נהנינו מארוכת בוקר באתנחתא בכפר – וזו לא שגיאת כתיב

ביום שישי חורפי הגענו למקום, ונוכחנו כי רן צדק בתיאור הצד הקולינרי של אתנחתא בכפר: אין תפריט, אך יש מבחר של מאכלים במעין עסקת חבילה שלא נגמרת

לא מכבר פרסמנו באכול ושאטו את סיפורם של קורין ורן גולדברג, שהקימו את "אתנחתא בכפר" במושב בצת הסמוך לראש הנקרה בצפון ארצנו .
סיפרנו שהם חזרו ארצה מצרפת, אחרי שניהלו שם ביסטרו צרפתי אמיתי, ולקחו לידיהם גלריה לחפצי נוי ובית הקפה שהוקמו במה שהיה בית אימון לאפרוחים במושב. בית הקפה שודרג למסעדה צמחונית שמתמחה ב"ארוכות בוקר" – בראנצ'ים נינוחים באווירה כפרית – והגלריה התמלאה בחפצים יפים לבית ולגינה, ובעבודות יד של אומנים מקומיים.

ביום שישי חורפי הגענו למקום, ונוכחנו כי רן צדק בתיאור הצד הקולינרי של אתנחתא בכפר: אין תפריט, אך יש מבחר של מאכלים במעין עסקת חבילה שלא נגמרת.
למרות היום החורפי – לפחות לאנשי מרכז הארץ כמונו – ישבו אנשים גם במרפסת החיצונית. אנחנו נהנינו מקרבת תנור החימום, ולשולחן הגיעו לביבות קישואים עם לבנה (העלבתי את קורין כשחשבתי שאלה פלאפלים עם טחינה – בורות איומה), קוביות חצילים מטוגנים חמים, סלט חסה עם רימונים, וסלט עגבניות ובצל.
את אלה ליוו המוני צלוחיות: טחינה, סלט ביצים קשות, קולרבי, גזר, מלפפונים (ציזיקי), זיתים, יבשים, ריבועי גבינת קממבר, זיתים, פירות יבשים, ריבות וחלבה – אם ספרתי את הכל.
והנה הגיעו חביתות לוהטות. תוכלו לבחור חביתה עם עשבי תיבול, גבינה בולגרית, פטריות – או שילובים שלהם. חביתות לוהטות.

קורין ורן יעשו הכל כדי להנעים את ביקורכם וארוחתכם באתנחתא בכפר. הם ישוחחו אתכם, ייענו לכל בקשה ומשאלה, ואף יאזינו לביקורת – אם תהיה – ויתייחסו אליה.
אין ספק: אנשים שנעים לפגוש אותם ולהתארח אצלם.
האוכל כיד המלך, ומוכנים להוסיף לכם ולחדש לכם את המלאי על השולחן.
מחיר לאדם: 49 ₪


אתנחתא בכפר
מושב בצת (השילוט יוביל אתכם בקלות למקום)
פתוח: יום רביעי – עד ראשון
16:00 – 9:00
טל. 077-3225220, 052-6399330

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר