פרסקו בר בשר רחובות – ממש טובים בבשר

הסלטים טריים, אם כי לא חופשיים כמו בעבר. הבשר מעולה. במקום אחר תשלמו עבור הבשר יותר. אז למה המסעדה ריקה בצהרים? לכו תדעו

יום ראשון, השבוע לפני ראש השנה. אנחנו נכנסים למסעדת פרסקו בר בשר  ברחוב הרצל 23 ברחובות, בחצר של האטליז הגדול של הבעלים, ממש קרוב לצומת ביל"ו.
13.00 ואנחנו לבד במסעדה. יוצאים ב- 14.00 – עדיין לבד במסעדה. לאן נעלמו הסועדים שראינו כאן בביקור צהרים קודם?

יתכן שחלק מהתשובה טמון בסלטים החופשיים שנעלמו גם הם. המלצר החביב והשירותי (טוב, אנחנו לבד במסעדה), מסביר שעכשיו הסלטים מוגשים ב- 25 ₪ לשולחן. הלחם שמופיע בתפריט במחיר של 6 ₪ לאורח, מוגש כרגע ללא תשלום – שחור, טרי וטוב.

המלצר מציין גם כי במקביל הורידו את מחירי הבשרים. בתפריט כתוב כי מינימום הזנה לאדם – 55 ₪. בשישי בערב – מינימום 95 ₪.

בזמן שאנחנו מחכים למצעד צלחות הסלטים, אנחנו מנסים לנתח את הקורה במקום ולמה המסעדה ריקה: מאז שהיינו כאן בפעם הקודמת יש פרסקו גם בראשון לציון,
השף אליעזר לויה כנראה נמצא יותר בראשון לציון עכשיו, ובכל מקרה ביום ביקורנו הוא לא היה במסעדה ברחובות.

השינויים התמחיריים הם כנראה חלק מהלקחים התפעוליים של המסעדה: אנשים רוצים לאכול הרבה ולשלם מעט, והסלטים החופשיים קרצו להם יתר על המידה.
ויש גם מיתון – לא לשכוח. 

במבט בתפריט, במנות הראשונות והעיקריות מוצאים את רומניה ישירות, עם נקניקיות פטריציאן בכרוב כבוש ובירה שחורה (25 ₪) ומרק צ'ורבה תימישוארה (36 ₪) בראשונות, וקבב רומני (42 ₪) בעיקריות.
אבל לפסטה פנה אלפרדו ברוטב שמנת ופטריות, קלמרי מטוגן ברוטב טרטר, ופילה סלמון או דניס ברוטב יין לבן, רוזמרין וצימוקי שום – אין כל קשר לרומניה.

תריסר הסלטים מגיעים, ביניהם ציזיקי, מטבוחה, שעועית כתושה בנוסח חומוס, חצילים למיניהם, חומוס, כרוב לבן ואדום, כרובית, דג כבוש. הכל טרי וטעים, והולך מצוין עם הלחם. 
 .
לעיקריות הזמנו פילה מיניון ברוטב פלפל (110 ₪), ולאחר התלבטות בין ספריבס בצ'ילי מתוק (50 ₪) ובין בייבי ריבס (50 ₪), הבהיר לנו המלצר כי בבייבי יש יותר בשר ופחות שומן – מה שהביא לבחירה בו.
ביקשנו ליד המנות העיקריות אורז עם קצת מרק בשביל להרטיב את האורז, וקיבלנו גם מלפפונים ועגבניה כבושה. 

ועכשיו לבשר: הבשר מעולה. השכנות לאטליז עושה את שלה גם במדליוני הפילה הגדולים והאיכותיים, וגם בבייבי ריבס, כאשר ה"בייבי" מטעה ביחס לחמש הצלעות עמוסות הבשר, שהאמת היא שהן יכולות להספיק לשני סועדים; טוב – אז לסועד וחצי.
אלה מנות דשנות, שבמקום אחר הייתם משלמים עבורן לפחות 70-80 ₪.

זהו. מסיימים ויוצאים לדרכנו, מרוצים מהאוכל ועמוסי שאלות על הריקנות סביבנו: זה המצב? זה יום ראשון? זה כי בראשון לציון יש עוד סניף?
לכו תדעו.

פרסקו בר בשר
רח' הרצל 23 רחובות
טל. 0890349788, 054-6660041

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר