מסעדת LEGEND בנתניה מציעה תפריט פיוז'ן לחורף 2018

המלון משתייך לבית מותג Mgallery By Sofitel של רשת ACCOR העולמית, ובמסעדה מוגשות ארוחות בוקר ותפריט ערב של השף. צילום דני גולן

מסעדת LEGEND הכשרה במלון מגדל דוד (DAVID TOWER) בנתניה, מציגה את תפריט החורף שלה פרי יצירתו של השף ניקיטה רוזבוזוב (לשעבר השף של מסעדת הרברט סמואל, מלון ריץ קרלטון הרצליה), שמציע פיוז'ן של שילובים יצירתיים והשפעות ממזרח ומערב, ומשלב בין המטבח האירופאי הקלאסי, הבישול הים תיכוני עם מרכיבים מקומיים, לבין השפעות ממטבחים מודרניים.

התפריט מחולק לפי קטגוריות של התחלה בלג'נד, דליקטסן, קמח, מים ומה שביניהם, מה שהדייג תפס, ומן המרעה. צילום דני גולן
התפריט מחולק לפי קטגוריות של התחלה בלג'נד, דליקטסן, קמח, מים ומה שביניהם, מה שהדייג תפס, ומן המרעה. צילום דני גולן

התפריט מחולק לפי קטגוריות של התחלה בלג'נד, דליקטסן, קמח, מים ומה שביניהם, מה שהדייג תפס, ומן המרעה. בין המנות בתפריט החורף: כרובית צלויה אחרי הגשם – עם עלים ירוקים וקרם שום שחור; סלט ירוק של חורף – מגוון חסות, וינגרט, שורשים ופירות הדר; סלט ארטישוקים ופטריות פרא – פטריות מוקפצות עם ארטישוק על קרם ארטישוק ירושלמי; פסטה שחורה של ים – דגים בכבישה ביתית, עגבניות, שום וצ'ילי; קנלוני אווז – אווז בבישול ארוך מגולגל בתוך דף של פסטה טרייה; פילה דניס ניוקי חורפי – דניס צרוב, ניוקי ופטריות מלך היער; המבורגר שיכור ומעושן – בשר בקר, תפוח ביין לבן, ברוטב מעושן; עופיון חצוי על ראגו של חורף – עופיון על תבשיל של פריקי.

המבורגר שיכור ומעושן - בשר בקר, תפוח ביין לבן, ברוטב מעושן. צילום דני גולן
המבורגר שיכור ומעושן – בשר בקר, תפוח ביין לבן, ברוטב מעושן. צילום דני גולן

המלון משתייך לבית מותג Mgallery By Sofitel של רשת ACCOR העולמית, ובמסעדה מוגשות ארוחות בוקר ותפריט ערב של השף. בבר המסעדה מגוון עשיר של משקאות לצד קוקטיילים להשלמת הארוחה.

מלון מגדל דוד, דוד המלך 8 נתניה. 09-3730013

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר