סושי סמבה רמת החייל – טעם של עוד

המנה המועדפת על עודד שחר בתפריט העסקי היא הסלמון טרייקי. המנה מתקתקה מעט, והשילוב שלה עם האורז והסלט הינו שילוב מנצח. זו מנה קלילה המאפשרת חזרה לחיים המציאותיים של המשך יום עבודה עם כוחות מחודשים

"סושי סמבה" מסעדת הפיוז'ן הטובה, נפתחה לפני כ- 8 חודשים במתחם רמת החייל. זהו הסניף הראשון בארץ, יבוא מצוין של הגרסה מניו יורק. המסעדה מעוצבת להפליא, עם מעדנים מהמזרח בעלי נגיעה מקומית קלה, וכמובן מאכלים דרום אמריקאיים פיקנטיים המקנים לך, הסועד, טעם של עוד ועוד.

כבר בכניסה ל"סושי סמבה" אתה מרגיש באווירה הנעימה המכינה אותך לבילוי האולטימטיבי והמהנה שנפל בחלקך היום. החלוקה היא לאזורים שונים: הבר, הלאונג' והשולחנות המאפשרים לכל אחד את צורת הישיבה והבילוי העדיפה לו.

השירות הינו יותר מאדיב ומוקפד מאוד, החל מלקיחת ההזמנה, עבור בהגשה, וכלה בניסיון נואש להבין האם באמת נהנית, או שמא הינך מנומס ועדין בלבד, כאשר כל מטרתם הינה הרצון העז להעניק לך חוויה אמיתית ובלתי נשכחת של מקום שכדאי ורצוי לחזור אליו שוב.

מנות הפתיחה מומלצות: אדממה – פולי סויה עם מלח ים ולימון, סביצ'ה טונה אדומה – מנה המשלבת בתוכה את מהות המטבח היפני עם המטבח הדרום אמריקאי; בקיצור "מתוק חריף". לא נותר אלא להמשיך עם מנות הסושי והסשימי לסוגיהן, שהנן טעימות ומעוצבות להפליא, אשר בהחלט יכולות להוות מנות עיקריות מעולות.

אני אתמקד בתפריט העסקי לצהריים, הכולל:
מרק מיסו או סלט ירוק
מנה עיקרית לבחירה: סלומון טרייקי, שיפודי פרגית ברוטב טרייקי, שיפודי בקר, TLV רול, מבחר סוגי סושי, ומבחר סוגי סשימי.
המנה העיקרית כוללת סלט ירקות משובח, מנה של אורז, ובנוסף לבחירה 6 יחידות סושי צמחוני או טונה.
מחיר למנה עסקית נע בין 69-89 ש"ח.

המנה המועדפת עלי בתפריט העסקי היא הסלמון טרייקי. המנה מתקתקה מעט, והשילוב שלה עם האורז והסלט הינו שילוב מנצח. זו מנה קלילה המאפשרת חזרה לחיים המציאותיים של המשך יום עבודה עם כוחות מחודשים.

כדאי ורצוי להגיע למקום בשעות הערב, לבילוי אמיתי אשר ייתן לכם את ההרגשה שהינכם מצויים כעת בחופשה בניו יורק; חוויה מדהימה וערבה לחך.


סושי סמבה
רח' הברזל 27 רמת החייל תל-אביב
טל. 03-6444345




עודד שחר הנו מנהל תחום בחטיבת One1 ERP. הכתבה פורסמה ב- One1 Voice – עיתון עובדי חברת One1





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר