ערוץ האוכל נערך לחג השבועות עם השפים רונן סקינזס וטל כהן

בספיישל הראשון, "מטבח גורמה עם טל כהן" יכין השף פילה מוסר עטוף בבצק פילאס טורקי עם עלי תרד חלוטים בליווי של יוגורט עיזים עם דבש תמרים, יאקיטורי חלומי עם חמאת בוטנים על מצע סלט ווקאמה בניחוח שמן שומשום, ובלינצ'ס במילוי קרם מסקרפונה בניחוח וניל עם קונפיטורת תפוז סיני

ערוץ האוכל הטלוויזיוני מבית ענני תקשורת, נערך לחג השבועות עם הפקת שתי תוכניות מיוחדות לחג, בהשתתפות השפים רונן סקינזס (מנטה ריי) וטל כהן.

בספיישל הראשון, "מטבח גורמה עם טל כהן", שישודר ביום שישי 6 ביוני בשעה 15:30 (שידור נוסף בשבת ב-10:30 וב-18:00), יכין השף מתכוני חג חלביים מיוחדים לחג שבועות: פילה מוסר עטוף בבצק פילאס טורקי עם עלי תרד חלוטים בליווי של יוגורט עיזים עם דבש תמרים, יאקיטורי חלומי עם חמאת בוטנים על מצע סלט ווקאמה בניחוח שמן שומשום, ובלינצ'ס במילוי קרם מסקרפונה בניחוח וניל עם קונפיטורת תפוז סיני.

בתוכנית השנייה, שתקרא "ספיישל שבועות" ותשודר ביום שישי 6 ביוני בשעה 16:30 (שידור נוסף בשבת ב-17:00), יארח אבי יפה את שף רונן סקינזס ממסעדת 'מנטה ריי', שיכין מאזטים מיוחדים לשבועות משבעת המינים.
בין המנות: סלט אנדיב וגרגירי רימון, סלט בורגול וענבים, תמר לח ופרידה, טרטר טונה זיתי קלמטה וקוביות אננס בשמן זית, תאנים ממולאות בגבינת פטה, וסלט חיטה ודלעת. בנוסף יתארח בתוכנית מומחה הגבינות רן בוק, וילמד כיצד אפשר להכין גבינה ביתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר