סנדוויץ' טורינו עשיר בטונה

המצרכים הדרושיםלחמניית קלצונה 3 פרוסות עגבניה 5 טבעות בצל 2 עלי חסה טריים המצרכים לממרח טונה100 גרם טונה2 כפות מיונז חצי גמבה אדומה5 גר' בצל ירוק שן שום אחד30 גר' אגוזי קשיומלח ופלפלאופן הכנת ממרח הטונהמערבבים את הטונה עם המיונז. מוסיפים את המלפפון חמוץ, גמבה אדומה ובצל ירוק חתוכים דק מאוד. מוסיפים את אגוזי הקשיו מרוסקים ומתבלים במלח, פלפל ומעט שום.אופן הכנת הסנדוויץפורסים לחמניית קלצונה לשניים ומורחים בנדיבות את ממרח הטונה שהכנו. על הטונה מניחים את פרוסות הבצל, מעליהם את פרוסות העגבנייה ולבסוף מוסיפים את עלי החסה.ערכים תזונתייםכריך זה מכיל פחמימות מורכבות (מרכיב חשוב בתזונת האדם ומספק אנרגיה זמינה לגוף), ויטמין c, אנטיאוקסדנט, סיבים תזונתיים, ברזל, ויטמין k, שומנים בריאים, שומן רב בלתי רווי חשוב לצריכה יומית מינימלי.

המצרכים הדרושים
לחמניית קלצונה
3 פרוסות עגבניה
5 טבעות בצל
2 עלי חסה טריים

המצרכים לממרח טונה
100 גרם טונה
2 כפות מיונז

חצי גמבה אדומה
5 גר' בצל ירוק
שן שום אחד
30 גר' אגוזי קשיו
מלח ופלפל

אופן הכנת ממרח הטונה
מערבבים את הטונה עם המיונז. מוסיפים את המלפפון חמוץ, גמבה אדומה ובצל ירוק חתוכים דק מאוד. מוסיפים את אגוזי הקשיו מרוסקים ומתבלים במלח, פלפל ומעט שום.

אופן הכנת הסנדוויץ
פורסים לחמניית קלצונה לשניים ומורחים בנדיבות את ממרח הטונה שהכנו. על הטונה מניחים את פרוסות הבצל, מעליהם את פרוסות העגבנייה ולבסוף מוסיפים את עלי החסה.

ערכים תזונתיים
כריך זה מכיל פחמימות מורכבות (מרכיב חשוב בתזונת האדם ומספק אנרגיה זמינה לגוף), ויטמין c, אנטיאוקסדנט, סיבים תזונתיים, ברזל, ויטמין k, שומנים בריאים, שומן רב בלתי רווי חשוב לצריכה יומית מינימלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר