שף חדש באבישג ביסטרו ברמת החייל

אבישג, הביסטרו שף מרמת החייל, מתחדשת ומשנה כיוון לטעמים ים תיכוניים וניחוחות לטיניים. את השינויים מלווה שף חדש, ג'וני חיל, שברזומה שלו מסעדות כמו מיקה, אודאון, בריו דה קובה, וביסטרו 56

אבישג, הביסטרו שף מרמת החייל, מתחדשת ומשנה כיוון לטעמים ים תיכוניים וניחוחות לטיניים. את השינויים מלווה שף חדש, ג'וני חיל, שברזומה שלו מסעדות כמו מיקה, אודאון, בריו דה קובה, וביסטרו 56.

הביסטרו שף משיקה את פניה החדשים עם תפריט חורף חדש, עם דגש על בשר, דגים ופירות ים המשלבים, כאמור, אלמנטים ים-תיכוניים, אירופאים קלאסיים ונגיעות לטיניות.

תפריט החורף החדש מציע מנות כגון:
סטייק בורגר טלה – סטייק מבשר טלה קצוץ על קוביות תפוחי אדמה ובטטה ברוטב יין פורט (69 שקל),
פילה בקר Surf&Turf, על פירה מעורב בשרימפס ברוטב דמי-גלאס ופורט (84 שקל)
פילה סלמון בגריל, על תבשיל עדשים שחורות אורגניות ברוטב טרטופו (69 שקל)
קדירת פירות ים במחבת פלדה חמה – שרימפס, קלמרי, מולים וסרטנים כחולים ברוטב עגבניות סמיך ונגיעות פסטיס (69 שקל)

לצד התפריט הקבוע גם יוצעו ספשליים מתחלפים.

בראשית הארוחה ניתן יהיה ליהנות ממבחר פתיחים יומיים מתחלפים (כמו סביצ'ה סלמון ואבוקדו בסלסה, סלט עשבי תיבול ירוקים ופיצוחים ועוד) הכלולים במחיר המנה העיקרית ומלווים בלחם מרוקאי אפוי על חלוקי נחל.

גם תפריט הקינוחים התחדש וגדל והוא מציע כעת קינוחים כגון: מוס עדין של ערמונים עם שבבי בראוניז (27 שקל), קרם קפה במעטפת שוקולד לבן (27 שקל), קרם וניל במעטפת שוקולד חלב (27 שקל) ועוד…

אבישג- ביסטרו שף מעוצבת בקו חמים ונקי עם נגיעות רטרו קלות. החלל רחב ומרווח, הבר גדול ומפואר ולמולו ניצבים עמודי תאורת רחוב בסגנון שנות ה-70. רצפת המסעדה משלבת עץ טבעי ואבן ירושלמית והקירות ניחנים במראה מחוספס באדום חמרה. כל אלה משווים למקום אווירה ייחודית, חמה ואינטימית. למעוניינים באינטימיות גבוהה יותר ניתן להזמין מקום בתוך נישת VIP מיוחדת.

אבישג- ביסטרו שף,
הברזל 32, רמת החייל, תל-אביב.
03-6474001. 7 ימים. 12:00- לקוח אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר