סיימון – גורמה ישראלי מרענן וכשר

המסעדה פתוחה אומנם רק כחודשיים, אבל לפי תנועת האנשים עושה רושם שהמבקרים מגיעים מפה לאוזן. המחירים סבירים והאווירה נעימה

הגענו לארוחה במסעדת סיימון הכשרה למהדרין אשר ממוקמת בפתח תקווה, באזור התעשייה של קריית מטלון ברחוב החוצה את רחוב הסיבים.
המסעדה פתוחה אומנם רק כחודשיים, אבל לפי תנועת האנשים עושה רושם שהמבקרים מגיעים מפה לאוזן. כאשר יצאנו בתום הארוחה, המסעדה הייתה כמעט מלאה.

מבחינת העיצוב, המקום נראה כמו כל מסעדה בפארק תעשיות אליה מגיעים ממקומות העבודה הקרובים לאכול צהריים, אך המנות במסעדה אינן שגרתיות בכלל, ומי שאחראי להן הוא השף והיועץ הקולינרי רונן דברת-בלוך,

כדי להרגיע את הרעב פתחנו עם לחם הבית, ממרח פסטו ועגבניות מיובשות, ובכדי לא להתייבש טעמנו יין שירז של יקב הרי גליל.
למנות ראשונות הזמנו וקיבלנו ברבוניות צרובות על מצע של עגבנייה על הגריל ובזיליקום – מנה מעודנת, טעימה להפליא וקלילה -34 ₪; וסקלופיני בקר – רצועות פילה ברוטב רימונים על מצע של פירה – 34 ₪.

מבחינתי, אחד המדדים למסעדה כשרה בשרית טובה הוא הפירה שלה, ובסיימון עמדו בהצלחה במבחן. לגבי המנה עצמה, בגלל רוטב הרימונים למנה יש ארומה מתקתקה. היו בינינו חילוקי דעות לגבי המנה, אך יחד עם זאת היא מקורית ומיוחדת.
מנה נוספת מקורית ומעולה הראויה לציון, היא רביולי ברווז ממולאים בתבשיל שוקי ברווז ברוטב בשרי. מנה מצוינת – 29 ₪.

הברווז הגיע לשולחננו גם כמנה עיקרית. היה זה קונפי שוק ברווז בבישול איטי בליווי בצל וכרוב סגול על מצע פירה. אני באופן אישי אוהדת בשר בקר, אך לשוחרי בשר ברווז, המנה ערבה לחך. הבשר היה רך ופריך, ושותפי לארוחה נהנה ממנה עד מאוד. גם הרוטב והתוספות בשילוב המנה היו מעניינים – 72 ₪.

כבר העדתי על עצמי כאוהבת בשר. לפיכך הזמנתי פילה בקר על הגריל, בליווי קונפי שום ביין פורט. הבשר היה עשוי כהלכה, אך המנה סבלה ממליחות מסוימת – עדיין במסגרת תנאי הכשרות. המנה, המומלצת לאוהבי בשר הבקר, מגיעה בתוספת של תפו"א אפוי ובצל – 115 ₪.

הסיום היה מתוק והשאיר לנו טעים של עוד, עם קראמבל תפוחים ברוטב וניל ופקאן סיני.
מנה מעולה, וגולת הכותרת של הארוחה מבחינתי. אם לא הייתי נמנעת מכך מטעמי צניעות, הייתי אוכלת עוד שניים כאלו – 28 ₪.
מנה נוספת מומלצת היא מרקיז שוקולד עם קציפת לימון. אין מה להוסיף – פשוט מנה חובה.

לסיכום – סיימון מתהדרת בפשטות, עם מנות מרעננות, מחירים סבירים ואווירה נעימה. וכראוי למסעדה כשרה למהדרין, מצליחים כאן להתגבר על אתגרי הכשרות – לא לשומרים בלבד.
נהנינו.

סיימון
רח' שחם 36 פתח תקווה
טל. 03-7448888
www.simonrest.co.il
א'-ה' 12:00-24:00, מוצ"ש שעה אחרי יציאת שבת עד חצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר