מסעדת הילולים ת"א – פיוז'ן ישראלי-ארגנטינאי-פרסי

מסעדת הילולים ממוקמת בין ארבע ערים: תל אביב, חולון, בת-ים וראשון לציון, על ציר איילון, סמוך לאולמי 'גאלרי פאלאס' ומול בית החולים וולפסון, ויש לה יש חניה מקורה חינם – שתי קומות

מסעדת הילולים ממוקמת בין ארבע ערים: תל אביב, חולון, בת-ים וראשון לציון, על ציר איילון, סמוך לאולמי 'גאלרי פאלאס' ומול בית החולים וולפסון, ויש לה יש חניה מקורה חינם – שתי קומות. 

"הילולים" מציגה קונספט של מטבח פיוז'ן המספק מספר אופציות לבילוי ולארוחה.
שמה של המסעדה נלקח בהשראת עולם היין, כאשר יין הילולים הוא יין צעיר המאופיין בראש ובראשונה בכך שהספיק להשלים את תהליך התסיסה, אולם טרם החל את תהליך ההתבגרות.

בהילולים מציעים ארוחת גריל-בר 'ישראלית', מרובת סלטים טריים, פיתות שנאפות במקום בטאבון האבן ממש לפני ההגשה, דגים על הגריל, ומבחר בשרים על האש, גלאט-כשר.
על תפריט הבשרים מופקד אומברטו, שף ארגנטינאי, דור שני לאוהבי בשרים, שגדל וחונך בארגנטינה במסעדת הבשרים של אביו, והביא איתו לארץ ידע רב  בטיפול בבשר וביישונו.

לצד הבשרים, מנות הדגל של "הילולים" מגיעות היישר ממטבח פרסי אותנטי עם תבשילים עליהם אחראי השף גיל אבירם. למסעדה מגיעה יום-יום, אסתר ריחן, שעלתה מאירן לפני ארבע שנים, ועושה הכל במטבח הפרסי, כולל חמוצים פרסיים תוצרת בית.
ואם זה לא מספיק, מבטיחים כאן קינוחים מפתיעים בטעמם ובהיותם פרווה.

מאחר ששם המסעדה נושק לעולם היין, גאים כאן באוסף איכותי של יינות ישראליים. לצד יינות מיקב דלתון מוצעים יינות סדרת גמלא של יקבי רמת הגולן, ובמחלקת המבעבעים תוכלו לבחור בין תוצרת חוץ לבין כחול-לבן. לאוהבי הקוקטיילים מוצע קוקטייל הבית המורכב כל יום מטעמים אחרים.

מדי שישי מתקיים במקום יריד אוכל של מאכלי עדות, עם כשלושים תבשילים לקראת קבלת שבת. בין היתר: אורז ירוק עם אפונה ושמיר, אשפולו בוכרי, חורש סאבזי, זיתים מרוקאים, כבש בתנור.
המסעדה כשרה גלאט כשר.

מסעדת הילולים תל אביב
רח' הלוחמים 11 (מחלף וולפסון, חולון)
טל. 03-6811188
א'-ה' 12:00-00:00,  שישי 09:00-15:00 (גם יריד אוכל), מוצ"ש מצאת שבת עד חצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר