נצרת בהרצליה: מסעדת דיאנא מגיעה אל מלון דן אכדיה

במהלך יולי אוגוסט ייערך בדן אכדיה אחת לשבועיים ארוע קולינרי ומוזיקלי, במסגרתו תוגש במלון ארוחת ערב משותפת עם מסעדת "דיאנא" במחיר 285 ש"ח לסועד. הארוע הראשון ייערך ביום ד' 9.7.2008 בשעה 19:30

במקום להזין בג'יפיאס את העיר נצרת, מספיק להגיע הקיץ לחוף הרצליה פיתוח – שם יפליא לבשל דוח'ול ספאדי – השף והבעלים של מסעדת "דיאנא" מנצרת ביחד עם אריק פורת, שף מלון דן אכדיה והצוות שלו, למספר ארוחות ערב שיתקיימו סביב בריכת המלון

במהלך יולי אוגוסט ייערך בדן אכדיה אחת לשבועיים ארוע קולינרי ומוזיקלי, במסגרתו תוגש במלון ארוחת ערב משותפת עם מסעדת "דיאנא" במחיר 285 ש"ח לסועד.
הארוע הראשון ייערך ביום ד' 9.7.2008 בשעה 19:30.

דוח'ול ספאדי אומר: "מאז הקמתה לפני 44 שנים מציעה "דיאנא" תפריט ערבי וים תיכוני אותנטי ועשיר עם דגש מיוחד על בשרים, דגים, סלטים ותבשילים ייחודיים. עם השנים הרחבנו את הפעילות גם אל מחוץ לתחומי המסעדה לאזורים שונים בארץ, אך זו הפעם הראשונה שאנו מציגים את תפריט המסעדה במלון יוקרה מוביל. החבירה ל"דן אכדיה" ושיתוף הפעולה עם השף אריק פורת, מאפשרים לנו להגיע לראשונה גם לקהלים שבימים כתיקונם לא היינו נחשפים אליהם, ביניהם תיירים יהודים שומרי כשרות. אני מברך על ההזדמנות לשיתוף הפעולה, ומקווה שנאפשר הקיץ לישראלים ותיירים רבים במרכז, להכיר לעומק את המטבח המיוחד של "דיאנא".

אחת לשבועיים בימי רביעי החל מ-9 ביולי ועד סוף אוגוסאט (ארבע פעמים בסך הכל) יגיע דוח'ול ספאדי למלון, ויחד עם השף אריק פורת וצוות המטבח יכינו במקום את ארוחת הערב. הארוחה תוגש בצורת מזנונים אשר יכללו עשרות סוגי מנות ראשונות, מנות עיקריות בשריות, תוספות חמות וקרות, ומזנון קינוחים עשיר.
לפני הארוחה יוגשו מתאבנים קרים וחמים, ביניהם טרטר טלה, גרגירי חומוס חמים ועוד – כשברקע תנגן להקת "סולטנה". בין המנות ייערך מופע של רקדנית בטן.

בין המנות הראשונות: שלל מנות סלטים מקוריים – טרטר טלה, חצילים ופלפלים קלויים, קובה, פלאפל, קישואים בטחינה לבנה, סלט כוסברה וקולורבי, טאבולה, חומוס ועוד.

בין המנות העיקריות: צלעות טלה במשרה של עגבניות וטימין, אוסובוקו, ירכי עוף, קבב טלה, בשרים עשויים על גריל פחמים גדול, ומאפים יחודיים שייאפו בטאבון לעיני הסועדים.

מזנון הקינוחים יורכב משלל פירות העונה ומגוון עשיר של מתוקים.


מחיר הארוחה לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ – 285 ש"ח לסועד (לא כולל שתייה).


מלון דן אכדיה
רח' רמת ים 122 חוף הים הרצליה
טל. 09-9597070

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר