שבתות של לילדים בסניף הדגל של ספגטים

ימי שבת בחופש הגדול הם אחת מהמשימות היותר מאתגרות שעומדות בפני הורים. לכן, בסניף הדגל של ספגטים במתחם מקסים בתל אביב הרימו את הכפפה, ומציעים (החל מה 12/8) שבתות של כיף משעה 10:00 ועד השעה 16:00 עם הפעלות וסרטים לילדים

ימי שבת בחופש הגדול הם אחת מהמשימות היותר מאתגרות שעומדות בפני הורים. לכן, בסניף הדגל של ספגטים במתחם מקסים בתל אביב הרימו את הכפפה, ומציעים (החל מה 12/8) שבתות של כיף משעה 10:00 ועד השעה 16:00 עם הפעלות וסרטים לילדים – שישאירו זמן איכות פנוי גם להורים. ההפעלות בשבתות מתוכננות להימשך גם לאחר סיום החופש הגדול.

בזמן שהילדים נהנים מהפעלה מקצועית הכוללת משחקים, הפעלות וסרטים המוקרנים על מסך גדול בפטיו הממוקם בקומה התחתונה של המסעדה, יוכלו ההורים להנות מהתפריט הרגיל וכן מארוחות הבוקר השונות (המוגשות עד השעה 12:00), כמו למשל ארוחת בוקר מהטאבון (42 שקל), הכוללת חביתה בסלסת עגבניות, פטה, פלפלים ובזיליקום אפויה על בצק פוקצ'ה, בתוספת סלט טרי, זיתים, לבנה, מיץ טבעי ושתייה חמה; בוקר בריאות (25 שקל) – הכוללת יוגורט, גרנולה, פירות וסילאן; סלטים (29-34 שקל); ועוד.

לילדים, מציעים בספגטים ארוחת ילדים מיוחדת ב 29 שקל הכוללת שתיה קלה, פיצה או ספגטי או חזה עוף (עם פירה או תפ"א אפוי) וכן חוברת צביעה וצבעים במתנה.

ספגטים סניף מקסים www.spagetim.co.il
רח' קינג ג'ורג' 48, תל אביב, 03-6207666

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר