מסעדת Toto והשף מנה שטרום מארחים בעלי מקצוע

ארוחה מעולה לא מתחילה במטבח עם השף וצוותו, זה מתחיל הרבה לפני זה עם אנשים רבים שעושים עבודה יום יומית קשה, מתוך אהבה ותשוקה, ומקפידים להביא למטבח את המוצרים הטובים ביותר. בשבועות הקרובים יארח במטבחו השף מנה שטרום, שף מסעדת Toto, את מיטב בעלי המקצוע בארץ

ארוחה מעולה לא מתחילה במטבח עם השף וצוותו, זה מתחיל הרבה לפני זה עם אנשים רבים שעושים עבודה יום יומית קשה, מתוך אהבה ותשוקה, ומקפידים להביא למטבח את המוצרים הטובים ביותר. בשבועות הקרובים יארח במטבחו השף מנה שטרום, שף מסעדת Toto, את מיטב בעלי המקצוע בארץ מתחום המזון ומתוך דיאלוג בין המטבח ליצרן, יכינו בצוותא ארוחה או יותר נכון משתה.

בחודשים יוני – יולי יתארחו במסעדת Toto בשארה חינאווי – קצב, אורי שרון – דייג, ארז קומרובסקי – אופה ואלי בן זקן – יינן, בכל תאריך יתארח אחד מהאורחים ליומיים רצופים שבהם השף מנה שטרום יכין עם האורח ארוחת ערב לפי תפריט מיוחד המאפיין את אותו אורח.

בשארה חינאווי – קצב , יליד יפו, דור שלישי בקצביה המשפחתית הידועה באיכותה, יביא למטבח בשר טלאים צעירים ושאר בשרים מובחרים, לארוחה המשלבת בין המטבח האיטלקי למטבח הערבי.

אורי שרון – דייג בנשמתו ובגופו המחובר לים ולדגה במשך כל שנותיו על האדמה. בכל שבוע יורד אורי אל הים למספר ימים ומביא את תנובת הים התיכון. עם תוצרת זו, של דגים מוכרים יותר ופחות, יכינו קדרות דייגים גדולות בתוספת מנות ראשונות ופסטות מהים וגם מהיבשה.

ארז קומורבסקי – אופה, האיש שנוגע בחושניות בבצק, מוציא ממנו נפלאות של יצירה והביא את בשורת הלחם הייחודי למטבח הישראלי. ארז ומנה יפתחו לחמים ומאפים במיוחד לערב זה, לצידם יגישו מזנון ענק של אנטיפסטי, גם המנות העיקריות יוגשו בבצק.

אלי בן זקן – יינן ממובילי יקבי הבוטיק בישראל, בעל יקב הבוטיק הידוע קסטל. בצוותא יבשלו עם יין, עם ענבים ואפילו עם עלי הגפן. לצד המנות יוגש יין יקב קסטל.

מחיר הארוחה :150 שקל לאדם כולל שתייה ויין ניתן יהיה לברר את התפריט סמוך למועד הארוחה

תאריכי הארוחות:
11-12/6 – ארוחות משותפות עם הדייג אורי שרון
25-26/6 – ארוחות משותפות עם בשארה חינאווי
9-10/7 – ארוחות משותפות עם ארז קומרובסקי
24/7 – ארוחות משותפות עם אלי בן זקן


Toto – חוויה איטלקית
רח' ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון
תל אביב.
טלפון: 03-6935151/2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר