מסעדת "מול השדה" בהוד השרון מחדשת את התפריט

הילמר בנה תפריט כפרי ים-תיכוני עם מנות נדיבות ושימוש בחומרי גלם טריים. התפריט אינו יומרני, ויש בו מנות קלאסיות כמו ספגטי עם כדורי בשר טלה, לצד שוק אווז בדבש תמרים על ריזוטו חצילים

מסעדת "מול השדה" בהוד השרון מחדשת את התפריט, לו אחראי השף מריו הילמר, ברלינאי במקור שהתמחה במסעדות ביסטרו בגרמניה ובלונדון, עלה לארץ לפני 14 שנה והיה סו-שף ראשי במלונות מקבוצת ישרוטל.
הילמר בנה תפריט כפרי ים-תיכוני עם מנות נדיבות ושימוש בחומרי גלם טריים. התפריט אינו יומרני, ויש בו מנות קלאסיות כמו ספגטי עם כדורי בשר טלה, לצד שוק אווז בדבש תמרים על ריזוטו חצילים.

מנות שאהבתי בתפריט המחודש:
לראשונות: שיפודי פרגיות יקיטורי מוגשים על מצע חציל קלוי סצ'ואן, בתוספת ירק אספרגוס בגריל.
לעיקריות: פילה סלמון בקרם ליים על ריזוטו פתיתים וירקות שורש – מנה מפתיעה בטעמיה. בשר הדג ורדרד, רך טעים ונימוח בפה. מנה עיקרית נוספת מומלצת היא ניוקי מוקפץ עם כבדים, עם בצלצלי שאלוט אפויים ופטריות שלמות בציר עגל תאנים בסילאן ויין אדום.
וכמנות קינוח: קרמבו שוקולד לבן מוקצף על עוגיית שקדים בציפוי שוקולד בלגי; וטראפלס שוקולד חלב על מקל קינמון – מצופה בשוקולד ושברי אגוזים.

יינות יקב רקנאטי הם יינות הבית במסעדה, ולפיכך הוגשו בארוחה בה השתתפתי השרדונה גליל 2007, מרלו 2007 וקברנה סוביניון 2007 למנות הראשונות. את המנות העיקריות ליווה רקנאטי ספיישל רזרב 2004, אשר זכה בתואר היין הישראלי הטוב ביותר בתחרות היין היוקרתית בצרפת Les Citadelles du vin 2008.

מסעדת "מול השדה" ממוקמת במתחם גדול ופתוח אל מול 30 דונם של שדה התותים הגדול בשרון (בעונה כמובן). מבנה המסעדה שימש בעבר כבית אריזה, וממוקם מעל הבאר העתיקה.

מתחם מול השדה כולל את המסעדה, בר שכונתי בשם "מילקי וויי", גן אירועים, חנות מתנות "כיופים", ג'ימבורי בתקופות מסוימות בשנה, ואף פינת משחקים לילדים בטווח ראיה משולחנות הסועדים.

עוד במסעדה: בופה בוקר עשיר בימי שישי, שימוש נרחב בטאבון הגדול עם פיצות בתוספות מקוריות ומעניינות (פפרוני וביצת עין), פוקצ'ות עם תוספות. כמו כן בתפריט ארוחות ילדים, מבחר פסטות ועוד.


מול השדה
רח' הנשיאים פינת אסירי ציון. הוד השרון
טל. 09-7455800


www.rest.co.il/mulhasade


צילום: דני רובין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר