פילה בורי צרוב על לבבות חציל קלוי בגריל וסלט גרגרי חומוס חם

מצרכים ל- 4 סועדים כמנה ראשונה:4 פילה בורי טריים (200 גרם לפילה) חצויים 1 חציל,קלוי על גריללחומוס:½ 1 כוסות גרגרי חומוס, מבושלים1 כפית כמון טחון 4 כפות בצל ירוק קצוץ4 כפות כוסברה טרייה קצוצה1 פלפל אדום קטן חתוך לקוביות קטנות לימון לפי הטעם מלחשמן זיתלסחוג:1 צרור כוסברה טרייה½ צרור פטרוזיליה 4 שיני שום טריות½ פלפל ירוק חריףמיץ מחצי לימון גדולשמן זיתהוראות הכנה:לסחוג: קוצצים גס את העשבים ומעבירים למעבד מזון יחד עם יתרת המרכיבים, פרט לשמן הזית. מעבדים למחית אחידה טחונה דק, ומתבלים במלח ולימון. מוציאים לכלי ומערבבים ידנית עם מעט שמן זית. בינתיים ממליחים את הבורי וצורבים בגריל או על מחבת לוהטת ומשומנת כ- 3 דקות מכל צד. מחממים מעט שמן זית במחבת (אחרת) ומקפיצים את הפלפלים. מוסיפים את החומוס ומקפיצים יחד כדקה. מתבלים בכמון, מלח ומעט לימון. מעבירים לקערת ערבוב ומוסיפים את עשבי התיבול ושמן הזית. מניחים בצלחות מעט מלב החציל הקלו7, בוזקים מעט מלח ומניחים מעל את הבורי. מפזרים מסביב את החומוס ומגישים עם סחוג טרי. ממתכוני ירדן וינטאג' של יקבי רמת הגולן – פסטיבל בינלאומי ליין וגורמה 2007

מצרכים ל- 4 סועדים כמנה ראשונה:
4 פילה בורי טריים (200 גרם לפילה) חצויים
1 חציל,קלוי על גריל

לחומוס:
½ 1 כוסות גרגרי חומוס, מבושלים
1 כפית כמון טחון
4 כפות בצל ירוק קצוץ
4 כפות כוסברה טרייה קצוצה
1 פלפל אדום קטן חתוך לקוביות קטנות
לימון לפי הטעם
מלח
שמן זית

לסחוג:
1 צרור כוסברה טרייה
½ צרור פטרוזיליה
4 שיני שום טריות
½ פלפל ירוק חריף
מיץ מחצי לימון גדול
שמן זית

הוראות הכנה:
לסחוג: קוצצים גס את העשבים ומעבירים למעבד מזון יחד עם יתרת המרכיבים, פרט לשמן הזית. מעבדים למחית אחידה טחונה דק, ומתבלים במלח ולימון. מוציאים לכלי ומערבבים ידנית עם מעט שמן זית.
בינתיים ממליחים את הבורי וצורבים בגריל או על מחבת לוהטת ומשומנת כ- 3 דקות מכל צד.
מחממים מעט שמן זית במחבת (אחרת) ומקפיצים את הפלפלים. מוסיפים את החומוס ומקפיצים יחד כדקה. מתבלים בכמון, מלח ומעט לימון. מעבירים לקערת ערבוב ומוסיפים את עשבי התיבול ושמן הזית.
מניחים בצלחות מעט מלב החציל הקלו7, בוזקים מעט מלח ומניחים מעל את הבורי. מפזרים מסביב את החומוס ומגישים עם סחוג טרי.


ממתכוני ירדן וינטאג' של יקבי רמת הגולן – פסטיבל בינלאומי ליין וגורמה 2007


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר