מרובע או "עגול"? אתה חייב להיות טוב – הכי טוב

למנה עיקרית הלכתי על האנטריקוט. זוהי מנה יפה של נתח בשר עשוי היטב, במשקל ממוצע של כ- 300 גרם בשר העשוי לבקשתי מדיום וול על הפלנצ'ה. הרוטב למנה היה עשוי מיין אדום וחמאה, ועל הבשר עלי טימין להשבחת הטעמים. 89 ₪ ושווה את הכסף

מסעדת "עגול" החוגגת יום הולדת שלישי במתחם המסעדות והבליינות בראשון לציון מזרח (אזור התעשייה הישן, לא רחוק מטיב טעם), מציגה תפריט חדש, ומאד יצירתי,יש לומר.

השף יוסי שטרית מרענן את תפריט המסעדה בכיוון תפריט קיץ מושקע בטאצ' בינלאומי, וכעזר כנגדו השף שלומי בבילה מנצח על התפריט בליווי צמוד.

"עגול" היא מסעדת טאפאס בר, המכונה כך על שם הבר המעוגל והיפה הניצב במרכז המסעדה. אתם יכולים להסב ליד הבר ולהזמין משקה וטאפאס, ואתם יכולים לסעוד סביב השולחנות בחלל המסעדה, או בחצר הפנימית הרומנטית, ולאכול ארוחה מלאה של מנות טאפאס ראשונות, מנות עיקריות שתייה ,יין נהדר של יקבי רמת הגולן או הרי גליל, ולקנח באיזו מנת קינוח מתוקה על טהרת השחיתות והדיאטה מחר.

לא קל להיות מסעדה טובה ומובילה שלצידך כרישים כמו "הסוהו" וה"לופט", "נאפיס" ועוד ועוד. אבל מרובע או "עגול", אתה חייב, אבל ממש חייב, להיות טוב.– הכי טוב; בכדי שציבור הסועדים, הן בשעות הצהריים לארוחה העסקית והן בשעות בין הערביים, הערב והלילה, יבחרו במסעדה הזו על פני שכנותיה.
האזור הצפוף בסמעדות מזכיר קמעא את אזור הבליינות והמסעדות של הרצליה פיתוח, וגם כאן קיימת זהות של מתחם בליינות לכל דבר, עם חתיכים וחתיכות בעלי אמירה ושיק מקומי.

למאכלים של המסעדה בניצוחם של שני השפים אין במה להתבייש. נהפוך הוא. תפתחו בטאפאס של "פינצ'ו דה גאמבאס" – מנת שרימפס עטוף באטריות קדאיף (כמו של בקלאווה) שלצידם רוטב צ'ילי פיקנטי המגיע בצד המנה. כטאפאס אופייני זוהי מנה של עוד. במחיר שפוי של טאפאס ממוצע הנע בין 13-17 ₪ למנה ראשונה, המחיר הוגן ושפוי ובהחלט מזמין עוד.
כוס יין לבן מצונן היטב של יקבי רמת הגולן שרדונה או גוורצטרמינר יהיו מתאימים עתה היטב.
לכו על ה"בולאס דה פוג'ו" – כדורי עוף בציפוי שומשום שחור ולבן, על מצע עגבניות קונסא חלוטות ומקולפות וחתוכות לקוביות (איזו השקעה וסחתיין על המאמץ). נסו את ה"אלבונדיגס דה קודרו" – קבבוני בקר טלה עם בצל, כוסברה, פטרוזיליה ותבלינים, על מצע של סלסת עגבניות וכוסברה כמו ה"בולאס". ואלה רק חלק מהטאפאס המיוחדים.

למנה עיקרית הלכתי על האנטריקוט. זוהי מנה יפה של נתח בשר עשוי היטב, במשקל ממוצע של כ- 300 גרם בשר העשוי לבקשתי מדיום וול על הפלנצ'ה. הרוטב למנה היה עשוי מיין אדום וחמאה, ועל הבשר עלי טימין להשבחת הטעמים. 89 ₪ ושווה את הכסף.
לצד המנה העיקרית הזמנתי יין אדום יבש בעל גוף ועומק: היראון 2002 של הרי גליל.

שכני לשולחן התהדר במנת סינטה עגל – כ-270 גרם בשר סינטה בהחלט לא יבש, אף הוא עשוי על הפלנצ'ה עם רוטב צימוקים ובלסמי מזוגג – ציר בקר, יין אדום, ורוטב בלסמי שעוברים יחדיו תהליך צמצום וריכוז טעמים על האש. 73 ₪. שווה את הכסף ובהחלט סינטה ראויה ועסיסית.

לצד מנות הבשר העיקריות תוכלו לקבל אורז לבן, פירה, צ'יפס, או סלט ירקות מלא וטוב ומתובל בעדינות בחומץ בלסמי. גם לצמחונים/יות שביניכם ימצאו מנות עיקריות יפות של פסטות וירקות, ופנה תרד עם עגבניות קונסקא ברוטב קרם שמנת ויין לבן.
המנות האחרונות מתוקות ומפתות.
בימי שישי תוכלו לשדרג את האווירה בערבי D.J. מתחלף עם מוסיקה של שנות השמונים.


"עגול" טאפאס בר
משה בקר 16 א.ת. ישן ראשון לציון
טל. 03-9507085/96

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר