רשת פסטה בר נולדת בישראל: dopo

תפריט dopo משלב מטבח איטלקי קלאסי עם מנות כגון פסטות, ברוסקטות ועוד, שהכנתן נעשית אל מול עיני הלקוח בשיטת ה-OPEN KITCHEN המשתף את הלקוח היושב מסביב לבר בחוויה, בניחוחות ובתחושות של יצירת המנה

בעלי רשת ספגטים מציגים בשיתוף איש עסקים נוסף קונספט חדש של פסטה בר תחת המותג dopo.

לדברי היזמים, dopo יציע תפריט יצירתי ומקורי שנבנה בשיתוף עם השף יענקל'ה שיין, מי שפיתח את התפריטים של אגאדיר, קרנף, מיטבר ועוד.
תפריט dopo משלב מטבח איטלקי קלאסי עם מנות כגון פסטות, ברוסקטות ועוד, שהכנתן נעשית אל מול עיני הלקוח בשיטת ה-OPEN KITCHEN המשתף את הלקוח היושב מסביב לבר בחוויה, בניחוחות ובתחושות של יצירת המנה.

הסניף הראשון של dopo ייפתח במהלך חודש מרץ ברחוב הנחושת 4, רמת החיל תל אביב על שטח של 160 מ"ר.
המטרה היא לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ, להפוך את dopo לרשת המובילה בתחום ה'פסטה בר' בישראל, ואף להוציא בעתיד את הרשת לחו"ל.

הסניף עוצב בגווני המותג הכוללים אדום, שחור, צהוב ולבן, עם מגוון ציורי קיר המייצגים אלמנטים דינמיים השאולים מעולם הערכים של איטליה.
מוטיב המהירות הנו ערך מרכזי במיתוג והמיצוב של dopo, כאן הוא מיוצג על-ידי מספרים המרכיבים את שפת המותג, ומסמלים את הדינמיקה של מקום שלעולם אינו עוצר (בדומה למנטליות האיטלקית).

הקונספט של רשת dopo הוא חלק מהמגמה הרווחת לא רק בישראל אלא בכלל בעולם עם התפתחות קטגוריית ה-Fast Casual, ולכן החברה תפעל למקם את סניפי הרשת בישראל ובעולם ברחובות הומי אדם ובמיקומים מרכזיים כגון פארקי תעשייה מתקדמים, שדות תעופה, קניונים גדולים, בתי חולים, רחובות ראשיים, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר