רשת ההמבורגרים מקדיויד חוזרת עם סניף ראשון בנצרת עילית

רשת המזון המהיר מק דיויד, שהחלה פעילותה בשנות ה- 70 של המאה הקודמת בפינת דיזנגוף-פרישמן, מול מסעדת קליפורניה של אייבי נתן והתיאטרון הקאמרי, חוזרת לזירת המזון המהיר עם סניף ראשון שייפתח בנצרת עילית ב- 18 בינואר

רשת המזון המהיר מק דיויד, שהחלה פעילותה בשנות ה- 70 של המאה הקודמת בפינת דיזנגוף-פרישמן בתל אביב, מול מסעדת קליפורניה של אייבי נתן והתיאטרון הקאמרי, חוזרת לזירת המזון המהיר עם סניף ראשון שייפתח בנצרת עילית ב- 18 בינואר.

החזון של רשת מק דיויד 2011 הוא להשתלב כרשת השלישית בענף ההמבורגרים בישראל, על ידי שיפור איכות המנות והורדת המחירים בכ- 20% מהמחירים הנהוגים בענף. זאת בהתאם לגישתו של בעל הרשת, יוסף אשקר, שהוא בעליה של רשת הקמעונאות "ביג זול".

הסניף הראשון בנצרת עילית ממוקם בתוך מתחם "ביג זול" בניין City1 באזור התעשייה הר יונה נצרת עילית, והכוונה לפתוח סניפים נוספים ברחבי הצפון בשנה הקרובה. 

מנהל הרשת, נדב קרודו  שהיה זכיין של רשת בורגר ראנץ' במשך 17 שנה, טוען כי מק דיויד עומד בסטנדרטים המתקדמים בענף, ויכבוש את מקומו כאלטרנטיבה ראויה לפאסט פוד.

התפריט, כולל את ה- "דיויד Burger" וכן נקניקיות פרימיום- "Hot דיויד" שהלקוח יוכל להוסיף להן תוספות מיוחדות בשירות עצמי, ארוחת ילדים "דיויד Kids" הכוללת הפתעה, "דיויד Wings"- כנפיים ברוטב צ'ילי, "Zoro בורגר" – המבורגר מקסיקני חריף או חריף חריף, שניצל כפול. את כל המנות ניתן יהיה 'להחריף' על פי מידת החריפות הרצויה על הלקוח.
מחיר ארוחה רגילה (ללא הגדלה): 29.90 ₪.

www.mac-david.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר