רשת מסעדות אווזי פונה גם לצעירים ולמבלי לילה עם תפריט חדש

התפריט שאוב מעולם התוכן של צעירים ובני נוער, ומשלב מגמות של בילויים ומאכלי לילה, ולפיכך יוגשו בו המבורגר בלחמנייה, כנפיים מוקפצות ברוטב חריף מתוק, כריכים מלחם הנאפה במקום עם סטייק פרגית או אנטריקוט, הום פרייז, חומוס עם בשר, חציל בלאדי קלוי על מצע טחינה, סלט עוף ועוד

רשת מסעדות "אווזי" מרחיבה את סל המנות בסניפיה, ובנוסף למנות השיפודים שהפכו לסמלה המסחרי, מציגה אווזי גם תפריט לילה ובר ותפריט אלכוהול.
התפריט כולל מנות עכשוויות, חדשניות מבחינת אווזי ופופולריות בקרב הקהל הצעיר ומאפיינות בילוי לילה.

התפריט החדש מספק מענה רחב מבחינת מגוון המנות והתאמתו לקהל לקוחות גדול יותר.
התפריט שאוב מעולם התוכן של צעירים ובני נוער, ומשלב מגמות של בילויים ומאכלי לילה, ולפיכך יוגשו בו המבורגר בלחמנייה, כנפיים מוקפצות ברוטב חריף מתוק, כריכים מלחם הנאפה במקום עם סטייק פרגית או אנטריקוט, הום פרייז, חומוס עם בשר, חציל בלאדי קלוי על מצע טחינה, סלט עוף ועוד.
זה אולי לא נשמע כמהפכה גסטרונומית, אבל באווזי זו בהחלט תוספת מרעננת.

אנשי אווזי אומרים כי האסטרטגיה של הרשת בבניית התפריט הליילי, באה לביטוי במספר היבטים:
1. קהל היעד – פנייה ממוקדת לקהל יעד צעיר ובליין. עד כה פנתה רשת אווזי בעיקר למשפחות וכיום שמה לה למטרה להרחיב את קהל היעד ולהגיע גם לפלח שוק הצעירים-הבליינים.
2. חדשנות – במסגרת מהלך זה סניפים חדשים נפתחים בקונספט החדשני הכולל: תפריט משודרג עם מנות מבטיחות, עיצוב צעיר ועכשווי בסגנון לאונג' בר, בר אלכוהול בדומה לפאב.
3. מבחר מנות גדול – עד כה הגיעו צעירים ובני נוער בשעות הקטנות של הלילה לאחר בילוי במועדון או בפאב, והיוו צרכן משמעותי של דוכן הטייק אוואיי במסעדה שעבד בעיקר על בסיס מנות לאפה.
4. פתיחה עד השעות הקטנות – המסעדות של הרשת בקונספט הגריל בר יהיו פתוחות עד השעות הקטנות של הלילה, כנגזרת שעות הבילוי של הנוער במועדונים.
5. מיקום – המטרה לפתוח סניפים הממוקמים באזורי בילוי של צעירים ובני נוער.
הסניף הראשון בקונספט צעיר נפתח בספטמבר 2006 במתחם הבילויים של אזור התעשייה הישן בראשון לציון והיווה פיילוט מוצלח.
אליו הצטרף בחודש מרץ האחרון סניף הרצליה פיתוח אשר הועתק למיקום מרכזי ושודרג לפורמט הגריל בר.
6. כיום עם השקת תפריט הגריל בר, מוצעים לצעירים מבחר גדול של מנות איכותיות, שאינן בהכרח טייק אוואיי וניתן ליהנות מהן בישיבה ליד שולחן או בישיבה על הבר. התפריט נותן כעת מענה אופטימלי לקבוצות צעירים המגיעים לפני או אחרי בילוי.
7. צוות קולינרי צעיר – לצוות הקולינרי של הרשת הוכנסו שפים צעירים, התפריט הינו פרי יצירתם.
8. מבחני טעימה – המנות מהתפריט החדש פותחו ע"י הצוות הקולינרי של רשת אווזי, כל מנה עברה מבחני טעימה בקרב קבוצות מיקוד של צעירים עד שילוב המרכיבים המדויקים המתאימים בדיוק לטעם הקהל.

מבחר המנות המוצעות בתפריט הגריל בר
המבורגר בלחמנייה

קציצת ההמבורגר מורכבת מ-100% בשר בקר איכותי, המנה זוכה לתגובות חיוביות בקרב צעירים ובוגרים כאחד. קציצת ההמבורגר מוגשת בלחמנייה מתוקה מעט, בליווי חסה, עגבנייה, בצל ומלפפון חמוץ בתוספת רטבים.
מחיר המנה: 29 ₪.

כנפיים מוקפצים ברוטב חריף – מתוק
כנפי העוף מוקפצותם ברוטב המורכב מתערובת של שלושה רטבים: צ'ילי מתוק, סצ'ואן ורוטב ברביקיו. השילוב המעניין של שלושת הרטבים מעניק טעם ייחודי. הצ'ילי נותן את מתיקותו למנה, הסצ'ואן תורם מחריפותו והברביקיו משלים את האיזון, יחד הם יוצרים טעם הרמוני למנת הכנפיים. המנה כוללת 10-12 יחידות (בהתאם לגודל הכנפיים) ומוגשת על מצע סלט ירוק.
מחיר המנה: 29 ₪.

נקניקיות חריפות (מרגז) – מתכון ביתי מקורי – מומלץ אכול ושאטו
המתכון נלקח ממטבחה של בת שבע לוי – אימו של מנכ"ל רשת אווזי איציק לוי, אשר נהגה להכין את הנקניקיות הללו בילדותו. המתכון ייחודי, הבשר טרי, התבלינים נותנים את החריפות במידה הנכונה והנקניקיות עסיסיות ממש כמו בזיכרונות ממרוקו. רשת מסעדות אווזי מביאה את הטעם מבית אמא לכל ללקוחותיה הנקניקיות החריפות במתכון הביתי של בת שבע לוי, הפכו לאחת המנות הפופולאריות ברשת. סוד המתכון שמור עימה.
מחיר המנה: 29 ₪ בליווי סלט ירוק בצד.

לחם הבית
לחם הדומה בטעמו ומראהו לפוקצ'ה איטלקית הנאפית במקום בתנור אבן מיוחד, הלחם אפוי עם שמן זית ומלח גס מעל.
מחיר הלחם בליווי מטבלים 12 ₪, או בתוספת לארוחה 7 ₪.

כריכים
הכריכים עשויים מהבצק של לחם הבית, בעבודת יד, אפיית הלחם מתבצעת לאחר ההזמנה ומגיע במרקם קריספי. הכריכים מגיעים בליווי חסה, עגבנייה, בצל סגול וטחינה.
ניתן להשיג עם המילויים הבאים: אנטריקוט, סטייק פרגית, קבבוני אווזי ונקניקיות חריפות (מרגז).
מחיר כריך סטייק פרגיות/קבבוני אווזי /מרגז: 29 ₪ .
מחיר כריך אנטריקוט 35 ₪ .

חציל בלאדי – מומלץ אכול ושאטו
חציל בלאדי קלוי על מצע טחינה, סלסה, מיץ לימון, פטרוזיליה וסומק.
מחיר המנה: 29 ₪.
מנה מומלצת אחרת: כרובית בטיגון עמוק, מוגשת עם טחינה – אי אפשר להפסיק לאכול..

סלט עוף
רצועות חזה עוף במרינדה, עשיר בעלי חסה, עלי בייבי, מלפפונים, עגבניות שרי, בצל סגול, מתובל ברוטב ויניגרט עשבי תיבול ושומשום קלוי.
מחיר המנה: 29 ₪.

הום פרייז
תפוחי אדמה חתוכים לקוביות ומוקפצים עם בצל סגול, רצועות פלפל אדום ורוטב חריף מתוק.
מחיר המנה: 18 ₪, או כתוספת למנות הבשריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר