קפיצה לניו יורק בלי כרטיס טיסה

במסעדת ניו יורק ניו יורק יש משהו מסורתי וקלאסי שתמיד נעים לשוב אליו. המסעדה בהרצלייה שמבחוץ נראית קטנה יחסית, מגלה בתוכה חלל מרווח ונאה, בעיצוב של דיינר אמריקאי עם רהיטי עץ וספות עור, ועם עוד כמה מהסממנים המובהקים של העיר ניו- יורק

במסעדת ניו יורק ניו יורק יש משהו מסורתי וקלאסי שתמיד נעים לשוב אליו. המסעדה בהרצלייה שמבחוץ נראית קטנה יחסית, מגלה בתוכה חלל מרווח ונאה, בעיצוב של דיינר אמריקאי עם רהיטי עץ וספות עור, ועם עוד כמה מהסממנים המובהקים של העיר ניו- יורק.

במסעדה אפשר למצוא פלייסמנטים עם מפת הרכבת התחתית של מנהטן ודגם מוקטן של פסל החירות. מהגלריה של המסעדה תלוי התפוח הגדול והמוסיקה הנעימה שברקע תורמת לאווירה הנינוחה במקום. בימים אלו, מסעדת ניו יורק ניו יורק הותיקה מתחדשת עם המנהל החדש יונתן בן עמי, בנו של גדעון, מייסד הרשת בישראל.

ניו יורק ניו יורק היא מסעדה שמתאימה מאוד לארוחות משפחתיות וידידותית לילדים כפי שיוסבר להלן. ישנה אפשרות גם לחגוג אירוע בחדר פרטי עד 50 איש ואופציה מיוחדת לאירוע לילדים עם כל מה שנלווה לכך: קישוטים, עוגה, מוסיקה ותפריט מיוחד.

אנחנו הגענו עם צוציק, ילד בן שנתיים וחצי, שמייד הוצעו לו צבעים ודפי ציור וכן תפריט מותאם לילדים. המקום מציע בעיקר ארוחות קלאסיות בסגנון אמריקאי, בשרים, המבורגרים וכריכים, אך יש גם פסטות, סלטים ודגים בתפריט. כמו כן יש במקום גם בר משקאות ויינות.

המנות הראשונות כוללות מרקים, סלטים, ומבחר של מתאבנים שונים ומגוונים נוספים. אנחנו טעמנו סלט ירקות, סלט עגבניות ובצל, וסלט קולסלאו שהיו פשוטים, טריים וטובים. כמו כן פטריות מטוגנות שמוגשות עם רוטב רוקפור נהדר וטבעות בצל ברוטב איולי היו פתיחה מצוינת לבאות.

למנה עיקרית אני ניסיתי את המבורגר הבית המפורסם של המקום עם בצל מטוגן. ההמבורגר היה מעולה כמובטח, עסיסי ועשוי בדיוק במידה שביקשתי. בן זוגי הזמין סטייק פילה שהיה משובח, לדבריו, מהטובים שאכל מזה זמן רב. הסטייק לווה ברוטב פלפל שהיה חריף בדיוק במידה הרצויה. צוציק אכל שניצלונים עם צ'יפס ונרשמה שביעות רצון רבה שהתבטאה בכמה דקות של שקט מוחלט. את הצ'יפס הוא גיוון עם קטשופ אדום וקטשופ צהוב (חרדל) שהיו מונחים על השולחן. כול המנות מגיעות עם סלט וצ'יפס/תפוח אדמה אפוי.

מהמנות האחרונות ניסינו "מילקי"- מוס שוקולד עם ערימת קצפת מעל, וסופלה שוקולד "אוריו". ובכן, המוס היה מעולה אם כי קפוא מדי לטעמנו, אבל צוציק זלל אותו בהנאה מרובה, וסופלה השוקולד היה פשוט תענוג צרוף. חבל שלא נשאר לנו מקום לסיים את כולו.

המחירים במסעדה מתונים מאוד: המבורגר בסיסי ב-49 שקל ומוגש גם עם תוספות ב-54 שקל וב-59 שקל. סטייק פילה 250 גרם עולה 99 שקל וארוחת ילדים 35 שקל. מחיר המנות הראשונות נע בסביבות 26 עד 38 שקל והמנות האחרונות 25 שקל עד 32 שקל.

השירות במקום מקצועי ונעים. המחירים סבירים מאוד ובצהריים יש ארוחות עסקיות מלאות במחיר המנה העיקרית. אנחנו בטוח נחזור לאכול פה. רק פה אפשר לקפוץ לניו יורק בלי כרטיס טיסה.

ניו יורק-ניו יורק
משכית 32, בית מרכזים, הרצליה
טלפון: 09-9542014
פקס: 09-9542015
אתר אינטרנט


שעות הפעילות
א – ה 12:00 – 23:00
ו – ש 13:00 – 23:00




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר