פאייה הדגים הספרדית הגדולה בישראל תוצג בסניף טיב טעם מרינה הרצליה ב-20 ליולי

מפעלי טיב טעם שהכריזו על יולי כעל "חודש הדגים מכל האוקיאנוסים" גייסו את מיטב השפים של תדמור-המרכז הגסטרונומי, וינעימו את החיך של המבקרים בקניון ארנה שבהרצליה בטעימות חינם מרבע טון של פאיית דגים, ספרדית שילוו במופע של רקדני פלמנקו

קוראי אכול ושאטו מוזמנים להגיע ביום חמישי 20 ליולי בשעה 19:00 לרחבה של קניון ארנה בהרצליה, ולטעום מפאיית הדגים הכשרה הגדולה ביותר שהוכנה אי פעם בישראל, שמשקלה רבע טון.

בהתאם למסורת הספרדית ילווה האירוע הגסטרונומי הפומבי במופע אומנותי מוסיקלי של רקדני פלמנקו, שילהיבו את הקהל, כך שהחוויה הגסטרונומית תהיה מושלמת.

את האירוע יזמו מפעלי טיב טעם, יבואני הדגים ופירות הים (הלא כשרים) הגדולים בישראל, שהכריזו על חודש יולי כעל חודש הדגים מכל האוקיאנוסים, וגייסו לצורך העניין את השפים של בית הספר הגבוה לבישול "תדמור-המרכז הגסטרונומי" ושישה סטודנטים שמשתלמים בתדמור.

הפאייה ממנה יוזמנו לטעום כל המבקרים בארנה, תורכב משישה סוגי דגים שונים במשקל של כ-50 ק"ג, 150 ק"ג של אורז ו- 50 ק"ג של ירקות שורש, הכל כשר והכל בתוספת תבלינים ותיבולים של מיטב השפים.
אבישי יונה השף הראשי ומנהל המערך הקולינרי של בית הספר תדמור, מעריך שבהכנת קדרת הפאייה יושקעו כ-50 שעות עבודה, וזו הפעם הראשונה שפאייה גדולה מסוג זו תוכן בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר