פריז הגיעה לתל אביב עם מסעדת מקסים וקורדון בלו

שילוב המילים מסעדת מקסים והאקדמיה לבישול קורדון בלו – מעורר אצל אנשים ברחבי העולם אסוציאציות של מטבח צרפתי עילי. לאחרונה אפשר היה ללמוד אצלנו מקרוב אודות המיתוסים הגסטרונומיים האלה

שילוב המילים מסעדת מקסים והאקדמיה לבישול קורדון בלו – מעורר אצל אנשים ברחבי העולם אסוציאציות של מטבח צרפתי עילי. לאחרונה אפשר היה ללמוד מקרוב אודות המיתוסים הגסטרונומיים האלה, כאשר שני אורחים מובילים הגיעו לישראל באמצעות מכון התרבות הצרפתי: נשיא ה"קורדון בלו" אנדרה קואנטרו, והשף של מסעדת "מקסים" ברונו סטריל.

המכון הצרפתי בשיתוף עם מלון "שרתון" בתל-אביב, ארגנו שורה של אירועים סביב בואם של שני נציגים בכירים אלה של המטבח הצרפתי.

ביום חמישי 6 במרץ התקיים במלון "שרתון" תל-אביב "שואו" גסטרונומי צרפתי, כאשר השף ברונו סטריל ועוזריו הפגינו את יכולותיהם בכל הקשור למנות מן המטבח הצרפתי – לשיפוטם של הנוכחים.
(בתמונה: שף ברונו סטריל – מימין, עם שף צ'רלי פדידה ממלון שרתון ת"א).

"קורדון בלו" הוא אחד מבתי הספר לבישול המפורסמים ביותר בעולם, ובין כתליו ומטבחיו למדו במשך השנים או השתתפו בהשתלמויות אלפי שפים וחובבי בישול מרחבי העולם. הדיפלומות שלו תלויות בגאווה רבה בחדרי עבודתם של שפים רבים.

"מקסים" היא המסעדה הפריזאית אשר הפכה לחלק בלתי נפרד מן המיתולוגיה של עיר האורות, הופיעה באין ספור סרטים, הוזכרה בספרים רבים, ועלילותיה מככבות משך יותר משלושה דורות בעיתונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר