פילה לוקוס בתנור עם ירקות ויין לבן

חומרים4 ניתחי לוקוס נקיים מעצמות 1 בצל גדול חתוך לטבעות עבות6 שיני שום שלמים1 פלפל אדום ברצועות דקות1 פלפל צהוב ברצועות דקות1 קישוא ברצועות דקותחצי כוס יין לבןחצי כוס שמנת מתוקה2 גבעולי טימין,מלחאופן הכנהמחממים תנור ל-200 מעלותבמחבת גדולה שמים בצל ושיני שום ו 1/4 כוס שמן זית ו מחממים על אש לא חזקה.כאשר הבצל מתרכך מוסיפים יתר הירקות מערבבים ונותנים להם להרכך קלות, מוסיפים יין וצעלים את האש עד סילוקו שח הכהל, מוסיפים שמנת, טימין . מלח ופילפל לבן, מביאים לרתיחה ומכבים.משמנים בשמן זית תבנית המתאימה לניתחי הלוקוס כך שיווצר שכבה אחת צפופה, ממליחים ושופכים על הלוקוס את תכולת המחבת עם הירקות המאודים.סוגרים היטב את התבנית בניר אלומיניום ואופים בתנור החם 12 דקות.מסירים את נייר האלומיניום ואופים עד לקבלת גוון יפה לירקות.

חומרים
4 ניתחי לוקוס נקיים מעצמות
1 בצל גדול חתוך לטבעות עבות
6 שיני שום שלמים
1 פלפל אדום ברצועות דקות
1 פלפל צהוב ברצועות דקות
1 קישוא ברצועות דקות
חצי כוס יין לבן
חצי כוס שמנת מתוקה
2 גבעולי טימין,מלח

אופן הכנה
מחממים תנור ל-200 מעלות

במחבת גדולה שמים בצל ושיני שום ו 1/4 כוס שמן זית ו מחממים על אש לא חזקה.

כאשר הבצל מתרכך מוסיפים יתר הירקות מערבבים ונותנים להם להרכך קלות, מוסיפים יין וצעלים את האש עד סילוקו שח הכהל, מוסיפים שמנת, טימין . מלח ופילפל לבן, מביאים לרתיחה ומכבים.

משמנים בשמן זית תבנית המתאימה לניתחי הלוקוס כך שיווצר שכבה אחת צפופה, ממליחים ושופכים על הלוקוס את תכולת המחבת עם הירקות המאודים.

סוגרים היטב את התבנית בניר אלומיניום ואופים בתנור החם 12 דקות.

מסירים את נייר האלומיניום ואופים עד לקבלת גוון יפה לירקות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר