שף בחושך: סדרת ארוחות עם שפים אורחים במרכז נא לגעת ביפו

ארבעה שפים, ארבע עונות. כל ההכנסות קודש לפעילות המרכז. ארוחה ראשונה עם השף חיים כהן 23/9/2009

מרכז "נא לגעת" ומסעדת "בלק אאוט" ביפו, מציעים חוויה קולינרית שונה מכל מה שהכרתם – סדרת ארוחות עונתיות שיוגשו בחושך מוחלט, ויבושלו על ידי מיטב השפים בישראל: השף חיים כהן, השף ארז קומרובסקי, השף מאיר אדוני, והשף אביב משה.

צוות המלצרים של "בלק אאוט", המורכב ממלצרים עיוורים ולקויי ראייה, ילווה אתכם אל תוך המסעדה, ויגיש לכם מנות מתוך תפריט ספיישל שהורכב על ידי השפים האורחים.

מחיר הארוחה: 600 ₪ לסועד. מחיר הסדרה: 2,000 ₪ לסועד. כוללת יינות אשר יוטעמו על ידי יקבי רמת הגולן.
ההכנסות קודש לפעילות מרכז "נא לגעת", באדיבות השפים המשתתפים.

סתיו – שף אורח: חיים כהן
יום רביעי, 23.9.09, בשעה 20:30
מנה ראשונה של סשימי של דג ים אנטיאס עם אספרגוס לבן ועשבים ירוקים, מנת ביניים של רביולי של ירקות שורש ברוטב סלק אדום, עיקרית השף: פילה דג ים "בנוסח יפו", מנות אחרונות: כנאפה של גבינה, סיגרים של מרציפן ומלבי .

הארוחות הבאות:
חורף – 23.12.09 עם ארז קומרובסקי
אביב – 24.3.09 עם מאיר אדוני
קיץ – 9.6.09 עם אביב משה
.
מרכז "נא לגעת" הוקם על ידי עמותת "נא לגעת" ופתח את שעריו לקהל הרחב בדצמבר 2007 בנמל יפו תל אביב. במרכז פועלים תיאטרון "נא לגעת" עם אנסמבל השחקנים החרשים-עיוורים, בית הקפה "קפה קפיש" על מלצריו החרשים ומסעדת החושך "בלק אאוט", המעסיקה צוות מלצרים עיוורים. במרכז מועסקים כיום מעל שבעים אנשים, מרביתם חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים.
מרכז "נא לגעת" הוקם מתוך אמונה שלכל בן אדם, באשר הוא, יש הזכות לקבל על עצמו את חובת התרומה לחברה. כמרכז תרבות ייחודי, ראשון מסוגו בעולם, "נא לגעת" שואף ליצור מפגש אנושי בין אנשים שומעים ורואים לחרשים-עיוורים, חרשים ועיוורים מרקעים שונים ומתרבויות שונות.

מסעדת בלק אאוט – מרכז נא לגעת
רציף העלייה השנייה, נמל יפו
טל. 03-6330808
www.nalagaat.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר