שלוש הופעות מושלמות לשלוש ארוחות

מתקשה להתאים את הלוק לארוחה? קבלי פרויקט סטיילינג מיוחד שיעזור לך להשתלב בכל מסעדה. הפרויקט המלא מופיע באתר במודה – כאן תהני מטעימה ראשונה

כמה פעמים מצאת את עצמך מתייצבת בחומוסיה הקרובה לביתך עם תיק קלאץ' מטאלי וחצאית עיפרון? או גרוע מזה, עם ג'ינס וטי שירט לארוחה עיסקית עם הבוס ושאר הקודקודים מהמשרד? אם את מהנהנת כרגע במרץ מול המסך, אין ספק שזאת הכתבה בשבילך, אז באתר במודה תקבלי חמישה מראות מושלמים לחמישה אירועים חברתיים שונים שיוציאו אותך מלכה כל פעם מחדש – ובאכול ושאטו תקבלי שלושה מהם.

הארוחה הרומנטית
אלו מתרחשות לרוב במסעדות היותר נחשבות ויוקרתיות, וזה אומר שלמרות החשש שמא בן זוגך לארוחה יפתיע בהופעה מתונה יחסית אלייך, עדיין סביר להניח שתשתלבי היטב בקהל הפאשיוניסטות שמסביב. במילים אחרות, שמלה איכותית בעלת גזרה קלאסית, בליווי תכשיטים מעודנים עם לוק יוקרתי, כשלצידם תיק קלאץ' ונעליים תואמות, בהחלט יעשו את העבודה.
המלצה שלנו: קשה לפספס עם הצבע הזהוב, רק אל תגזימי ותנצנצי כמו פסלון אוסקר אנושי' ותקפידי שהזהב יככב רק באקססוריז ולא באאוטפיט כולו.

בראנצ' עם החברות
כולנו למדנו על בשרנו שאת הבגדים היותר מיוחדים שצירפנו לגרדרובה, רק החברות הטובות שלנו יידעו להעריך כמו שצריך, ויחלקו לנו את המחמאות הנכונות.
זה הזמן לשלוף את פריטי המעצבים מהארון, לשלב אותם היטב עם נעליים שטוחות במראה הבובתי ולקנח באקססוריז נוצצים ולאו דווקא יקרים, כאלה שיספקו עוד כמה דקות של פטפוט והנאה סביב המחיר הנוח.

חומוסיה
גם אם את תואמת קארי ברדשואו שלא יורדת לפיצוציה בלי עקבים, רצוי להפנים שלחומוסיה לא מומלץ לבוא עם שמלת סטרפלס ועקבי סטילטו. אמנם אין כזה חוק רשמי בתקנון העירוני, ובכל זאת, אנחנו פה בשביל לגרום לך להשתלב היטב בסביבה הגסטרונומית.
בבואך לחסל מנת מסבחה ולכרסם בבצלים חיים וזיתים סוריים עסיסיים, שימי על עצמך ג'ינס נוח, נעליים שטוחות, סריג פשוט וצבעוני ואת התיק היומיומי שלך. מה שנקרא, באווירה שכונתית, כי חומוס, כמו גם אופנה, עושים באהבה.

לכתבה המלאה, להופעות נוספות ולתמונות כל הפריטים, היכנסו לאתר bamoda פורטל האופנה הישראלי המסקר את כל מה שחם באופנה בארץ ובעולם.

ארוחה רומנטית – נעליים: רנואר
בראנצ' עם החברות – מכנסיים: סיגל דקל
חומוסיה – נעליים: נעלי מרקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר