פיצה בגביע: קונומאניה – רשת מזון מהיר חדשה מגיעה מאיטליה

קונומאניה – konomania – רשת מזון מהיר חדשה מגיעה מאיטליה לישראל, כאשר החידוש הוא פיצה איטלקית המוגשת בתוך בצק בצורת קונוס של גלידה. הקונוס ממולא בשכבות של גבינת מוצרלה נמסה שפותחה במיוחד עבור קונומאניה על ידי מחלבות גד, עם מגוון תוספות לפי בחירת הלקוח

קונומאניה – konomania – רשת מזון מהיר חדשה מגיעה מאיטליה
לישראל, כאשר החידוש הוא פיצה איטלקית המוגשת בתוך בצק בצורת קונוס של גלידה. הקונוס ממולא בשכבות של גבינת מוצרלה נמסה שפותחה במיוחד עבור קונומאניה על ידי מחלבות גד, עם מגוון תוספות לפי בחירת הלקוח.
הקונוס מוכנס לתוך תנור מיוחד שיוצר במיוחד עבור הקונוסים, ותוך 3 דקות יוצא חם, טרי, ובדיוק לפי בקשת הלקוח והעדפותיו.

הקונומניה נולדה באיטליה בשנת 2004 כתוצאה מרעיון של שף שרצה למצוא פתרון טעים ונוח לאכילת פיצה תוך כדי הליכה, נסיעה במכונית וכו' בצורה נוחה מבלי להתלכלך – ושיהיה טעים וטרי.

Konomania מוצעת אפוייה או כקינוח מתוק בתוך הקונוס. אופציה נוספת היא ה-konomix, כשהלקוח מקבל את הקונוס חם, ויכול למלא אותו במגוון מרכיבים כמו עגבניות פטריות, גבינות, טונה וכו' – כמו סנדוויץ חם בצורה של קונוס, טרי ועל המקום.

הקונוס שייך לעולם הפיצות והסנדביצ'ים, עם אפשרויות רבות של מילויים, וגם לעולם המתוקים והקינוחים: החל מסופלה שוקולד חם עד שטרודל תפוחים ושטרודל אגסים, כשהכול בתוך הקונוס החם והפריך של קונומאניה.

הסניף הראשון של קונומאניה כבר נפתח במרכז ויצמן (איכילוב) ת"א, ובהמשך ייפתחו סניפים בצומת בילו, קניון קריית אונו ובקניונים נוספים ברחבי הארץ.

הסניפים שיפתחו יהיו דוכנים קטנים ומעוצבים בקניונים וברחובות מרכזיים, והתחזית היא כי עד שנת 2010 תהייה קונומאניה רשת של כ-40 סניפים בארץ.

הרשת הינה חלבית וכשרה, ותנוהל על ידי חברת הניהול של רשת סבארו בארץ.

מחירים:
פיצה קונוס 13-16 ₪
קונו מיקס – סנדוויץ' בקונוס 16-18 ₪
קונוס מתוק: 14-17 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר