פיצהפיתה ועוד מאכלים שילדים אוהבים

"פיצהפיתה" מיועד לילדים העושים את צעדיהם הראשונים במטבח, אבל לא רק להם, אלא גם לבני נוער, לצעירים שזה עתה יצאו לחיים עצמאיים מחוץ לבית ההורים, ולכל מי שרוצה להתחיל לבשל לעצמו אוכל טעים, מזין ובריא

פיצהפיתה
ועוד מאכלים שילדים אוהבים
מאת: דנית סלומון
הוצאת קוראים
המחיר: 94 ש"ח

"פיצהפיתה" מיועד לילדים העושים את צעדיהם הראשונים במטבח, אבל לא רק להם, אלא גם לבני נוער, לצעירים שזה עתה יצאו לחיים עצמאיים מחוץ לבית ההורים, ולכל מי שרוצה להתחיל לבשל לעצמו אוכל טעים, מזין ובריא.

בעזרת המתכונים וההסברים שבספר ניתן להכין בקלות ובמהירות מאכלים 
לכל ארוחה ולכל הזדמנות: מבישול ביצה קשה וטיגון חביתה, עד הכנת
שקשוקה ופאנקייקס, לחמניות וכריכים, פירה ואורז, סלט תפוחי אדמה במיונז וסלט עגבניות וגבינה בסגנון איטלקי, מקרוני ברוטב עגבניות ופתיתים עם פטריות, המבורגר בלחמנייה ושיפודי נקניקיות צבעוניים, שוקי עוף בזיגוג דבש ותפוזים וקציצות דגים זהובות, מוס גבינה וגלידת תותים, בראוניז, עוגיות שוקולד וחמאת בוטנים עם עדשי שוקולד, ועוד תבשילים ומאכלים.

המתכונים וההסברים מפורטים עד לרמה בסיסית ביותר, כדי שגם בשלנים בלתי מנוסים יוכלו לבשל לפיהם. בנוסף כולל הספר כללי בטיחות והיגיינה, מילון קצר למונחי בישול, מילון כלים, הסבר על תבלינים ושלל טיפים ועצות, שיסייעו לבשלן המתחיל למצוא את דרכו במטבח. כל מתכון מלווה בתמונות מגרות, שמאיירות את שלבי ההכנה ומציגות את התוצאה המוגמרת.

דנית סלומון  היא מחברת 17 ספרי בישול רבי-מכר, ביניהם "שוקולד ושושנים", "עוגות בקלי קלות", "בקלי קלות","מרק חם לחורף קר", "טעם איטליה".
דנית נולדה בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד, בוגרת החוג לתולדות האמנות והחוג לפילוסופיה כללית באוניברסיטת תל אביב, תושבת ת"א, נשואה ואם לשניים.

דנית היא בשלנית ומתכונאית מנוסה, ולפני שהחלה לפרסם ספרי בישול התמחתה במשך שנים בכתיבת מתכונים ובעריכת ספרי בישול וספרי דיאטה. בין השאר ערכה את מוסף הבישול "זמנים במטבח" בידיעות אחרונות ואת מוסף הבישול "תפריט" בעולם האישה.

דנית אומרת: "אני אישה עובדת שזמנה יקר ומשום כך מסרבת לבזבז את זמני במטבח. אני אופה ומבשלת בקיצור, לכן רוב המתכונים בספרי הם מתכונים מהירים וקלי הכנה, שלמרות זאת מניבים תוצאות מרשימות. המתכונים שלי מיועדים לאנשים כמוני, שאוהבים לאכול ואוהבים לאפות ולבשל – אבל אין להם פנאי לבלות שעות במטבח".

דבר נוסף המייחד את ספריה של דנית הוא ההקפדה על מתכונים ברורים, מפורטים וקלים להבנה, שכל אחד מהם מלווה בתצלום גדול וברור הממחיש את התוצאה. את כל העוגות והתבשילים המצולמים בספריה הכינה במו ידיה במטבחה הפרטי, המצויד בתנור אפייה ביתי ומאובזר במכשירי עזר סטנדרטיים המצויים כמעט בכל מטבח. התבשילים והמאפים מצולמים כפי שהם, ללא אפקטים מקצועניים וטריקים של צילום, וכולם "נטרפים" מיד עם תום הצילומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר