פסטיבל מולים בפורלין

בהתאם למסורת השנתית, מסעדת פורלין פותחת את החורף בהפנינג שכולו מחווה לטעמי הים העסיסיים, עם תפריט עשיר ומענג ובו מגוון מנות ראשונות לבחירה, קדרת מולים מפנקת במגוון רטבים כמנה עיקרית, ולהשלמת החוויה – צ'יפס ובירה צוננת

"פורלין", מסעדת השף בניצוחו של אמיר מרקוביץ מציגה פסטיבל מיוחד של קדרות מולים מהבילות, מפנקות ועזות ניחוח.

בהתאם למסורת השנתית, מסעדת פורלין פותחת את החורף בהפנינג שכולו מחווה לטעמי הים העסיסיים, עם תפריט עשיר ומענג ובו מגוון מנות ראשונות לבחירה, קדרת מולים מפנקת במגוון רטבים כמנה עיקרית, ולהשלמת החוויה – צ'יפס ובירה צוננת.

בפסטיבל, אנחנו יוצאים לטיול קטן סביב הצלחת, במחוזות המרתקים של צרפת. מבחר הרטבים שרוקח מרקוביץ גדול ומיוחד, וכל רוטב מוביל לאזור אחר, רומנטי ומסקרן – רוטב פרובנסיאל עדין, רוטב מרינייר קלאסי, קרם שום קטיפתי, רוטב המחבר את טעמו החזק של הבייקון עם טעמה המעודן של הפטרייה, וגרסה ישראלית של יין לבן, אספרגוס וחזה אווז מעושן.

להלן הצצה לתפריט: ראשונה לבחירה: מרק דגים; מולים פופאי מוקרמים בתרד ובייקון; שרימפס, מולים וקלמרי בסגנון פיקאנטי; למנה עיקרית סיר מולים עם צ'יפס במגוון רטבים: פרובנסיאל; מרינייר; קרם שום; קוקטייל פטריות ובייקון; יין לבן, אספרגוס וחזה אווז.

תפריט הפסטיבל יוגש במהלך חודש נובמבר החל מ-2 לחודש, בכל שעות היום. העלות לסועד – 98 שקל.

* יש להזמין מקום מראש.

פורלין, מסעדת שף בניצוחו של אמיר מרקוביץ (לשעבר ביסטרו של גי סבואה בפריז), מציעה מטבח צרפתי עם נגיעות ים תיכוניות, תוך שימוש במבחר עשיר של דגים, פירות ים ובשרים משובחים. פורלין מציעה חדר פרטי אינטימי לאירועים מיוחדים לבודדים ולחברות. בשעות הצהרים (12:00- 17:00) מגישים בפורלין ארוחות עסקיות ב – 52 שקל.

פורלין
פרישמן 10 תל אביב
שעות פעילות: א'- שבת 12:00 – לקוח אחרון
עסקיות א'-ו': 12:00-17:00
טלפון – 03-5222664

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר