פאייה התל אביבית בארוחת טאפאס מיוחדת עם אהרוני כדיג'יי

להשלמת האווירה יחבור אל השניים אחד מעמודי התווך של הקולינריה הישראלית, השף ישראל אהרוני, שבערב זה יתפוס את עמדת הפטיפונים כדיג'יי, וינעים את רווחת הסועדים בסט מוזיקלי שיצר במיוחד לאותו ערב

ביום שלישי 7 באפריל, רגע לפני ליל הסדר, תקיים מסעדת פאייה התל אביבית ארוחה מיוחדת על טהרת הטאפאס, המפגישה בין גיל אטלן – סטייליסט אוכל, מפיק קולינרי ומסעדן בעברו, והשף הצעיר ברק יחזקאלי.

בארוחה, שתתחיל ב- 18:30, יוגשו לשולחנות מנות טאפאס מגוונות לפי בחירתו של הסועד. כל המנות יוכנו ממצרכי שוק הכרמל של אותו בוקר, ואליהם יתלוו קווה ויין איכותיים.

להשלמת האווירה יחבור אל השניים אחד מעמודי התווך של הקולינריה הישראלית, השף ישראל אהרוני, שבערב זה יתפוס את עמדת הפטיפונים כדיג'יי, וינעים את רווחת הסועדים בסט מוזיקלי שיצר במיוחד לאותו ערב.

מי שלא יצליח לנצל את ההזדמנות הראשונה, יוכל להשתתף בארוחה נוספת ב- 5.5.09.

בין השאר בתפריט: פלפלים אדומים קלויים "שושקה" וגבינה (15 ₪); ארטישוק בוינגרט (12 ₪); קלמרי טרי ממולא בורגול וראשי קלמרי (32 ₪); מולים בגבינת עיזים (32 ₪); פטה כבדים (32 ₪); שיפרוטים כבושים (29 ₪); סלט בייבי תרד (16 ₪); כדורי בשר ברוטב עגבניות (32 ₪); שומר ולימון צלוי בוורמוט (12 ₪); פאן קון טומטו (14 ₪); פטאטאס בראבס (19 ₪); סלט קישואים מבושל (14 ₪); צ'וריסו ביתי ותפו"א (32 ₪); צלחת נקניקים של "קרל ברג"; שרימפס בהדרים (39 ₪); עוגת תפוזים עם תותים וקצפת (22 ₪); קרם קטלן (22 ₪); מרק פירות בסנגרייה (22 ₪); מוס שוקולד (26 ₪).

מסעדת פאייה הוקמה ע"י השף ברק יחזקאלי, יליד חיפה, שגדל דווקא על תבשילי המטבח הכורדי. יחזקאלי עבד וניהל ברים רבים, רכש את ניסיונו לצדם של שפים גדולים במסעדות כמו יועזר בר יין, רפאל, סיטרה, קיארה, פסטיס, וינס ותמר.
כמו כן נטל חלק בהקמת בית קפה לנדוור וחידושו של בית קפה מרסנד. כשפתח את פאייה וגיבש את התפריט, הוא חשב על "ליין ספרדי עממי המותאם לחך הישראלי".

גיל אטלן נמצא שנים ארוכות מאחורי הקלעים של עולם הקולינריה הישראלי. בעברו רשימה ארוכה של מקומות ופרוייקטים. כך ניהל את מסעדת תפוח זהב המיתולוגית, ואחראי להרצתן של מסעדות כמו ין ינג ורפאל, אותה ניהל במשך כשלוש שנים. הוא היה אחראי להקמתן של חנויות קונספט קולינריות מהראשונות בארץ, ביניהן "גבינריה".

פאייה
רח' דיזינגוף 116, תל אביב
טל. 03-5244454
www.paella.co.il
א'-ה' מ- 17:00, סופשבוע מ- 12:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר