מסעדת פיאנו פיאנו – איטלקית חדשה בכפר סבא

נפתחה מסעדת "פיאנו פיאנו" – לאט, לאט באיטלקית, המוגדרת כמסעדה איטלקית אמיתית בכפר סבא, הבאה מבית היוצר של מסעדת "בליני, בנווה צדק. במקום מציעים ארוחה מלאה או נשנוש קטן לצד לגימת יין איטלקי משובח

נפתחה מסעדת "פיאנו פיאנו" – לאט, לאט באיטלקית, המוגדרת כמסעדה איטלקית אמיתית בכפר סבא, הבאה מבית היוצר של מסעדת "בליני, בנווה צדק. במקום מציעים ארוחה מלאה או נשנוש קטן לצד לגימת יין איטלקי משובח.

פיאנו פיאנו עוצבה בסגנון טוסקני חם ואותנטי. לאווירה תורמים המטבח הפתוח, תנור הפיצות שיובא במיוחד מאיטליה עם עצים בוערים, והאוכל המביא ניחוחות איטלקיים.

תפריט המסעדה עשיר ומגוון, עם מנות בסיסיות המתאימות גם לילדים, כמו לינגוויני נפוליטנה ופיצות דקות ופריכות הנאפות בתנור העצים של המקום.
אלה לצד מנות מתוחכמות כמו ניוקי ברוטב שמנת ומחית כמהין, ריזוטו פילה בקר ויין מרסלה, שרימפס ברוסייר, ופסטה קרבונרה אמיתית.

כל המנות מורכבות ממיטב חומרי הגלם שיש למטבח הים תיכוני להציע ונעשות לנגד עיני הסועדים. הדגש הוא על הפרטים הקטנים: הפוקצ'ה לכריכי הפניני שנאפית במקום, הפרושוטו ומיני הנקניקים, מוצרלה מחלב בופאלו, ומבחר ירקות טריים ואיכותיים.

בימי חול מוגשות בשעות הצהרים ארוחות עסקיות מגוונות החל מ-39 ₪. בסופי שבוע מציע פיאנו פיאנו ארוחות בוקר איטלקיות עם מגוון רחב של פריטטות, אנטיפסטי ופוקצ'ות טריות.
המחירים לארוחת בוקר מלאה מתחילים ב- 42 ₪, עם מילוי חוזר שמקבלים שני סועדים ומעלה על מגוון התוספות, הסלטים והלחמים בארוחה (בהזמנת ארוחת בוקר לכל היושבים בשולחן).
ארוחות בוקר מוגשות בימי שישי מ- 8:30 עד 11:45 ובשבת 9:00-12:00.

מסעדת פיאנו פיאנו
רח' ויצמן 207, מתחם G כפר סבא
טל. 057-9442834
א-ה 11:45 עד לאורח האחרון, שישי מ- 8:30, שבת מ- 9:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר