מסעדת Agol בראשון לציון משיקה תפריט חורף

Agol הוא טאפאס בר-מסעדה בראשון לציון שנעים מאוד להתארח ולאכול בו. במסעדה הקרויה על שם הבר המעוגל הנמצא במרכזה ניתן למצוא עולם שלם של ריגושים עם חללי אירוח נרחבים בתוך המסעדה , בחצר הרומנטית שמתחבאת בחוץ ובבר המשקאות העשיר המאפשר את האופציה הקלילה יותר לאירוח

Agol הוא טאפאס בר-מסעדה בראשון לציון שנעים מאוד להתארח ולאכול בו. במסעדה הקרויה על שם הבר המעוגל הנמצא במרכזה ניתן למצוא עולם שלם של ריגושים עם חללי אירוח נרחבים בתוך המסעדה , בחצר הרומנטית שמתחבאת בחוץ ובבר המשקאות העשיר המאפשר את האופציה הקלילה יותר לאירוח.

תפריט החורף שהושק השבוע כלל תפריט בשרים חדש, שהוגש על "קצה המזלג" בצורת הטאפאס המסורתי, מאכלי ים וירקות, בליווי אלכוהול ויין משובח. שיטת ההגשה של הטאפאסים הוכרעה בעיננו כמעודפת, שכן הכל נראה כל כך טעים , ורק שיטת הטאפסים מאפשרת טעימות מכל מנה מבלי לדלג על שום דבר.

תפריט החורף של עגול תחת ניצוחו של השף שלומי בבילה לא רק נראה משובח – הוא משובח אמיתי ובו ניתן למצוא מגוון מנות פתיחה ובהן קרפציו בקר בחומץ בלסמי, שמן זית פרמז'ן ועלי ריחן (18 שקל), שיפודי סלומון על מצע סלט בורגול (15 שקל) . צ'מפניונס ריינאס שהופכת את פטריות השמפיניון למעדן מלכים בצרוף גבינת עיזים, פרמז'ן, זיתים, צנוברים ובזיליקום (14 שקל), גוואקמולה- שהיא סלסת אבוקדו פיקנטית (14 שקל), פינצ'ו דה גמבס- מנת שרימפס עטוף באיטריות קדאיף בליווי צ'ילי פיקנטי (14 שקל).

עיקריות מציע בבילה צלעות טלה 350 ג"ר ברוטב יין ושזיפים (89 שקל) ומדליוני פילה בקר 250 ג"ר ברוטב קרם פלפלת (89 שקל).

מי שנמנה על הצמחונים יוכל לבחור רביולי בטטה ברוטב קרם בטטה (39 שקל) או פנה פסטו (38 שקל).

בפינוקים המתוקים תוכלו למצוא טארט אגוזים שנותן לכם פינוק של אגוזי מלך, לוז ופקאנים מקורמלים בליווי גלידת וניל (28 שקל), מון רוז' –מוס גבינה לבנה במילוי קרם פטל (28 שקל) ולמי שרוצה פינוק מתוק במיוחד, מלבי אסלי עם גרניטה נענע (24 שקל)


Agol – טאפאס בר
משה בקר 16 א.ת ראשל"צ
9507085-03
שעות פתיחה א-ה 12:00 עד לקוח אחרון
ו-שבת 10:00 עד לקוח אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר