סניף שלישי ל-Buy The Way רשת חנויות האיכות של השרון

בימים אלה נפתח סניף חדש לרשת חנויות האיכות Buy The Way, בסמוך לתחנת הדלק "סונול" בצומת רעננה. Buy The Way הינה רשת חנויות נוחות של מותרות ופינוקים ובהתאם לכך עתיד להציע הסניף החדש יינות וגבינות בוטיק, פסטות וקונפיטורות תוצרת בית, מאפים, פרלינים, גלידה מבית "אייסברג", מוצרים לבית ועוד – והכל ממוקם על אם הדרך

בימים אלה נפתח סניף חדש לרשת חנויות האיכות Buy The Way, בסמוך לתחנת הדלק "סונול" בצומת רעננה. Buy The Way הינה רשת חנויות נוחות של מותרות ופינוקים ובהתאם לכך עתיד להציע הסניף החדש יינות וגבינות בוטיק, פסטות וקונפיטורות תוצרת בית, מאפים, פרלינים, גלידה מבית "אייסברג", מוצרים לבית ועוד – והכל ממוקם על אם הדרך.

בנוסף נמצא בתוך הסניף בית קפה ובו מאפים, סלטים ועוגות מעשה ידי השף דדיה פרוזניאק.

הסניף הראשון של רשת Buy The Way פועל מזה 8 שנים בכפר סבא השני בתוך אזור התעשייה של רעננה. עם הקמת הסניף הנוכחי תמנה הרשת 3 סניפים של חנויות איכות הממוקמות בצמוד לתחנות הדלק בבעלות חברת "יונה אברך" – החברה הראשונה שהקימה בארץ תחנת דלק ירוקה והראשונה שאימצה לידה את הרעיון להקים חנויות נוחות איכותיות בסמוך לתחנת דלק.

הסניף החדש עתיד להיות פתוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, משתרע על פני שטח 300 מטר רבוע, והוא מכיל מחלקות המציעות מוצרי מותרות המושלמים כמתנות, בדרך לפיקניק או לבית. כך ניתן למצוא ב- Buy The Wayמחלקת יין המציעה מגוון רחב הן של יינות בוטיק מהיקבים המובילים, הן יינות ישראלים (לדוגמא תבור, אמפורה) והן תוצרת חוץ, ומחלקת גבינות המציעה מבחר של גבינות ממחלבות ישראליות (עין כמונים, שי זלצר) – אפילו כאלה אשר לא ניתן להשיגן במקום אחר פרט למחלבה עצמה ומובאות למקום במיוחד.

מחלקות נוספות מציעות לעוברים קונפיטורות ןמרינדות , פסטות בייצור ידני של Ronimotti וגלידות של גלידריית "אייסברג" התל אביבית; מחלקת כלים לבית מהמותגים המובילים; שוקולדים ועוד. כמו כן נמצא במקום בית קפה שבתפריטו מאפים ביתיים, כריכים, סלטים, קישים, טוסטים ומרקים ובעתיד יכלול ארוחות בוקר וארוחות קלות. במקום גם נמכרים לחמים ועוגות בלעדיים לרשת BUY THE WAY.
.
עיצוב המקום (עליו אחראים האדריכלים מודי אבירם וליאור גנץ) מכוון ליצירת חלל מרווח, מודרני וצבעוני ויחד עם זאת אינטימי ומשפחתי. במרכז החלל ממוקמות המחלקות השונות המכילות מוצרי איכות, ובקצהו – מגיח לו כהפתעה של כיף, בית הקפה. בפינה, ממתינות ספות זמש ושולחנות גדולים מעץ, ואילו הכיסאות הקטנים יותר יוצאים החוצה למרפסת יפהפייה ועטורה בצמחיה.


Buy The Way
צומת רעננה מרכז
טל' 09-7424600
פתוח 24 שעות ביממה


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר