נעים להכיר שף צעיר: יניב כהן

שף יניב כהן התחיל את דרכו המקצועית מתוך אהבה לאוכל כקוצץ ירקות במטבח הקייטרינג היוקרתי פוד-ארט. הוא התקדם בסולם הדרגות עד לניהול תפעולי של מטבח הקייטרינג

שף יניב כהן התחיל את דרכו המקצועית מתוך אהבה לאוכל כקוצץ ירקות במטבח הקייטרינג היוקרתי פוד-ארט. הוא התקדם בסולם הדרגות עד לניהול תפעולי של מטבח הקייטרינג. כך מספר יניב בדף הפייסבוק שלו, והוא מפקט ומרחיב על פעילותו הקולינרית בהמשך:
שף יניב כהן
"משם המשכתי להשתלמות אצל ז'ק לאמלואז במסעדת Lameloise עטורת שלושה כוכבי מישלן בצרפת, בשלב הבא המשכתי לעבוד במסעדות מובילות בתל אביב, כגון כרמלה בנחלה, מסה ומיטבר.

כשמיציתי את העשייה בארץ נסעתי עם בת זוגתי למלבורן, אוסטרליה. שם המשכתי את לימודי הקולינריים ב- שצWilliam Angliss Institute – בית הספר לבישול המשלב התמחות במטבח עילי, היגיינה, בטיחות מזון ומטבחים מוסדיים. במהלך הלימודים המשכתי לעבוד כשף במסעדות היוקרה האיטלקיות The Italian,Masani במלבורן.

עם חזרתי ארצה, פתחתי חברה לייעוץ קולינרי "היועצים", ובנוסף אני עובד כחבר בצוות היועצים של תנובה שף.
צברתי ניסיון רב בתחום האוכל על כל מרכיביו, הניסיון המגוון לאורך שנים רבות מאפשר לי לראות את התמונה הגדולה מבלי לוותר על הפרטים הקטנים.

בנוסף להיותי שף, ניסיוני כולל תכנון מטבחים, כתיבת תפריטים פיתוח מוצרים לתעשיות המזון, והובלת תהליכים ופרויקטים בתחום המזון והמסעדות.
כל לקוח מקבל יחס והתאמה אישית בהתאם לצרכיו ודרישותיו. השאיפה למצוינות בשילוב הניסיון והידע מעניקים ללקוחות ליווי מקיף ומקצועי עד הפרט האחרון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר