סקר: 45% מהישראלים לא יוותרו על קינוח בסיום כל ארוחה במסעדה

תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המקצועי, ערכה את סקר הקינוחים הגדול, שנועד ללמד על ההרגלים של הישראלים בכל הנוגע להזמנת קינוחים במסעדות, קנייה בקונדיטוריות, והתחושות המתעוררות אצלנו לצד אכילת קינוחים.

מהסקר עולה כי כמחצית מהציבור הישראלי נוהג לחזור למסעדה מסוימת עבור קינוח ספציפי (52%). הקינוחים המועדפים על הציבור בישראל, שעבורם אף יחזרו למסעדה מסוימת, הנם: 42% יחזרו בשביל סופלה שוקולד, 39% – וופל בלגי, 25% – עוגת שוקולד, 23% – עוגת גבינה. 19% – קרם ברולה, 18% – גלידה/סורבה, 17% – טירמיסו, 11% – קרם בוואריה 7% – מלבי. 

רוב הישראלים נוהגים להזמין קינוח במסעדות. כ- 45% מדווחים כי יזמינו קינוח במסעדה לעיתים קרובות, או תמיד. 49% הצהירו כי אינם אוכלים את הקינוח לבד אלא חולקים עם שאר יושבי השולחן. כ- 14% אוכלים את הקינוח לגמרי לבד – 17% מהגברים לעומת 11% מהנשים.

 עוד עולה מן הסקר כי ישראלים רבים נוהגים לפקוד קונדיטוריות בתדירות גבוהה. 63% מהישראלים פוקדים את הקונדיטוריות לפחות פעם בחודש, ובעיקר לקראת שבת.
את הסקר ערכה חברת אומניבוס, והשתתפו בו 500 נשים וגברים ישראלים בוגרים..






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה