רשת הסושיה מציגה מנות חדשות לקיץ וגם שירות בהגשה

הרשת שילבה בתפריט את דג הצלופח המעופף, והוא מופיע במספר מנות חדשות: בגרסת הקונוס וסושי אינסיידאאוט (28 ש"ח) יחד עם מלפפון, רצועות סלמון סקין ורוטב טריאקי, ובגרסת הניגירי כשהוא מונח על מלבן אורז סושי קשור ברצועת אצה (9 / 17 ש"ח)

רשת 'הסושיה' מתמחה בסושי מהיר וטרי, ומביאה את תרבות האוכל של המזרח הרחוק לארץ באופן ישיר עם פרשנות מקומית, בגובה העיניים והכיס, ללא פשרות על איכות ומגוון טעמים וניחוחות.

הרשת מציעה בקיץ זה מנות חדשות וצבעוניות כמו כדורי סושי – כדורים עגולים של אורז סושי עם אושינקו (צנון יפני) וקמפיו (דלעת יפנית) עטופים בנתחים טריים משלושה סוגי דגים: טונה אדומה, סלמון ודג לבן. המנה מוגשת עם רוטב של שמנת וטחינה (18 ש"ח), וזכתה להצלחה רבה אצל טועמי אכול ושאטו, אם כי הרוטב ממש אינו קשור למזרח הרחוק,

הסושיה שילבה בתפריט את דג הצלופח המעופף, והוא מופיע במספר מנות חדשות: בגרסת הקונוס וסושי אינסיידאאוט (28 ש"ח) יחד עם מלפפון, רצועות סלמון סקין ורוטב טריאקי, ובגרסת הניגירי כשהוא מונח על מלבן אורז סושי קשור ברצועת אצה (9 / 17 ש"ח).

הסנדוויץ' סושי הינו קטגוריה חדשה בתפריט 'הסושיה', ובהחלט מומלץ לנסות סנדוויץ' בטטה, טמגו ואבוקדו בפאנקו (23 ש"ח) וסנדוויץ' סלמון ואבוקדו מעוטר בפירורי טמפורה (33 ש"ח). שונים ולטובה מסנדוויצ'י סושי אחרים שאנחנו מכירים.

מנות הריינבואו החדשות עשויות ממרכיבים טריים בשילוב צבעים וטעמים: ריינבואו צמחוני – אבוקדו, מלפפון, גזר בעטיפת מלפפון, בטטה וטמגו (22 ש"ח)
ריינבואו דגים – אבוקדו, מלפפון, גזר בעטיפת סלמון, טונה ודג לבן (37 ש"ח)

במקור הסושיה היא רשת משלוחים וטייק אוויי – אפשר להתקשר ל- 9969*, ולהחליט אם לבוא לקחת מהסניף, או לקבל במשלוח הביתה.
בכל מקרה הרשת השתדרגה לאחרונה, והוסיפה מקומות ישיבה ושירות מלצרים ממנו כבר נהנים לקוחות הרשת בסניף החדש בן החודשיים בהוד השרון (דרך רמתיים 18). בהמשך ייכנס שירות מלצרים גם בסניפים בראשל"צ והרצליה פיתוח.

הסושיה
משלוחים 9969*
משלוחים בין השעות: א-ו 11:30-01:00 / שבת 12:30-01:00
מינימום הזמנה במשלוח 35 ₪

צילומים: דרור כץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר