ערוץ האוכל יארח שני שפים ישראלים מצליחים בארה"ב: שי טרטנר ויניב כהן

הם חתומים על ארועים קולינרים שהפיקו עבור דולצ'ה וגבנה, ביל והילארי קלינטון, קווין בייקון, דונה קארן, סטלה מקרתני, והאכילו שורה של מפורסמים ביניהם גם מרתה סטיוארט ודונלד טראמפ. קייטרינג "שירז" שלהם נחשב לאחד המובילים בניו יורק

ערוץ האוכל (32 ב-HOT, 28 ב-yes) מבית ענני תקשורת, יארח בישראל החל מה-30 ביולי את צמד השפים שי טרטנר ויניב כהן, מקייטרינג שירז בניו יורק, החתומים על ארועים קולינרים שהפיקו עבור דולצ'ה וגבנה, ביל והילארי קלינטון, קווין בייקון, דונה קארן, סטלה מקרתני, והאכילו שורה של מפורסמים ביניהם גם מרתה סטיוארט ודונלד טראמפ.

טרטנר בן ה- 34, יליד רחובות, פתח את קייטרינג שירז עבור בן זוגו לשעבר. כיום מנהל טרטנר את העסק בעצמו מלופט ענק ברחוב 22 בין השדרה השישית לשביעית.
משם הוא מאכיל את עשירי ומפורסמי ניו יורק, וגם היה אחראי לקייטרינג באירוע השנתי של מגזין "פורצ'ן", והשקת מלון "פלאזה" של איש העסקים יצחק תשובה,

את הסניף של שירז במיאמי, פלורידה, מנהל חברו הטוב יניב כהן שחלם להיות שחקן, אך לאחר שעבד כשף פרטי בוונציה שבאיטליה, הפך למנהל הסניף של שירז במעוז עשירי ארה"ב.

השניים יגיעו ארצה לביקור של שבועיים ב-30 ביולי כאורחי ערוץ האוכל, ויצלמו תוכנית בשם "ארוח ומשקאות", בה ילמדו את צופי ערוץ האוכל הישראלי על הטרנדים הלוהטים בתחום המזון והמשקאות בניו יורק ובמיאמי.

אתר קייטרינג שירז: www.shirazfl.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר