריט קינוחים מיוחד הכולל:
קריקנט קקאו וקרם בננות עם גלידת רום – 40 שקל
פאדג' שוקולד לבן ופיסטוק עם גלידת פיסטוק מתוצרת עצמית – 40 שקל
טמפרג' שוקולד עם מרקיז וולרונה – 45 שקל
כל זאת ועוד באווירה הרומנטית של מסעדת "גולסון" בטיילת הצפונית של אילת.
טיילת צפונית, מלון הרודס, אילת, טלפון: 08-6380030 / 08-6380058


אוהבים באילת (2)
מסעדת "קאזה דו ברזיל" , מסעדת פולחן הבשרים הברזילאית " מחזירה לאוהבים אהבה".לכל האוהבים שיסעדו במסעדה ביום אהבה יצפו למס' הפתעות:
1) פרח לכל סועדת ממין נקבה.
2) קוקטייל קאפירינייה מרענן לכל סועד.
3) נר על כל שולחן.
4) הגרלה בין הזוגות הסועדים – לאירוח זוגי במסעדת "קאזה דו ברזיל" ואירוח במסעדת "בוסטון פיש & גריל" בערב נוסף.


חוגגים את שנות הששים
Barolo, בר- המסעדה הראשון בפתח תקווה, חוגג אהבה בטעם של פעם. הזמר מרק בנטון לימי התום והרומנטיקה, עם מיטב השלאגרים והקלאסיקות של שנות השישים. ממייק ברנט, דרך פרנק סינטרה ועד ל"מלך", אלביס פרסלי. ברולו יתקשט במשחקים של אדום ולבן. שושנים עזות צבע יפוזרו ברחבי המסעדה, הצוות כולו, מהמארחת ועד לברמן, יתלבש לבן, וזו רק ההתחלה – כי באהבה הסוד הוא להפתיע.
Barolo, רחוב השחם 21, פתח תקווה, 03-9222499


אהבה אורגנית
ב- Humanature משקיעים בטעמים ובחומרי הגלם האורגניים מהם בנויה האהבה. השף נתן גיל יגיש בערב ט"ו באב מנות מיוחדות עם טעמים מעוררים דוגמת טופו במרינדת צ'לי וליים על מצע קינואה, פלפל קלוי ואבוקדו (47 ₪). מומלץ להשלים את הארוחה עם סופלה שוקולד וגלידה ביתית (31 ₪) ולהתענג משוקולד אורגני צרפתי משובח- 87 אחוז קקאו.
Humanature בן יהודה 69 ת"א, 03-5290262


מארז מאפה רומנטי
ב " La Lyonnaise" יצרו מארז לחג: שלושה מאפי בוקר לפי בחירה (קרואסון, בריוש, דניש ועוד), שלוש עוגות אישיות מהמבחר המוצע ( טארטלטים, עוגות מוס, מיל פיי ועוד) ושתי כוסות קפה במחיר של 69 שקל בלבד.
La Lyonnaiseמתחם סטאר סנטר 47, אשדוד, 08-8566767, רח' הבונים 4, אשדוד, 08-8569878, קניון הסיטי, אשדוד, 08-8644505


חגיגה לבנה
Martha, הים תיכונית העכשווית שבמתחם בית ציוני אמריקה, מציינת את ט"ו באב בחגיגה לבנה, וקוראת לקהל להשתתף – ולא כצופים בלבד. ביום רביעי ה-9/8/06, אורחי המסעדה מוזמנים להגיע בלבן, ולהשתלב בלבן המסורתי שילבשו אנשי הצוות והתפאורה.
ממטבחה של מרתה תצא ארוחת טעימות זוגית, אינטימית ומרגשת, שתעשה שימוש בחומרי גלם מעוררי חושים – הבטחה לערב חם במיוחד…
Martha, רח' אבן גבירול 26, ת"א (בית ציוני אמריקה), 03-6966843


ארוחה וספא בחבילה
"Morena", הביסטרו הים תיכוני-עכשווי שבכפר סבא, ו-"Lovender", הספא המוביל של כוכב יאיר, מכריזים על שבוע משותף של אהבה – מערב טו' באב, יום ד' 9-15/8/06. הזוגות האוהבים מוזמנים להתחיל את יום הפינוק בפנינת הספא הרומנטית של כוכב יאיר, באמבט מרגיע של חלב ומי וורדים, ובעיסוי זוגי ארומאטי בניחוח חג האהבה. את החוויה החושנית תעצים ארוחה זוגית מיוחדת במורנה, עם מנות המשלבות משחקים בין קר וחם, ועושות שימוש במעוררי חשק, להעלאת מצב הרוח הזוגי…
השף עדיאל דומין מבטיח כי כל הצעת נישואין בערב טו' באב תזכה את הזוג המאושר בבקבוק יין לחגיגת האירוע המרגש. עלות החבילה 725 שקל לזוג. ניתן ליהנות מארוחה זוגית בלבד בעלות של 270 שקל לזוג.
Morena, הכרמל 18, מדרחוב כפר סבא, 09-7677888


אהבה מול הגלים
Pier 23 החדש בנמל תל אביב מציע את המיקום הרומנטי ביותר לט"ו באב, ממש מול הגלים. מומלץ להתפנק בשעת השקיעה או בשעות הערב, אחרי טיול בטיילת החדשה, עם בקבוק יין רוזה צונן בדלי קרח (49 ₪) מגוון קוקטיילים (23-30 ₪) או עם בירה ונשנושים של מזח, כמו טורטיות, קלמארי וסלטים.
Pier 23האנגר 23, נמל תל אביב (מול מסעדת 'מול ים'), 03-5469937


אהבה עם סושי סמבה
ט"ו באב מגיע ל- SUSHISAMBA.TLV, ביום רביעי ה- 9 באוגוסט אתם מוזמנים לערב רומנטי ומלא תשוקה במסעדה הכי תוססת בארץ. שף ניצן רז מציע תפריט מיוחד לאוהבים: כוס שמפנייה, זוג אוייסטרים בגרניטת יוזו וגרניטת אבטיח, רוק שרימפס ארומקי בויניגרט חלפניו, כבד אווז ברוטב שזיפים וסאקה, פילה בקר צרוב על מצע של פנקייק פרואני ברוטב צ'ימיצ'ורי אדום, סורבה קיצי, מבחר סושי וקינוח השף. עלות הארוחה לאדם הינה 190 שקל.
הברזל 27, רמת החייל, תל אביב 03-6444345


אהבה טורקית
Tike הטורקית שבהרצלייה פיתוח תגיש ארוחה זוגית שתכלול מגוון מנות ראשונות, פלטה זוגית מפנקת ועשירה בבשר המשובח של Tike, קינוח וכמובן שני קוקטיילים מעוררים וחגיגיים במיוחד על בסיס שמפניה, מחיר הארוחה 250 שקל לזוג.
Tike, שנקר 11, הרצליה פיתוח, 9728191-09


באידלסון 10 ממתיקים את יום האהבה בקינוחי שוקולד ופירות יער: מטיל שוקולד (29 שקל/ 26 שקל ב- T.A) , כרמל שקדים (29 שקל/ 25 שקל ב- T.A ), טרטלט שוקולד ופטל (12 שקל /11 שקל ב- T.A), עוגת פצפוצים (29 שקל/ 25 שקל ב- T.A), מקרון גדול ממולא בפירות יער (16 שקל) אופרה (29 שקל / 25 שקל ב- T.A ) ושלל עוגיות מתוקות ( 16 שקל למאה גרם).
אידלסון 10, רח' בן יהודה 252 (פינת ירמיהו) 03-5444154


גלידת ורדים
בגלידריית אייסברג ימכרו גלידת ורדים אדומים מפתיעה עם עלי כותרת אמיתיים ומי ורדים, סורבה שמפניה מסחרר בניחוח אפרסקים וגלידת שוקולד בלגי קטיפתית, עשירה וסקסית במיוחד. באייסברג מציעים להפתיע את מי שאוהבים עם זר ורדים אדומים ואריזת מתנה מיוחדת ובה כל שלושת הטעמים. המארז (500 גר'), כולל זר הורדים וחבילת ופלים פריכים בצורת לבבות, ימכרו ביחד במהלך החג במחיר של 69 ₪ בלבד. ניתן לרכוש גם במקום או לפי משקל.
אייסברג, בן יהודה 108, תל אביב 03-5225025


ספרד בתל אביב
ארבינקא – Spanish bar, מסעדת הטאפס בר התל-אביבית, מזמינה את כל האוהבים לחגוג את ט"ו באב באוירה ספרדית: ארוחת טאפס זוגית, בת 5 מנות ושתי כוסות קווה אליגוור במחיר של 160 ש"ח לזוג. בין המנות: כדורי תרד וגבינת פטה, מוגשים עם סלסה עגבניות ; קבב טלה על מקלות קינמון ברוטב יוגורט ונענע קר ; קלמארי פלנצ'ה ברוטב עגבניות פיקנטי ; פירות ים מבושלים עם אורז פאייה בזעפרן ופפריקה ;מולים כחולים ברוטב עגבניות ושום פרובנסאל.
רח' יהודה הלוי 87, תל אביב 077-3455511


ארנולד מתאהב
ביום האהבה הקרוב, מסעדת ארנולד התל אביבית מציעה לכם… פשוט להתאהב. במיוחד ליום האהבה, רקח הבעלים משקה "אפרוזידיאק" מיוחד (12 שקל בלבד), הכולל פירות, שמפניה וכמה סודות קטנים – משקה אהבה אולטימטיבי שלא משאיר את היצר ליד המקרה.
ארנולד, רח' שטרית 6, הדר יוסף – תל אביב, 03-6484911


קברט בנג'מין סיגל
בנג'מין סיגל, מציע חווית קברט מושלמת: חלל המסעדה הרומנטי והמהודר יתקשט במיצג אנושי מרהיב – רקדניות קברט אומנותי, שיהוו תפאורה חיה של תנועה וצליל בליווי פס-קול רומנטי משנות החמישים עד התשעים של די ג'י מיקה. להשלמת האווירה – לאור נרות ומנות של אהבה שיצור השף אלרן גולדשטיין: קרמלו- סוכריות פסטה איטלקיות ממולאות בריקוטה ופטריות יער ברוטב שמפניה ושמן כמהין; רצועות מוסר וקלמרי סגול בטמפורה ופנקו עם רוטב קרם סויה ואחרות.
בנג'מין סיגל, אלנבי 1, מגדל האופרה, טיילת תל אביב 5166224 03


קלחת פירות בברקרולה
מסעדת ברקרולה מציעה לרגל ט"ו באב חגיגה אופטימית- 2 קוקטיילים ושני קינוחים מיוחדים. קינוח מתוק בניחוח ארצישראלי: קלחת פירות ארץ ישראליים ברוטב פורט ומרסלה עם אצבעות בריוש וקינמון (33 ש"ח). וקינוח חריף ופיקנטי בניחוח טרופי מובהק: אננס בחמאת וניל, צ'לי ופלפלת אדומה המוגש עם סורבה קוקוס ורוטב טופי- ג'ינג'ר (33 ש"ח). וגם – קוקטייל זוגי בטעמי מתוק-חמוץ במחיר 46 ש"ח: לה: קוקטייל שמפניה, ורדים ופירות יער אדומים עם קציפת דובדבנים. לו: קוקטייל לימון, קיווי ו-וודקה. קוקטייל חמצמץ, מחוספס וממכר, עוקצני אך ניתן להכנעה.
ברקרולה ביסטרו בר, רחוב עתיר ידע 13 א.ת החדש – כפר סבא, 09-7669606


תצוגת אופנה בגלינה
גלינה, הביץ' קלאב שבנמל תל אביב, מזמין אתכם בערב ט"ו באב, יום רביעי, ה- 9 באוגוסט למסיבת אהבה שתכלול תצוגת האופנה של המעצבת והסלבריטאית דנה אשכנזי, סט של די ג'יי פונגי (אלקטרו בוסה נובה), קוקטיילים לאוהבים (ג'ויה, על בסיס פסיפלורה, או בקבוק שמפניה ופלטת פירות) והשקיעה, הכי יפה בתל אביב.
גלינה, האנגר 19 נמל תל אביב, 03-5445553


בנמל 24, מסעדת השף החדשה בחיפה, יצרו תפריט שיוגש לאורך סופשבוע ארוך (9-13.8) בוילה טוסקנית. המסעדה מציעה את החדר הזוגי, המפואר והאינטימי לזוגות זריזים שימהרו להזמין. ולהלן התפריט שיוגש גם ביתר במסעדה: אפריטיף בליני לפתיחת הערב לחם וממרחים,סלמון בכבישת מלח ים עם שום וקציפת חזרת, מקיאטו מרק אספרגוס וציר בקר, גבעולי אספרגוס עטופים בפנצ'טה וזביון כמהין, קלמארי מהפלנצ'ה עם רביולי ארטישוק ירושלמי וזעפרן, על ריבת פלפל ועגבניה,‏ פרפה קרמל על סבלה שקדים, בננה ברולה ורוטב טופי חם (250 שקל לזוג).
הנמל 24, העיר התחתית – חיפה, 04-8626677


ביקב טוליפ אוהבים את כולם
ביקב טוליפ, מרחיבים את המושג יום האהבה… ואוהבים את הזולת. במהלך חודש אוגוסט, יתרום יקב טוליפ, באהבה לכפר תקווה (יישוב קהילתי לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, בו ממוקם היקב), 15 אחוז מכל הכנסותיו, על מכירת ארגזי יינות, מכל שלושת הסדרות שיוזמנו ישירות דרך היקב. המשלוח באוגוסט חינם – לכל הארץ.
יקב טוליפ, רח' הכרמל 24, קרית טבעון 04-9830573


ג'אז ביקבי עמק האלה
יקבי עמק האלה, מזמין אתכם לחג אוהבים שלא תשכחו. הופעת ג'אז חיה בערב שכולו מוקדש ליין, גבינות ואהבה. במהלך הערב יוצעו טעימות של יינות שונים של יקבי
עמק האלה וגבינות בוטיק של משק אביב ממושב צפרירים. כמו כן, יוצעו לקנייה בקבוקי יין של היקב במחירים מיוחדים.
תחילת ההופעה בשעה 20:00, הכניסה ללא תשלום.
יקבי עמק האלה, קיבוץ נתיב הל"ה, 02-9994885

ארוחת טעימות בליפשיץ
את ט"ו באב חוגגים בליפשיץ ביסטרו, עם ארוחת טעימות זוגית ורומנטית, בת 4 מנות ושתי כוסות שמפניה ספרדית במחיר של 120 שקל לאדם. בין המנות: קלמרי ממולא; רביולי אגוזים; סביצה דג כבוש בלימון ושמן זית. להשלמת האווירה ולהעלאת מצב הרוח: 25% הנחה ינתנו למזמינים בקבוק קווה או יין, והמקום יקושט כולו בשלל פרחים צבעוניים. מומלץ להזמין מקום מראש.
ליפשיץ, רח' בן יהודה 155, תל אביב 03-5272517


סידורי פרחים בלחם יין
"לחם יין", הביסטרו המוביל שביהוד, חוגג את ט"ו באב המתקיים ביום רביעי 9/8/06, ברוח של נתינה והוקרה לבני הזוג. במיוחד לרגל יום האהבה, תוצג במרפסת החיצונית קולקציה אקסקלוסיבית של "מיסטיק רוז" סידורי פרחים ייחודיים ליום האהבה. במכירה המיוחדת תוכלו לפנק את בני הזוג בזר מעודן, שיביע את מה שאי אפשר להביע במילים.
לצד התפריט העשיר של "לחם יין", יוכלו הזוגות המאוהבים להתפנק עם קוקטיילים מעוררי חשק, והפתעות זוגיות רבות. וגם.. שלל הקינוחים של "לחם יין" ישנו בערב זה צורתם, ויהפכו ללבבות שישלימו את האווירה הרומנטית והאינטימית של הזוגות, כי באהבה, כמו באהבה, אין דרך אחרת….
לחם יין, דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד, 03-6321793/4


יום מתוק בלילית
מסעדת לילית, חוגגת את יום האהבה עם הרבה מתוק, להשלמת אווירה אוהבת ורומנטית במיוחד. לכבוד ט"ו באב שיתקיים ב-9 בחודש, מציעים בלילית, לפתיחה- קוקטייל מיוחד "תשוקת הדובדבן"- שיימכר במחיר של 18 שקל בלבד, ו"קוקטייל לאוהבים", שיחולק חינם לחובבי המתוק העצבני, בהזמנת קינוח "טירוף שוקולדי", שיימכר ב-45 שקל בלבד.
לילית, דפנה 2 (בית אסיה), 03-6091331


יום צרפתי בפסטיס
ט"ו באב בפסטיס: שף איל לביא מגיש מנות חושניות ומפנקות מהמטבח הצרפתי הפרובנסאלי שכיף לאכול בזוג, בנוסף לתפריט הרגיל. כל המזמינים ראשונה ועיקרית יקבלו זוג קוקטיילי קיר רויאל או קינוח נשיקה צרפתית– פבלובה בתותים, רוטב שוקולד וברנדי חם – על חשבון הבית. בין המנות: פאייה עם אורז וזעפרן, שרימפס סרטנים קלמארי ומולים (₪170) ; מחבת פירות ים ברוטב ין לבן, בלסמי ורוזמרין (₪172)
פסטיס, שד' רוטשילד 73, תל אביב 03-5250773, 03-6290964


ספא זוגי וקטמרןצידון מספקת ללקוחותיה חוף פרטי ומבודד, פעילויות ספורט ימי ותפריט ים תיכוני. לקראת ט"ו באב מציעים במקום גם טיפולי ספא מפנקים, וארבע חבילות זוגיות הכוללות ארוחות בכל שעות היום (ארוחת בוקר, קוקטייל מול השקיעה, ארוחת ערב ועוד), טיפולי ספא ושיט קטמרן, שמכסות את כל שעות היום.
צידון, חוף השרון – הרצלייה פיתוח, 09-9500926


מנות אהבה בקלואליס
בערב ט"ו באב, ה- 9 בחודש יגישו בקלואליס, לצד התפריט הקבוע, מנות מעוררות במיוחד לחוגגים אהבה: : "טריו נא"- שלושה סוגי דג נא; "פאראידה" (parrallada) זוגית המוגשת במחבת לוהטת ועשירה בפירות ים משובחים: קוקי סאן ז'ק, ג'מבו שרימפס, לנגוסטין, קלאמרי ממולא בעגבניות מיובשות ועוד שפע הפתעות מהים, ולקינוח עוגת גבינת שמנת עם תאנים אפויות בווניל. למזמינים את מנות התאווה יינתן חצי בקבוק קאווה על חשבון הבית.
קלואליס, דרך אבא הילל 16 ר"ג, 5759060


חגיגה מהסרטים בקמליה
קמליה חוגגת את חג האוהבים ומביאה את האהבה אל המסך – ובגדול. לכבוד רגל ט"ו באב, יוקרן הלהיט הרומנטי "פשוט מאוהבת" על מסך ענק במסעדה. הכוכבות ההוליוודיות אומה תורמן ומריל סטריפ הן חלק מהתפריט. החל מהשעה 20:30, ניתן יהיה להתענג על תפריט זוגי מפנק, יצירת ידיה של טלי תדהר-צפרוני.
קמליה, הצד המזרחי של קיבוץ ניר אליהו, 09-7990028


ערב שירי אהבה הלקוחים ממחזות זמר בברבדו
זמרות האופרה מאי ישראלי וענת עיני עם הפסנתרן תומר קלינג במופע לחג האהבה יקב כרמי יוסף, 8/8/06 בשעה 19:30
בעת השקיעה האדומה הקסומה מעל הגפנים תיערך התכנסות וטעימה המלווה ב"יין ברבדו" בכיבוד קל המתאים לרוח ולאווירה של הערב.
השתתפות והרשמה מראש עד לתאריך 04/08/06, מספר מקומות מוגבל
תמי – 08-9287414, 050-5647804 ליסה – 054-5555604
מחיר 85 שקל, כולל טעימות יין "ברבדו" חופשיות, כיבוד והמופע.


NG – חג אהבה עם בשר
מסעדת הבשרים בנווה-צדק מציעה לחג האהבה דיל זוגי: כל זוג שיזמין מנה עיקרית זוגית – פורטרהאוס בכל הגדלים (1.2, 1.4, 2 קג'), פילה עגל ברוטב יין ובצל, או אנטריקוט NG MAX יוכל להזמין בנוסף "חבילת אהבה" בתוספת של 180 שקל לזוג הכוללת:
שרימפס קוקטיל מלווה בשתי כוסות קווה לפתיחה
בקבוק יין בוטיק ישראלי – לבחירה:
בן חיים מרלו 2003 – יין בעל גוון אדום עמוק, ניחוחות של קפה ושזיף וטעם פירותי עשיר כתוצאה מיישון של 14 חודשים בחביות עץ אלון.
צרעה אילן קברנה סוביניון 2001 – יין זני מהרי יהודה. יושן 20 חודשים בחביות עץ אלון.
קברנה קלאסי עשיר ועמוק עם דגש של שיזף וטבק.
ולסיום שני דז'סטיף – לימונצ'לו תוצרת בית
NG – רחוב אחד העם 6, נווה צדק, ת"א, טלפון: 03-5167888

השף אבי ביטון יפתיע את האוהבים באדורה
מסעדת "אדורה" הינה מסעדה בעיצוב ואוירה רומנטיים וככזו היא לוקיישן נדרש לחג האוהבים.
השף אבי ביטון יגיש במקום את תפריט הקיץ החדש אבל מבטיח להפתיע את האוהבים שיסעדו במקום במיני פתיחים, ראשונות ו"הפתעות ביניים".
מי שמכיר את השף וחולשתו לרומנטיקה כבר בטוח שההפתעות יהיו חלק מה show.
מסעדת אדורה, בן יהודה 226, ת"א, טלפון: 03-6050896


ארוחת טעימות זוגית ב"דים סאם"
פירוש המילים "דים סאם" הינו "קרובים ללב", הוא שם כולל למגוון עצום של כיסונים מאודים ומטוגנים שמקורם במטבח הסיני קנטנזי.
מסעדת "דים סאם" הותיקה מציעה ארוחת דים סאם זוגית לחג האהבה.
ארוחת טעימות זוגית – 139 שקל לזוג
מנה 1
מולים באידוי במבוק עם שום לימון וכוסברה (4 יח')
קלמרי מטוגן במילוי פלפלים, תרד ובצל (2 יח')
רול אווז עטוף בנורי ובוטנים (2 יח')
מנה 2
דים סאם מאודים
עוף ירקות ואגוזי קשיו בבצק שקוף (2 יח')
באו בקר עם פטריות ובצל ירוק (2 יח')
שו מאי בשר לבן וערמוני מים (2 יח')
שו מאי תרד ובוטנים (2 יח')
שרימפס ובשר לבן בבצק שקוף (2 יח')

דים סאם מטוגנים
פלפלים ובצל בבצק פריך (2 יח')
גיוזה עוף ברוקולי ואגוזים מטוגנת (2 יח')
ולקינוח:
קנקן תה ירוק / שחור
טפיוקה / קציפת ערמונים
הארוחה כוללת 2 כוסות יין שזיפים
דים-סאם, רחוב אלנבי 120 (פינת רוטשילד), ת"א, טלפון: 03-5604341


מבצעים ליום האהבה בדיניץ
מנות בר בלווי אלכוהול , ארוחה זוגית מפתה ושמפניה
מסעדת "דיניץ" מציעה מגוון פיתויים פרי יצירתו של השף אופיר וידבסקי באוירה של חגיגת אוהבים:
על הבר לבחירה: קרוסטיני שרימפס בחמאת פירות ים ,שום ועשבי תיבול + בירה מהחבית 45 שקל. סינטה צרובה על מצע פלפלים קלויים ובייבי תרד ברוטב בלסמי ,צנוברים ודבש 45 שקל.
על השולחן ארוחה זוגית במחיר 180 שקל:
מנה ראשונה זוגית: פטה כבדים מוגש עם אגס ביין ולחם קלוי
2 מנות עיקריות לבחירה:
פרגיות על הגריל במרינדת לימון,חרדל וטימין בליווי סלט אורגולה ורוטב יוגורט
כבדי עוף ביין אדום,בצל, פטריות וטימין בתוספת פירה
סלט ארטישוק ירושלמי צלוי עם עלים צעירים ורצועות בייקון פריך.
רביולי עבודת יד במילוי ורוטב משתנה
קינוח אחד לבחירה: קרם ברולה / פונדנט שוקולד חם בליווי גלידת וניל
בקבוק יין למברוסקו (יין מבעבע)
דיניץ, רחוב גרוזנברג 20, נחלת בנימין, ת"א, טלפון: 03-5161271


קוקטיילים זוגיים ב-Temple Bar
זוג אשר יזמין את צמד הקוקטלים:
לאישה – פסיפלורה: על בסיס וודקה, לימון, תפוז ופסיפלורה
לגבר: "ג'וני קולינס": על בסיס וויסקי ג'וני ווקר כמובן, לימון וספרייט
מחיר זוגי – 60 שקל.
מחיר רגיל – 39 שקל כל אחד.
טמפל-בר, סינמה סיטי, גלילות, טלפון: 03-6995536


חג אוהבים בלוקאס
השף יואל ארדיטי והשף קונדיטור יניב ברהום הכינו חג אהבה של חוויה קולינרית מרגשת ב"לוקאס", הברסרי החדש, אשר ברובע לה העיר, תל-אביב.
מנה ראשונה:קרפצ'יו דג ים עם עגבניות קונפי במחיר 48 ש"ח
אפשרות נוספת: אוייסטר טריים על מצע קרח לימון וטבסקו (מנה זוגית) המחיר לפי יחידה
מנה עיקרית: מנה משולבת לשניים המוגשת על בוצ'ר עץ : שטו בריאו (פילה בקר כ 350 גרם) עם רוטב ציר בקר ויין אדום לצד חצי לובסטר ברוטב יין לבן,לימון וחמאה. מחיר – 280 ש"ח (המנה זוגית).
קינוח לט"ו באב בלוקאס
קולקציית אהבה-
לבבות סבלה וניל במילוי מוס שוקולד לבן ופטל מוגש בליווי מוריצ'י דובדבנים וסורבה שוקולד 42 שקל
תפריט קוקטיילי שמפניה לאוהבים
לכבוד חג האוהבים ובנוסף לתפריט האלכוהול והקוקטיילים הרגיל יוגשו במקום קוקטיילי שמפניה 25-35 שקל לקוקטייל.
לוקאס, רחוב מזא"ה 3, ת"א, טלפון: 03-5252564

ארוחת אהבה אפריקאית לטו באב בפויקה
קילומטרים רבים עבר השף אריאל כהן באפיקה מכף התקווה הטובה בדרום אפריקה, דרך נמיביה טנזניה ועד למקורות הנילוס באוגנדה עם פויקה על הגב, ליקט את מיטב התבלינים וחומרי הגלם ולמד מהמקומיים את סודות הפויקה. השף אריאל כהן צולה ומעשן בשרים, רוקח תבשילים ואפילו המציא שיטה ייחודית לאפיית עוגת שוקולד בפויקה לוהט שהפכה במהרה לקינוח מיתולוגי.
העיצוב, המוסיקה, הקוקטלים האקזוטיים והתפריט, יוצרים אווירה ייחודית ומשלימים חווית בילוי לקסומה ובהחלט לא שגרתית.
השף אריאל כהן יצר עבור האוהבים ארוחה זוגית לחגיגות טו באב:
מנות ראשונות לבחירה: מוזונגו – קדירת חיטה ופירות ים,קרמוג'ה רול ומנת מלאווי גולד
מנות עיקריות: בחירה בין ראמפ לאנטריקוט, מנה זוגית של 500 גר' בתוספת תפו"א מדורה ושעועית ירוקה.
לקינוח: לבחירה בין :בננה רול לעוגת שוקולד
שתייה את הארוחה יפתח קוקטייל תאווה אפריקאי ייחודי.
מחיר 280 שקל לזוג.
פויקה, רחוב תרצה 14, יפו, ת"א, טלפון: 03-6814622


ט"ו באב ב"קזנקי" הרצליה
ארוחת נשנושים וקווה חופשית. ארוחת נשנושים זוגית בקזנקי
בקזנקי הרצליה החליטו לחגוג "עד הסוף" עם זוגות האוהבים עם תפריט ספיישל של מזטים של השפית יולי מזרחי הכוללת:
5 מזטים וקווה (יין נתזים ספרדי) ללא הגבלה ב 180 ₪ (לזוג).


הגורן פוגש בג'ונגל האורבאני
‏בהלנה, בהתאם למסורת העברית הקדומה כל בחורה שתלבש לבן ביום רביעי, ה- 9 באוגוסט, ט"ו באב, תזכה בהפתעה מיוחדת ב"הלנה". הלקוחות מוזמנים לקוקטיילים מעוררי תשוקה כגון B&H‏, גויאבה בריז (המבוסס על מיץ גויאבות סיני), וקוקטייל "הלנה המאוהבת", (הרבה אהבה בהייבול). הלנה, הממוקמת בגן היפה ביותר בתל-אביב, גן יעקב, חוזרת ללילה אחד למקורות שלנו, ומנווטת בקלילות בין הג'ונגל התל אביבי העירוני לימים בהן הבנות לבשו לבן, חוללו בכרמים, וחיפשו חתן.. ועל כך כבר נשאל –‏ מה נשתנה?
הלנה, תרס"ט 4 א', גן יעקב, 03-5289289

אהבה ספרדית (2)
ביסטרו מטרו הממוקם מזמין את האוהבים לחגוג את ט"ו באב עם פאיה 89 שקל זוגית וקינוח זוגי ומעורר תשוקה 32 שקל. מטרו הינו ביסטרו קטן ואינטימי הממוקם בכפר סבא, על המטבח אמונה ענת השפית שיוצרת אוכל טעים בגובה העיניים.
לכבוד ט"ו באב מציעים במטרו אווירה אינטימית ורומנטית במיוחד שמבטיחה להצית ניצוצות באוויר.
מטרו- כפר סבא, ויצמן 24 טל' 09-7457461


מרגריטה זוגית בעד העצם
בעד העצם- מסעדת הבשרים המשובחת, חוגגים את טו באב עם קוקטיל מרגריטה "קלאסית" זוגי המוגש בכוס של חצי ליטר ( 32 שקל) ומתענגים עם הקינוח "תשוקה לשניים" – מוס פטל ופסיפלורה על בראוני, ברוטב שוקולד לבן לימוני וסורבה פסיפלורה (35 שקל). את המנות העיקריות מומלץ לחגוג בתאוות הבשרים של עד העצם- עם מגוון ממנות הבשר המשובחות כמו: ג'ינג'ר ריבס במרינדה של סויה, צ'ילי, שום, דבש וג'ינג'ר ( 93 שקל) ; סטייק אנטרקוט מושחר 300 גר' בתערובת קייג'ין ( 92 שקל)
עד העצם הרצליה- שדרות אבא אבן (לשעבר- הגלים) פינת משכית (בנין מרכזים) הרצליה פיתוח 9503138 09
עד העצם Air port city 03-9799922



אהבה סנטה-פה
בצ'ימיצ'אנגה חוגגים טו באב אקזוטי עם 3 מנות חושניות במיוחד שיצר שף אבי קונפורטי המבטיחות חג אהבה סקסי במיוחד: סביצ'ה דג ים עם ליים פרואני, עגבניות לחות ומלאגטה צ'ילי (58 שקל); נתח קצבים בגריל עצים ארומאטי, עם תפוחי-אדמה שבורים בציר שיראז הבאנרו (105 שקל) ; אסקבצ'ה בננות ירוקות עם קרם אגוזי קוקוס ושרבט בננה קולדה (36 שקל)
צ'ימיצ'אנגה, מטבח סנטה-פה, קרמנצקי 6, תל אביב 5613232 03


אהבת חדשה
השף של קפה נואר, שי כספי, הרכיב מנות מיוחדות ורומנטיות לאוהבים. המנות המיוחדות יוגשו בערב יום האהבה, יום רביעי, ה- 9 באוגוסט .להלן הצצה למנות החדשות: טרטר של סלמון על קינואה בתיבול יפני (39 שקל), קנלוני ממולא בשרימפס וברוטב כמהין שחורות (56 שקל), צלעות טלה על הגריל עם תפוח אדמה צלוי (66 שקל), טירימיסו (34 שקל).
קפה נואר – ביסטרו, בית קפה, אחד העם 43, תל אביב, 03-5663018


אהבה בנוסח האיים
ארוחת ט"ו באב רומנטית בבית תאילנדי. בית תאילנדי, המסעדה התאיית האותנטית של תל אביב, תציע בחג האהבה ארוחה זוגית רומנטית בנוסח האיים הקסומים של תאילנד האקזוטית.
לפתיחה
סומ-טאם: רצועות פפאיה אורגנית ירוקה, עגבניות שררי, לוביה, בוטנים כתושים, שום ולימון סחוט מתובל בסגנון בנגקוק מסורתי (לאוהבי החריף ניתן לקבל בסגנון "איסן" חריף)
לאב גאי: סלט קר מעוף קצוץ גס מתובל בנענע, כוסברה, בצל סגול, פלפל חריף ומעט לימון
מנת אמצע
מרק זוגי של טום יאם פוטק המוגש על פתיליה עם ציר מרק צח מתובל בשורשי ועשבי תיבול תאיים, עם פטריות יער ושמפניון, בצל, עגבנייה, כוסברה והרבה שרימפס, קלמארי וצדפות, לצד קערות אורז.
עיקרית זוגית
גנג קייאו וון גאי/גונג: תבשיל קדירה אקזוטי בסגנון איי הדרום על בסיס חלב קוקוס (הנסחט במקום) עם נתחי עוף/לבן/שרימפס, חצילים, עלי בזיליקום וקארי תאיי ירוק חריף לצד אורז תאיי.
קינוח זוגי של חלב קוקוס, קרח כתוש, פירות וטפיוקה
ושייק גדול של פירות אקזוטיים על בסיס חלב קוקוס ורום.
מחיר לזוג: 199 שקל
מומלץ בהחלט להזמין מקום מראש.
בית תאילנדי: בוגרשוב 8. טלפון: 03-5178568


ורדים ושמפניה: ט"ו באב לאוהבי הבשר במיטבר
לרגל ט"ו באב, מסעדת המיטבר, שאוהבת את האוהבים, ובמיוחד את הנשים. תפנק כל בחורה שתגיע למסעדה בורד בכניסה וקוקטייל שמפנייה על חשבון הבית.
בתפריט יוכלו ליהנות הזוגות ממנות כמו: ראשונות- קרפצ'ו פילה בקר, גוזנוס- שיפודי סינטה ובייקון, אנטי פסטי ירקות ולבנה, ועוד. עיקריות- סינטה 300 גרם, אנטריקוט 300-600 גרם, ספירבס 300-400 גרם, נקניקיות איטלקיות תוצרת בית ועוד.
מנות אחרונות- קרם ברולה בטעמים, פלטת שוקולד, סורבה בטעמים ועוד.
קוקטיילים ותפריט עשיר של יינות בוטיק ישראליים
MEAT BAR, שדרות חן 52, תל-אביב, 03-6956276


לילה של תשוקה אדומה בט"ו באב באינגריד
לכבוד חג האוהבים, מסעדת האינגריד רסטו בר מרחוב המסגר 9, תארח את האוהבים ותציע תפריט חגיגי אדום עז במחיר מיוחד
בתפריט:
ראשונה לבחירה
טרטר דג ים- על מצע קרפצי'ו סלק בתחמיץ הדרים
מילפיי סלק- שכבות סלק במילוי גבינת צאן ושמן אגוזים
קרפצ'יו בקר- בשר סינטה נא מתובל בשמן זית, חומץ בלסמי, עלי רוקט ופרמז'ן.
שרימפס פורטובלו- שרימפס במשרה של שעועית שחורה, לימון, שמן זית, ושום קונפי על פורטובלו גריל
עיקרית לבחירה
פילה סלמון- על מצע של פירה תרד ברוטב מיסו
חזה עוף בתפוזים- חזה עוף בגריל ברוטב תפוזים, סויה וג'ינג'ר על מצע בטטות מזוגגות.
סטייק סינטה- עשוי בגריל, פרוס כמניפה על ירקות אדמה ברוטב יין אדום ובצלי שאלוט.
קבבוני טלה- על מצע סלט בורגול מוגש עם רוטב עגבניות, גרגירי חומוס, מרגז וטחינה.
קינוח זוגי רומנטי
ולנטינו- קינוח על בסיס גלידת וניל, חלבה, שוקולד ותאנים טריות
לצד כוס יין אדום- קסטל פרר/ מרלו.
מחיר: 129 שקל לסועד
אינגריד- רסטו בר, המסגר 9 תל אביב. 03-6880022



ט"ו באב מזרחי מערבי באלבטרוס
לכבוד חג האהבה, מסעדת אלבטרוס, הנשקת למגרשי הגולף בגעש, תציע ארוחה זוגית רומנטית מפנקת באווירה משודרגת של חו"ל בטעמים של כאן. הארוחה כוללת ראשונה, עיקרית, קינוח ושתייה במחיר העיקרית (53- 97 שקל).
ראשונה לבחירה
סלט מלפוף- כרוב, עלי זעתר, רימונים ולימונים, סלט ירוק- שמן זית, לימון ונענע, חציל בלאדי- קלוי עם שום, שמן זית, סומך ורימונים, סלט עגבניות- חריף עם נענע ועשבים, חומוס סהרה- חומוס הבית עם שמן זית ועוד.
עיקרית לבחירה
קבב סהרה בעגבניות על הגריל ואורז עטוף בפיתת הבית- 67 שקל
אוסובוקו טלה קדירת שוק טלה, ירקות שורש,גרגירי חומוס ברוטב טלה לימוני- 97 שקל
פילה פרגית בגריל על פיתה ערבית עם בצלים ועשבי תיבול- 59 שקל
אנטריקוט בגריל עם רוטב ציר בשר וסירופ רימונים- 91 שקל
סנייה בשר קצוץ, חצילים ובצלים מוקרמים בטחינה- 61 שקל
חזה עוף ועשבי תיבול על הגריל עם פלחי תפוחי אדמה- 53 שקל
פילה מוסר צרוב על ריזוטו בטטה ופלפלים קלויים בלימון- 79 שקל
פילה סלומון בתנור על תבשיל חיטה ועדשים- 69 שקל
קלאמרי קריספי- 64 שקל
שרימפס עגבניות ונענע חמאה שום ויין לבן- 77 שקל
פילה ברבוניה מטוגן וטבולה לבנונית- 65 שקל
קינוח: אבטיח/תותים, קרם בורלה, טראפל שוקולד
שתייה: 2 קוקטיילים על בסיס ערק
אלבטרוס, סמוך למגרשי הגולף בגעש, טלפון: 09-9510325


נשיקה צרפתית ט"ו באב ב"לה פואל ד'אור"
לרגל חג האהבה, תציע מסעדת לה פואל ד'אור מרמת החייל, ארוחת שף צרפתית רומנטית מיוחדת שתסתיים בסופלה שוקולד בצורת לב עם קצפת לסגיר רומנטי מושלם:
ראשונה לבחירה
מילפיי חצילים- שכבות חצילים, עגבניות מיובשות, פסטו וגבינת מוצרלה, טרין חצילים- פרוסות חצילים, גבינת שמנת, סלמון מעושן ופלפלים קלויים, אספרגוס בסלמון מעושן- מוגש עם שמנת חמוצה, אספרגוס עטוף בחזה אווז, רוסטביף- על מצע חסה, קרפצ'ו סלק- פרוסות סלק דקיקות, בליווי עלה פילו מטוגן ועליו גבינת עיזים, פרוסות זוקיני במילוי גבינת עיזים חמה- ברוטב ויניגרט בזיליקום.
מנה עיקרית לבחירה
דגים:
דג סול- ברוטב חמאה ולימון, פורל שלם בתנור- ברוטב מיץ לימון, שום ושקדים, מניפת פלמידה בתוספת פפדרלה- ברוטב קפונטה, עגבניה, פלפל אדום, חצילים, צלפים וזיתים קלמטה, מיקס פירות ים- ברוטב יין לבן, שום וג'ינג'ר.
בשר:
סינטה- ברוטב שמנת פלפל בליווי עצם מח, אנטריקוט 220 ג', חזה עוף ברוטב שמנת וחרדל גרגירים, חזה עוף במרינדה.
לצד תוספות לבחירה
פום גרטאן/סופלה תרד/פירה
קינוח זוגי
סופלה שוקולד בצורת לב עם קצפת
וקוקטייל על בסיס שמפניה או כוס שמפנייה
מחיר לסועד: 129 שקל
LA POELE D'OR- מסעדת שף צרפתית, רחוב הברזל 32, רמת החייל, תל אביב


אהבה בשלושה טעמים בפסטה מיאה
לרגל חג האוהבים, מסעדת פסטה מיאה פרוטי דה מארי, האיטלקייה הרומנטית החדשה מבית היוצר של פסטה מיאה, תפנק את הזוגות בארוחת שלושה טעמים הכוללת פתיחים, פסטה לבחירה, קינוח סקסי זוגי ובקבוק יין איטלקי:
ראשונה לבחירה:
ארנצ'יני ימי- כדורי ריזוטו עם מוצרלה ובייבי שרימפס על מצע רוטב עגבניות ופלפלים.
קרוסטיני יולנדה/אנשובי- קוביות עגבניות ובזיליקום על פרוסות צ'בטה קלויות עם שמן זית ושום.
קרוסטיני חצילים ופטה- חציל קלוי, פלפלים בשני צבעים, שמן זית ושום על פרוסות צ'בטה קלויות.
מנה עיקרית:
פסטה לבחירה ממגוון עשיר של פסטות תוצרת המסעדה ברוטב לבחירה :
עגבניות: עגבניות פלפלים קלמרי/שרימפס, עגבניות, רגו ירקות שורש ומוצרלה ועוד….
אליו אוליו: ג'ובני מרה- קלמרי שרימפס וסרטנים, מורטי- שרימפס, קונפי זיתים, בתל, שרי ובירה) ועוד…
שמנת כגון: שמנת בטטה ואורגנו/קלמרי/שרימפס, שמנת, ארטישוק ירושלמי, טימין וקלמארי ועוד.קינוח זוגי
בוקיני- "קרמבו" איטלקי
ובקבוק יין איטלקי
מחיר לזוג: 200 שקל
Pasta Mia Frutti Di Mare – מסעדה איטלקית, יהודה הלוי 52, תל אביב 03-5669967


אהבה אסיאתית: ט"ו באב בצ'ויה
בט"ו באב, מסעדת צ'ויה האסיאתית מקרמינצקי 2 תפנק את הזוגות בארוחת יפנית חושנית שכיף לאכול בידיים
בתפריט:
קומבינציה זוגית(40 יח'):
ספיישל אפרודיזיק רול
ספיישל ספייסי טונה
מאקי ילוטייל ובצל ירוק
מאקי טמגו וגזר
מאקי סלמון ואבוקדו
לצד
2 קוקטיילי פלאוורס שמפיין:
ג'ין פלימות', תמצית פרחים, מיץ תפוחים ושמפנייה
מחיר לזוג: 119 שקל בלבד
מסעדת צ'ויה האסיאתית, קרמניצקי 2 (פינת רחוב יגאל אלון), תל אביב, טלפון: 03-5626665, פקס: 03-5612961


גם מאפיונרים אוהבים לאהוב
ט"ו באב סקסי שיגרום לכם ללקק את האצבעות בבאגסי בערב ט"ו באב יציע הבאגסי, ביסטרו בר, ארוחת טעימות פראית ומלאת תשוקה לא למאפיונרים בלבד. הארוחה תורכב כולה מפינגר פוד ואין מניעה מלאכול בידיים ולהתפרע:
ארבע מנות לבחירה מתוך התפריט:
אצבעות בטטה עם מטבל רוקפור
לביבות חצילים עם פרמז'ן ומטבל טחינה
כנפי עוף ברוטב צ'ילי, ג'ינג'ר ודבש
שניצלוני שומשום ברוטב צ'ילי חריף מתוק
חטיפי גבינות עיזים
ראפ עוף טנדורי בקרם שמנת וצ'יפס בצל
ועוד…
לצד בקבוק יין.
מחיר זוגי: 160 שקל.
באגסי- בר ביסטרו, פלורנטין 26, תל-אביב. 6813138 03-


אהבה בלאדית בכנאפה
לכבוד ט"ו באב, מסעדת הכנאפה תפנק את האוהבים וגם את אלה שעדיין לא מצאו אהבה בארוחה זוגית בלאדית. הארוחה כוללת מנה ראשונה, עיקרית, ושתייה.
פותחים עם ניגוב חומוס לבחירה ממגוון החומוס שהמסעדה מציעה, מוגש עם פיתות וחמוצים:
חומוס גרגירים, חומוס טחינה, חומוס פול, חומוס צנובר, חומוס פטריות ועוד…
ממשיכים עם סלטים
סלט ערבי- מלפפונים, עגבניות, בצל, נענע, פטרוזיליה, מיץ לימון ושמן זית
חציל מתובל- שום ולימון ויוגורט
טחינה- גמל שכמית אמיתית
סלט בדואי- פלפלים אדומים קלויים ועגבניות קלויות ומתובלות
חמוצים
עוברים לעיקרית לבחירה
קובה- 2 יח' קובה ממולא בשר וצנוברים מוגש עם יוגורט ולימון
קבב טלה- 4 יח' קבב טלה מוגש עם עגבנייה קלויה
עלי גפן- 4 יח' עלי גפן ממולאות באורז ועגבניות מוגש עם יוגורט
לצד שתייה: 2 שתייה קלה לבחירה: תפוזים/לימונדה/אשכוליות
2 קוקטיילים לבחירה ממבחר קוקטיילי הבית
מחיר ארוחה לזוג: 139 שקל
כנאפה- מסעדה בלאדית, פרישמן 90 תל אביב (פינת כיכר רבין) 03-5274020


אהבה בוליוודית בט"ו באב באינדירה
לכבוד ט"ו באב, מסעדת אינדירה ההודית, תציע תפריט מיוחד, חגיגי ומתוק לאוהבים היישר מהסרטים של בוליווד ההודית.
התפריט מבוסס על טהרת המטבח הקשמירי הידוע בשימושו הנרחב בפירות יבשים ובבשר.
המסעדה הוותיקה תציע 2 מסלולי ארוחות זוגיות:
צמחוני (189 ₪ לזוג) ו-בשרי (219 ₪ לזוג).
בתפריט:
לפתיח:
מונגדאל פאקורי- פלאפל קשמירי של תפוחי אדמה ופירות יבשים.
עיקרית צמחונית לבחירה:
· מלאי כופתא: כופתאות פאניר (גבינה הודית) וירקות ברוטב מסאלה עשיר עם פירות יבשים וקשיו
· נרואטן קורמה: ירקות העונה מבושלים עם זנגוויל ושום ברוטב פירות קטיפתי
או לחילופין, עיקרית בשרית לבחירה:
בשר קשמירי רוגנגנש: נתחי בשר טלה בסגנון קשמירי עם פירות ותבלינים מתוקים
אינדירה ספיישל: נתחי עוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר