סדרה חדשה של ערוץ האוכל: מבשלים עם אימא

במסגרת הסדרה יארחו שפים ישראלים את אימהותיהם, ויבשלו מאכלים חדשים לצד מאכלים מבית אימא. הסדרה תעלה ביום שני 17 במרץ ב-19:00. ערוץ 32 ב-HOT, אפיק 28 ב- yes

ערוץ האוכל (32 ב-HOT, 28 ב-yes) מפיק סדרה חדשה בשם "מבשלים עם אמא", במסגרתה שפים ישראלים יגיעו לערוץ מצוידים לא רק בסכין ובסינר אלא גם באימא.

במסגרת הסדרה יבשלו השפים עם אימהותיהם (ולפעמים גם עם אבותיהם) מהם הושפעו ודרכם הגיעו למקצוע הקולינריה. בכל תכנית יבשלו השפים הישראלים מתכון משותף עם אימם, יחד יעלו זיכרונות ילדות של עצמם, וינסו להבין מאיפה בא להם השיגעון הזה – לבשל.

בפרק הראשון של הסדרה, שתעלה ביום שני, 17 במרץ בשעה 19:00 בערוץ האוכל תארח השפית איילת אור, בעלת מסעדת "אום" והקייטרינג המצליח "אומנות הבישול" את אימה פאני, ויחד יכינו עלי גפן במילוי שרימפס ופול טרי, מנת דג מרוקאי וסיגרים במילוי גבינת צאן מתוקה.

בהמשך הסדרה יארח השף והיועץ הקולינרי אבי שטייניץ, שף מרכז האירועים Avenue שבקרית שדה התעופה, את אימו רונית (חמישי, 20 במרץ בשעה 19:00), ויחד יכינו דג לוקוס בתפוזי דם וכוסברה, חמין של אמא, ומאפה כבדי עוף סילאן תמרים ובצל.

בפרק השלישי בסדרה, (שישודר ביום שני, 24 במרץ בשעה 19:00), יארח השף גיא בן שמחון, השף והבעלים של מסעדת הגורמה הצרפתית הכשרה "לה גוטה" הירושלמית, את אימו גוטה, ויחד יכינו טרין חציל עם פלפלים קלויים בשמן זית ובלסמי חם, קציצות כבש עם ארטישוק ירושלמי וכמהין ממרוקו, צלעות טלה על קוסקוס עם חבושים ווניל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר