מראבו: מסעדה חדשה ברמת גן

בניצוחו של השף יואב בר תגיש מראבו מטבח ים תיכוני-ישראלי. בר מאמין באוכל המסב עונג ומהול בריח ישן של ילדות. במטבחו מביא בר לידי ביטוי בכל יום מחדש את שפע היצירתיות הגלום בו, עם קריצה לאוכל האותנטי עליו גדל

בלב מרכז העסקים של רמת גן נפתחה "מראבו" – Maraboo, מסעדת שף בבעלות השף יואב בר ואיש העסקים חיים פרנק עמשלום, המציעה חוויה קולינרית יצירתית.

המסעדה נקראה מראבו בהשראת מוטיבים מאפריקה, כזיכרונות אותם מביא איתו חיים פרנק עמשלום מתפקידו הקודם, בו כיהן כסגן נשיא בחברת קומברס והיה מנכ"ל קומברס אפריקה.

בניצוחו של השף יואב בר תגיש מראבו מטבח ים תיכוני-ישראלי. בר מאמין באוכל המסב עונג ומהול בריח ישן של ילדות. במטבחו מביא בר לידי ביטוי בכל יום מחדש את שפע היצירתיות הגלום בו, עם קריצה לאוכל האותנטי עליו גדל. בר בונה חוויה קולינאית עם טביעת יד אישית, תוך שימוש בחומרי גלם טריים של אגן הים התיכון.

הצצה לתפריט:
מנות ראשונות:

ניוקי כמהין נימוח – קוקי סאן ז'ק, פיטריות ופרמז'ן (46 ₪); טרטר פילה בקר – קאסטן "Pain de mie", ביצת שליו וסלסת עגבניות תמר עם פלפל חריף (58 ₪); נתחי לוקוס – קונפי של בייבי סלק, קונפי שום ורליש עגבניות (44 ₪); רביולי שרימפס עם חציל חרוך – עגבניות לחות , קונפי שום וזיתי טאסוס (48 ₪).

מנות עיקריות:
לוקוס – תבשיל חומוס ספרדי, עגבניות, ציר דגים וכוסברה (146 ₪); תבשיל לחי עגל – בציר בקר, עם טורטליני זנב שור, ערמונים וסילאן (118 ₪); פילה בקר – עם כבד אווז, קרם שורשים ומח עצם אפוי (152 ₪), ריזוטו פירות ים – עם לנגוסטין, שרימפס רויאל, מולים וקלמארי (138 ₪).

מנות אחרונות:
טקסטורות של שוקולד – עוגת שוקולד עשירה, קרם שוקולד מוקצף, גלידת שוקולד עם טוויל פולי קקאו ורוטב שוקולד (48 ₪); אגסים בדבש – אגסים אפויים בדבש, קונוס בצק קלאפוטי ממולא בקרם מסקרפונה וגלידת לואיזה (43 ₪); מבחר פטיפורים – טופי שקדים, טראפל שוקולד לבן, הל ופיסטוק, מקרון פירות יער עוד (56 ₪).

במסעדה כ-100 מקומות ישיבה ומרפסת שמש, וכן חדר פרטי בעל אופי אינטימי אשר נועד לעריכת אירועים פרטיים ועסקיים לכ-15 איש. במסעדה יש כיסוי אינטרנט אלחוטי.


מראבו
בית עוז, רח' אבא הילל 14 רמת-גן
טל. 073-7142828

ראשון- שבת 12:00 עד לקוח אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר