סניף שלישי ל- Black Bar 'n' Burger ברמת החייל, תל-אביב

אחרי רחובות וסינמה סיטי גלילות, נפתח הסניף השלישי של רשת Black Bar 'n' Burger ברמת החייל בתל-אביב. השף יועץ צחי בוקששתר מנצח על התפריט אשר מציע מגוון ענקי של המבורגרים ובשרים הידועים של רשת Black, תוספות צבעוניות, קינוחים ועוד לצד תפריט קוקטיילים, בירות ואלכוהול עשיר במיוחד

אחרי רחובות וסינמה סיטי גלילות, נפתח השבוע הסניף השלישי של רשת Black Bar 'n' Burger ברמת החייל בתל-אביב. השף יועץ צחי בוקששתר מנצח על התפריט אשר מציע מגוון ענקי של המבורגרים ובשרים הידועים של רשת Black, תוספות צבעוניות, קינוחים ועוד לצד תפריט קוקטיילים, בירות ואלכוהול עשיר במיוחד.

כמבקרת קבועה ב- Black בסינמה סיטי ואוהדת שרופה של ההמבורגרים הטובים שמציע התפריט, הייתי חייבת לבדוק גם את הסניף החדש. כאשר הגיעה למערכת הההזמנה לאירוע הפתיחה לא חשבתי פעמיים. וכצפוי – לא התאכזבתי.

נתחיל מהאווירה – העיצוב המזמין של המקום, עליו אחראים המעצבים אוסוולדו סתיו ומיקי הייבלום, אשר עיצבו גם את שני הסניפים הראשונים של הרשת, המוזיקה הטובה והתאורה המיוחדת הביאו לשילוב נהדר אשר הפך את השהייה במקום לחוויה אמיתית.

האלמנט העיצובי המרכזי הוא "קיר הנחש" המלווה את האורחים לאורך כל המסעדה ושבחלקו מכיל פינות ישיבה אינטימיות לזוגות. תאורה מיוחדת שוטפת את הצורות המעוגלות והשחורות ומוסיפה לקיר תנועה וצבע. בנוסף ל"קיר הנחש" קווים מעוגלים מופיעים רק בשתי פינות ישיבה הנמצאות במרכז חלל המסעדה שהן מסימני ההיכר שעוצבו ל"אחים הגדולים" ברחובות ובסינמה סיטי.

אלמנט משלים בעל חשיבות עיצובית נמצא בדמוי גופי התאורה שעוצבו במיוחד ל"סנאגים", לחדר VIP, לבר ולשולחן ה"מרחף" כל אלה משתמשים בחומר שקוף חדשני המשלב צורות צבעוניות היצוקות בתוכו.

במקום שולטת טכנולוגיה חדשנית – Video Wall TM – מערכת שהותקנה על גבי 9 מסכי פלאזמות ומאפשרת, לראשונה בישראל, הצגת תכנים באיכויות גבוהות אף מ- High Definition אשר יוצרים חוויה ויזואלית חדשה. על המסך יוקרנו תמונות אווירה, מנות מהתפריט, סרטי וידאו מיוחדים וכד'.

ונעבור לחלק הקולינרי: ממבחר המנות הטובות שבתפריט, הוגשו בערב הפתיחה המנות הבאות: למנות הראשונות לחם הבית – חם וטעים עם סלט חצילים וסלסה וכן מנת צ'ילי בשר ושעועית על משולשי בצק – פשוט מעדן. למנה עיקרית בחר בן זוגי ב"שווארצנגר" – מנה נהדרת של המבורגר עסיסי 220 גרם ואני בחרתי במנה נפלאה של Black Style – פרגית בגריל בלחמניית המבורגר עם רוטב פטריות עשיר. שתי המנות הגיעו עם מנת צ'יפס מכובדת.

ובנוסף הוגשה לשולחן מנה מפתיעה ומיוחדת – Durum אנטריקוט – חתיכות עסיסיות של אנטריקוט עם בצל, עגבניות ופלפל חריף בפיתה דקיקה ורוטב מעל. כל המנות היו פשוט מצוינות והשאירו טעם של עוד.

לקינוח קיבלנו עוגת פיסטוק "מטריפה" (לשון התפריט) עם גלידת פיסטוק ביתית לצידה וסברינה "מושחתת" (גם כן לשון התפריט – ואכן היא כזו) ברוטב פירות יער.

מה נותר לי להגיד? ב- Black עושים המבורגר (ולא רק…) כמו שהמבורגר צריך להיות.

Black Bar 'n' Burger, רחוב הברזל 23, רמת החייל, ת"א טלפון: 6441000-03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר