עסקית צהרים בפרידה קאלו למי שיודע חשבון

המסעדה מציעה עסקיות צהרים באווירה לא מעונבת, ובשעות הערב תפריט כולל מנות ראשונות ואחרונות בלבד, לצד תפריט קוקטיילים

מסעדת "פרידה קאלו" בבעלותו והובלתו של השף יואב לימן (כתית, מזארין) מגישה מטבח ישראלי-לטיני מסוגנן, ומציעה בבר אלכוהול עשיר.
המסעדה מציעה עסקיות צהרים באווירה לא מעונבת, ובשעות הערב תפריט כולל מנות ראשונות ואחרונות בלבד, לצד תפריט קוקטיילים.

הגענו שניים בשעת צהרים לוהטת, והופתענו  לראות את המסעדה הלא גדולה מלאה ופעילה, אם אנשי עסקים מכופתרים יותר ויותר פחות.
נראה כי אלה אנשים שלא רק עסוקים ורוצים לאכול מהר ולחזור לצג המחשב כדי להמשיך בביצוע עסקות חובקות עולם או סתם מפרנסות משפחה, אלא גם יודעים ממקור ראשון שכאן העסקה של העסקית אטרקטיבית ומבטיחה תשואה גבוהה.

מחיר העסקית בפרידה קאלו נקבע לפי המנה העיקרית, ויש כאן מבחר נאה בהחלט – מ- 39 ש"ח לסלט עם עוף או ניוקי, דרך 40 ומשהו עד  78 לפילה בקר, למי שמוכרח בצהרים..
הארוחה כוללת גם מנה ראשונה, תוספת, לחם ושתיה עסקית (קולה וכו' – בתוספת 5 ₪, בירה – בתוספת 10 ₪).

אנחנו, שלא היינו עסוקים במיוחד באותם צהרים ועסקנו בדיון פילוסופי אך מעשי על איך למכור יותר, הסתכלנו מסביב, ובחרנו מהראשונות: סלק עם גבינה כחולה – בלו אגוזים ואיולי טרגון; וקדאיף חציל – חציל במילוי גבינת עזים ופלפלים על בשר חציל קלוי. שתי המנות היו יפות וטעימות, ולחם הבית היה טרי וליווה אותן היטב. 

העיקריות שלנו, שקבעו את מחיר הארוחה, היו קסואלת נקניקיות (45 ₪) – תבשיל נקניקיות ירקות חרוכים ורוטב מעושן, עם פונרה וסלט עגבניות ופלפלים – מנה מצטיינת ומוצלחת למי שמתכונן להגיע לפרידה קאלו.

המנה העיקרית השנייה הייתה וילנסה דה קרנה (45 ₪) – שניצל בקר בציפוי פירורי לחם מתובלים, עם תפוחי אדמה מטוגנים בתערובת תבלינים.
לכאורה זו מנה פשוטה, כי מה הבעיה בשניצל? הבעיה היא בשר הבקר שלנו שפחות אוהב את הציפוי מאשר חבריו באוסטריה, למשל, כך שאני מציע להישאר עם שניצל עוף ולהצטיין בו.

ביקשנו גם סלט עלים ירוק ועגבניות בויניגרט הדרים, וליווינו את הארוחה בסודה ודיאט קולה.

מכיוון שישבנו ממש ממול, נוכחנו לדעת שהבר של פרידה קאלו פעיל גם בשעת צהרים, ואנחנו מבינים שבערב החגיגה כאן אמיתית – תפריט של מנות ראשונות ואחרונות ואלכוהול בטורים גבוהים. 
תפריט הקוקטיילים של פרידה קאלו רוענן לא מכבר עם מגוון קוקטיילים חדשים המוצעים לכבוד הקיץ ב-10% הנחה. בנוסף, בהזמנת בירה קרומבכר הגרמנית, הנמזגת בתל אביב באופן בלעדי בפרידה קאלו, תוצע הבירה השנייה ב-10 שקלים בלבד.

בין הקוקטיילים החדשים: קוקטייל הרב'ס – בחרובקה, זוברובקה, שרטרז צהוב, ג'ינג'ר, טרגון ותפוחים; קוקטייל לילינבלום 43 – אבסולוט, שנאפס אפרסק, מנגואין, סאוור ונענע; קוקטייל 3 טיני – אבסולוט רובי רד, אבסולוט סיטרון, אבסולוט מנדרין, אנגוסטורה וקליפות הדרים; קוקטייל ליבי'ס – אבסולוט קורנט, קמפרי, קוואנטרו, מלח, סוכר, נענע, לימון ואשכוליות אדומות; קוקטייל גרין רוק – אבסולוט סיטרון, מנגואין, מונין קיווי, נענע, בזיליקום וביטר למון.

מסעדת פרידה קאלו
רח' לילינבלום 43, תל אביב
טל. 03-5660481

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר