נפתחה רוטיסרי מרקר – מסעדת שוק בסיטי של תל אביב

המסעדה עוצבה כשוק שמח באירופה, ומציעה תפריט המשלב מנות קלילות וטעימות של שוק עם מנות בשר, עוף וטלה העוברים צלייה איטית בשני תנורי רוטיסרי צרפתי אותנטיים

מסעדת רוטיסרי מרקט שנפתחה זה עתה באזור העסקים של תל אביב – בצמוד למגדל שלום, מביאה קונספט קולינרי חביב לצד עיצוב נעים ביותר. 
מדובר במסעדת שוק בסגנון אירופאי, בה משתמש המטבח בתוצרת השוק הטרייה ובשני תנורי רוטיסרי ענקיים שהובאו מצרפת, בהם עוברים נתחי הבשר השונים תהליך צלייה איטי לאחר שהושרו במרינדות ארומטיות. המקום תוכנן כמסעדה שכונתית המשמשת כמקום מפגש לקהל מגוון לאורך כל היום. המקום מותאם לסגנונות בילוי שונים – החל מארוחות מלאות ועד ארוחות קלות מלוות בתפריט בר לבלייני הלילה.

מאחורי המסעדה שיתוף פעולה של שלוש חברות: קבוצת "טעם וצבע", "וניל" ו"טולבוקס" – חברות למיתוג קולינרי ולעיצוב תעשייתי ושני שותפים נוספים: זיו בוכלצב ודניאל וורבלסקי המנהלים את המקום בפועל.
השותפים, המלווים בשף רני פישר, יצאו למסע קולינרי בשווקי ספרד, איטליה וצרפת, חקרו את תהליכי הכנת הבשרים, ושבו עם הקונספט המוצג עתה.

השף רני פישר מסביר: "אנחנו מביאים בשורה קולינרית וטכניקה ייחודית לצלייה איטית של בשרים, דגים ועופות, השומרת על עסיסיות הנתחים ועל טעמם העמוק. שיטה זו מאפשרת ליהנות מנתחי בשר שלא תמיד מקובל למצוא במטבחים, כמו כתף טלה, שייטל וחזה ברווז. התפריט שאנו מציעים מתאים לקהל רב ומגוון שמוזמן ליהנות מארוחות מפתיעות ומרגשות".

אם במסעדה רגילה הפרודוקטים נסתרים מהעין ותהליך הבישול מתרחש במטבח, ברוטיסרי מרקט החליטו להביא את "מאחורי הקלעים" אל קדמת הבמה – היא חזית המסעדה. הירקות הטריים מוצגים לראווה בתוך ארגזי עץ ישנים שהובאו מהשוק, תנורי הרוטיסרי ניצבים על הבר, המרצפות דומות לאבני מדרכה, וגופי התאורה משרים אווירה של תאורת רחוב.

השף פישר מוציא ממטבחו מנות ראשונות קלילות ומרעננות, סלטים טריים, נתחי בשר עסיסיים עם תוספות עשירות ושלל קינוחים.
לצד המנות הורכב תפריט אלכוהולי הכולל קנקני סנגריה, ליקר ביתי וקוקטיילים אותנטיים בשילוב צמחי תבלין, פירות וירקות.

בין המנות הראשונות: מבחר נקניקים עם חמאה וחרדל ומלפפוני קורנישון, מטיאס בצל ופלפל אנגלי המוגש עם שמנת וסלט מלפפונים, וברוסקטות במגוון טעמים.
סלטי השוק הצבעוניים כוללים סלט סלק ופורטבלו, וסלט המשתנה מדי יום בהתאם לירקות השוק העונתיים.

מתנורי הרוטיסרי: נתחי כתף טלה עם רטבים, חזה ברווז המוגש פרוס ברוטב סילאן חם עם קריצות של אניס וכוסברה, עופות צלויים במגוון מרינדות, ספריבס עם זיגוג מייפל וציר בקר, אנטריקוט עם חמאת שום רכה.
לצד מנות העופות והבשרים יוגשו ירקות מאודים הנעשים בסיר אידוי ייחודי השומר על הויטמינים, המינרלים וצבעם של הירקות, תפוחי אדמה, בטטות וירקות שורש אפויים בתחתית תנורי הרוטיסרי.

בין הקינוחים: עוגות, מלבי בטעמים שונים, סלט פירות טריים, מוסים בשילוב פירות העונה, עוגת גבינה איכרים, ומרנג לימון.

הרוטיסרי מרקט מציעה גם ארוחות עסקיות ומשלוחים.
בימים א-ו בין השעות 16:00-19:00 – Happy Hour על מבחר הקוקטיילים והאלכוהול.

רוטיסרי מרקט
רח' אחוזת בית 1 (ע"י מגדל שלום) תל אביב
טל. 03-5170333
ראשון עד שבת, 12:00 עד אחרון האורחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר