פיאנו פיאנו בכפר סבא – גרנדה גרנדה

פיאנו פיאנו שוכנת בחצר המסעדות בקניון G כפר סבא, שעל אף החששות עם פתיחתו הפך לפופולרי במהירות רבה, וחנות H&M שתיפתח בו בימים הקרובים, רק תוסיף לאטרקטיביות שלו

הגענו למסעדת "פיאנו פיאנו"  (Piano Piano) – לאט, לאט באיטלקית, ביום שמן הסתם הנו מהקשים בחייה של מסעדה: חול המועד סוכות בצהרים, המסעדה מלאה, לא סתם מלאה אלא מפוצצת. האנשים רעבים. האם יש מספיק מלצרים? האם הם ישרתו את הסועדים מספיק מהר? האם יפנו מהר שולחנות בהם הסתיימה הארוחה ויכינו אותם עבור הסועדים הבאים? והאם המטבח יעמוד בלחץ ויוציא את המנות בקצב הנדרש, ובוודאי באיכות המתבקשת ממסעדה מבית היוצר של מסעדת "בליני" בנווה צדק?

פיאנו פיאנו עברה את המבחן בהצלחה, וכבר ממבט ראשון ניתן לקבוע כי אפשר גם לקרוא לה "גרנדה גרנדה" (Grande Grande) גדול, גדול באיטלקית, וזאת בזכות גודלן של המנות היוצאות מהמטבח הפתוח, שמדי פעם  פורצות מהתנור שבו להבות שמחות המבשרות על פוקצ'ה או פיצה נוספת בהתהוות.

פיאנו פיאנו שוכנת בחצר המסעדות בקניון G כפר סבא, שעל אף החששות עם פתיחתו הפך לפופולרי במהירות רבה, וחנות H&M שתיפתח בו בימים הקרובים, רק תוסיף לאטרקטיביות שלו.

על אף המיקום הקניוני ושטחה הנרחב של פיאנו פיאנו, השתדלו אנשי המסעדה לתת לה תחושה ואוירה טוסקנית, לה תורמים כאמור המטבח הפתוח והרוחש, תנור הפיצות שיובא במיוחד מאיטליה, בו בוערים עצים כמיטב המסורת האיטלקית, וכמובן האוכל המביא איתו ניחוחות איטלקיים.

תפריט המסעדה עשיר ומגוון. יש בו מנות בסיסיות המתאימות גם לילדים (להם יש גם תפריט משלהם), כמו לינגוויני נפוליטנה ופיצות דקות ופריכות, לצד מנות מתוחכמות כמו ניוקי ברוטב שמנת ומחית כמהין, ריזוטו פילה בקר ויין מרסלה, שרימפס ברוסייר, ופסטה קרבונרה. בתפריט גם מנות כמו סלטים ופסטה מחיטה מלאה.

כל המנות נעשות לנגד עיני הסועדים במטבח הפתוח, ואפשר לגשת ולצפות מקרוב, או פשוט לשבת על הבר ולשלוט בעניינים.
אנשי המסעדה גאים בהקפדה על הפרטים הקטנים: הפוקצ'ה לכריכי הפניני נאפית במקום, הפרושוטו והנקניקים נבחרים בתשומת לב, המוצרלה מחלב בופאלו, והירקות טריים.

בימי חול מוגשות בפיאנו פיאנו ארוחות עסקיות החל מ-39 ₪. בסופי שבוע תוכלו להזמין ארוחות בוקר איטלקיות עם מגוון רחב של פריטטות, אנטיפסטי ופוקצ'ות טריות (ראו בהמשך).
אנחנו אמנם הגענו למסעדה בצהרים, אך בחרנו מהתפריט הרגיל.

למנות פתיחה: קרפצ'יו סלק (28  ש"ח) – פרוסות דקות של סלק מבושל קלות, מוחמצות בשמן זית ובלסמי, עם בצלצלוני פנינה, כוסברה קצוצה וגבינת פטה מגורדת. קצת מלוח מהגבינה, אך טעים מאוד.
קרפצ'יו בקר (34  ש"ח) – פרוסות דקות של פילה נא בשמן זית, מיץ לימון, עלי אורגולה טריים, וקולפניות פרמזן. שוב מליחות מורגשת (הטבח מאוהב?), אך הבשר הטוב מפצה בהחלט.
עם מנות הפתיחה קיבלנו פוקצ'יה טרייה וחמימה, עם פסטו פלפלים וחתיל מצוין, ושמן זית עם חומץ בלסמי.

למנות עיקריות הלכנו על סלט אחד ממחלקת הסלטים, ועל ריזוטו.
סלט פולו פונגי (44  ש"ח) כלל תערובת חסות ועלים צעירים, בצל, זיתים, עגבניות שרי, ויניגרט טרגון (אניס) ונתחי עוף מוקפצים, עם פטריות פורטבלו וחרדל. מנה גדולה במספר מרכיביה ובמידותיה בצלחת העמוקה. 
ריזוטו פירות ים (48 ש"ח) –  במה שנראה פה שגרה, לשולחן הגיעה מנה ענקית של אורז ריזוטו עשוי היטב עם עם תערובת פירות ים, בצל, יין לבן,
נגיעת שמנת ופרמז'ן, ולימון. פירות הים המנה מפתיעים בכמות ובאיכות. ושימו לב למחירים הבהחלט הוגנים.

מסביבנו ראינו תמהיל של היי-טקיסטים בעסקית צהרים, זוגות, קבוצות של נשים צעירות  ומשפחות, כשהילדים מקבלים מנת ילדים של אצבעות חזה עוף בציפוי, ופסטה עם רוטב בצד – מה שמראה כי מכירים כאן ילדים והרגלי אכילה שלהם, וכמובן גלידה לקינוח.
כולם עשו רושם שהם נהנים. יש לך בהחלט סיבות טובות בפיאנו פיאנו.

ארוחות בוקר איטלקיות בסופ"ש
ארוחות הבוקר מוגשות בימי שישי מהשעה 8:30 עד 11:45 ובשבת 9:00-12:00.
מדובר בארוחות בוקר איטלקיות ומגוונות, המוגשות עם פוקצ'ה טרייה, מגוון סלטים, אנטיפסטי, שתייה קלה, וקפה.
בתפריט הבוקר פריטטות עשירות (קלאסית, עם פפרוני ובייקון, פטה פלפלים קלויים ובצל ירוק ועוד), EGGS פומודורו – הגרסה האיטלקית והקלילה לשקשוקה: רוטב עגבניות טרי וטעים עם מגוון תוספות לבחירה, החל ממוצרלה בופאלו עד נקניקיות חריפות, ומגוון ביצים – ביניהן ביצי עין עם נתחי פילה ביין אדום וציר בקר.
המחירים לארוחת בוקר מלאה מתחילים ב- 42 ₪. שימו לב ל"ריפיל" שמקבלים כל שני סועדים ומעלה על מגוון התוספות, הסלטים והלחמים בארוחה (בהזמנת ארוחת בוקר לכל היושבים בשולחן).


פיאנו פיאנו
חצר המסעדות ע"י מקדונלדס
קניון G רח' ויצמן 207, כפר סבא
טל. 057-9442834
א-ה 11:45 עד אורח אחרון, שישי מ- 8:30, שבת מ- 9:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר